Item where Faculty/Unit "Faculty of Arts" and date of item "2002"

Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | K | M | S
Number of items: 31.

B

Bencsik Péter: Documents of Passage,Travel Opportunities and Border Traffic in 20th Century Hungary.
REGIO: MINORITIES POLITICS SOCIETY, 2 (1). pp. 51-70. ISSN 1219-1701 (2002)

Bencsik Péter: Útiokmányok, utazási lehetőségek és határforgalom a 20. századi Magyarországon.
REGIO: KISEBBSÉG KULTÚRA POLITIKA TÁRSADALOM, 13 (2). pp. 31-50. ISSN 0865-557X (2002)

Berta József Tibor: Pronombres clíticos y construcciones de infinitivo en la Crónica de Veinte Reyes.
VERBUM: ANALECTA NEOLATINA, 4 (1). pp. 67-89. ISSN 1585-079X (2002)

C

Csapó Benő: Az iskolai műveltség: elméleti keretek és vizsgálati koncepció.
In: Az iskolai műveltség. Osiris, Budapest, pp. 11-36. (2002) ISBN 9633892384

Csapó Benő: Az iskolai tudás felszíni rétegei.
In: Az iskolai tudás. Osiris, Budapest, pp. 45-90. (2002) ISBN 9633892465

Csapó Benő: Az iskolai tudás vizsgálatának elméleti keretei és módszerei.
In: Az iskolai tudás. Osiris, Budapest, pp. 15-43. (2002) ISBN 9633892465

Csapó Benő: Az osztályok közötti különbségek és a pedagógiai hozzáadott érték.
In: Az iskolai műveltség. Osiris, Budapest, pp. 269-297. (2002) ISBN 9633892384

Csapó Benő: Az új tudás képződésének eszközei: az induktív gondolkodás.
In: Az iskolai tudás. Osiris, Budapest, pp. 261-290. (2002) ISBN 9633892465

Csapó Benő: Iskolai osztályzatok, attitűdök és műveltség.
In: Az iskolai műveltség. Osiris, Budapest, pp. 37-63. (2002) ISBN 9633892384

Csapó Benő and Korom Erzsébet: Az iskolai tudás és az oktatás minőségi fejlesztése.
In: Az iskolai tudás. Osiris, Budapest, pp. 305-319. (2002) ISBN 9633892465

Csapó Benő and Kárpáti Andrea: Az iskolai műveltség és az oktatás fejlesztésének feladatai.
In: Az iskolai műveltség. Osiris, Budapest, pp. 299-311. (2002) ISBN 9633892384

Csapó Benő and Nikolov Marianne: The relationship between students' foreign language achievement and general thinking skills.
In: Best practice in online instruction, 2002.04.01-2002.04.05, New Orleans (LA). pp. 1-5.

Csapó Benő: Az iskolai műveltség.
Osiris tankönyvek . Osiris Kiadó, Budapest. (2002) ISBN 963-389-238-4

Csapó Benő: Az iskolai szelekció hatásának elemzése a képességek fejlődésének számítógépes szimulációja segítségével.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 1. pp. 211-227. ISSN 0025-0279 (2002)

Csapó Benő: Az iskolai tudás.
Osiris Kiadó, Budapest. (2002) ISBN 963-389-246-5

Csapó Benő: A képességek fejlődési ütemének egységes kifejezése: a gamma koefficiens.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 3. pp. 391-410. ISSN 0025-0260 (2002)

Csapó Benő: A képességfejlesztés irányzatai és módszerei.
In: Értékközvetítő és képességfejlesztő program. Veszprémi Egyetem Tanárképző Kar Pedagógiai Kutatóintézete, Pápa, pp. 105-110. (2002) ISBN 963-9495-05-0

Csapó Benő: A tudáskoncepció változása: nemzetközi tendenciák és a hazai helyzet.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 52 (2). pp. 38-45. ISSN 1215-1807 (2002)

D

Doró Katalin: Elementi inglesi e angloamericani nella stampa italiana.
NUOVA CORVINA RIVISTA DI ITALIANISTICA (ISSN: 1218-9472) , 12. pp. 79-91. (2002)

K

Kasza Péter and Simon József and Pico della Mirandola Giovanni: Giovanni Pico della Mirandola unokaöccsének, Gianfrancescónak.
FOSSZÍLIA, 3 (1-4). pp. 168-176. ISSN 1586-0116 (2002)

Katona Eszter: La cuestión de la neutralidad española e Italia (1939-1943).
ACTA HISPANICA - ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS DE ATTILA JÓZSEF NOMINATAE, 7. pp. 59-75. ISSN 1416-7263 (2002)

Katona Eszter: 1956 és Olaszország.
KLIÓ: TÖRTÉNELMI SZEMLÉZŐ FOLYÓIRAT, 11 (3). pp. 127-133. ISSN 1216-2965 (2002)

Kárpáti Andrea and Molnár Edit Katalin and Csapó Benő: A tesztekkel mérhető tudás a humán tárgyakban.
In: Az iskolai műveltség. Osiris tankönyvek . Osiris Kiadó, Budapest, pp. 65-89. (2002) ISBN 963-389-238-4

Kérchy Anna: Nő, pornó, performansz: Annie Sprinkle: The Post-Porn-Modernist Show.
LEGKISEBB KÖZÖS TÖBBSZÖRÖS: A KOLOZSVÁRI LÁTHATATLAN KOLLÉGIUM ELMÉLETI FOLYÓIRATA, 3 (12). pp. 56-62. ISSN 1582-0092 (2002)

Kürtösi Katalin: Books on Québec Theatre, Playwrights, and Michel Tremblay.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CANADIAN STUDIES / REVUE INTERNATIONALE D’ÉTUDES CANADIENNES, 26. pp. 163-168. ISSN 1180-3991 (2002)

Kürtösi Katalin: Diversity in Recent Drama and Theatre in Canada.
In: Writing Canadians: The Literary Construction of Ethnic Identities. Universitätsbibliothek Marburg, Marburg, Németország, pp. 51-62. (2002) ISBN 3-8185-0369-9

M

Marjanucz László: Közigazgatás, városgazdálkodás.
In: Makó története 1849-től 1920-ig. Makó Város Önkormányzati Képviselő-testülete, Makó, Magyarország, pp. 109-147. (2002) ISBN 9630333902

Monok István: A nemzeti könyvtár évfordulójára.
KÖNYV KÖNYVTÁR KÖNYVTÁROS, 11 (7). pp. 3-6. ISSN 1216-6804 (2002)

S

Szécsényi Tibor: A dominanciaviszonyok kezelése újraírószabályokkal.
In: Maleczki Márta (Szerk.) A Mai Magyar Nyelv Leírásának Újabb Módszerei V. SZTE BTK, Szeged, pp. 311-334. (2002) ISBN 963-482-575-3

Sándor Klára: Globalizáció, regionalitás és nyelv.
VILÁGOSSÁG, 43 (8-9). pp. 32-37. ISSN 0505-5849 (2002)

Sándor Klára: „Hivatalok, információs technológiák” – a nyelvi kérdőív adatainak első elemzése.
In: Információs technológia és szolgáltató közigazgatás : kutatási eredmények, Kaposvári kistérség. BKÁE Szociológia és Szociálpolitika Tanszék, Budapest, pp. 57-74. (2002)

This list was generated on 2024. december 8. 16:39:56 CET.