Item where Faculty/Unit "Faculty of Arts" and date of item "2001"

Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | H | K | M | S | V
Number of items: 23.

A

Alföldi Aliz and Kürtösi Katalin: Les Belles-Soeurs: traduction et réception théatrale en Hongrie.
In: 1st International Conference of Central European Canadianists: "Multiculturalism and Diversity in Canada - voices from Central Europe", November 13-15, 1998, Brno, Czech Republic : proceedings. Masaryk University, Brno, Csehország, pp. 215-221. (2001) ISBN 80-210-2705-3

B

B. Németh Mária: Követelmények és minőség.
In: Neveléstudomány az ezredfordulón. Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 339-352. (2001) ISBN 963-19-1269-8

C

Csapó Benő: Az iskolák fejlesztő hatása.
MAGYAR MINŐSÉG, 10 (11). pp. 22-26. ISSN 1416-9576 (2001)

Csapó Benő: Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 101 (3). pp. 373-391. ISSN 0025-0260 (2001)

Csapó Benő: Az iskolának vagy az életnek tanulunk?
BUDAPESTI NEVELŐ, 2001 (1). pp. 53-59. ISSN 0133-2228 (2001)

Csapó Benő: Az értelem kiművelése : I. Országos Neveléstudományi Konferencia.
Magyar Tudományos Akadémia, Budapest. (2001) ISBN 963-508-331-9

Csapó Benő: Cognitive Aspects of Democratic Thinking.
In: Developing democratic character in the young. Jossey-Bass Publishers, San Francisco, pp. 126-151. (2001) ISBN 0787956856

Csapó Benő: Neveléstudomány az ezredvég Magyarországán.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 11 (2). pp. 40-44. ISSN 1215-5233 (2001)

Csapó Benő: Tudáskoncepciók.
In: Neveléstudomány az ezredfordulón. Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 88-105. (2001) ISBN 963-19-1269-8

Csapó Benő: A kognitív képességek szerepe a tudás szervezésében.
In: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001. Osiris Kiadó, Budapest, pp. 270-293. (2001) ISBN 963-389-169-8

Csapó Benő: A kombinatív képesség fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 101 (4). pp. 511-530. ISSN 0025-0260 (2001)

Csapó Benő: A nyelvtanulást és a nyelvtudást befolyásoló tényezők.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 11 (8). pp. 25-35. ISSN 1215-5233 (2001)

Csapó Benő and Vidákovich Tibor: Bevezetés.
In: Neveléstudomány az ezredfordulón. Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 7-8. (2001) ISBN 963-19-1269-8

Csapó Benő and Vidákovich Tibor: Neveléstudomány az ezredfordulón.
Tankönyvkiadó, Budapest. (2001) ISBN 963-19-1269-8

H

Hárs Endre: Die Natur der Sache: Versuch zu einer kulturwissenschaftlichen Heuristik.
In: "Millionen Welten": Festschrift für Árpád Bernáth zum 60. Gubertstag. Osiris Kiadó, Budapest, pp. 128-143. (2001) ISBN 9633890500

Hárs Endre: Singularität: Lektüren zu Botho Strauß (részlet).
Epistemata : Würzburger wissenschaftliche Schriften Reihe Literaturwissenschaft, 361 . Verlag Königshausen und Neumann, Würzburg. (2001) ISBN 3-8260-2072-3

K

Kürtösi Katalin: Hungarian Rhapsodies : Essays on Ethnicity, Identity, and Culture by Richard Teleky.
EUROPEAN LEGACY: TOWARD NEW PARADIGMS, 6 (5). pp. 673-674. ISSN 1084-8770 (2001)

M

Monok István: A Magyar Könyvszemle meg nem jelenhetett évfolyama 1947-ből.
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 117 (4). pp. 489-494. ISSN 0025-0171 (2001)

S

Sándor Klára: Mobiltársadalom és nyelvhasználat: valami új vagy újra a régi?
In: Mobil információs társadalom. Tanulmányok. Westel; MTA Filozófiai Kutatóintézet, Budapest, pp. 83-93. (2001) ISBN 9630068419

Sándor Klára: A nyelv „gyenge pontjai”.
In: Néptörténet - Nyelvtörténet. Szegedi Tudományegyetem, Szeged, pp. 119-135. (2001) ISBN 9634825508

Sándor Klára: „A nyílt társadalmi diszkrimináció utolsó bástyája”: az emberek nyelvhasználata.
REPLIKA, 2001 (45-46). pp. 241-259. ISSN 0865-8188 (2001)

Sándor Klára: Írás Kosztolányi nyelvszemléletéről.
ÜZENET, 31 (1). pp. 197-205. ISSN 0350-493X (2001)

V

Vidákovich Tibor and Hegymeginé Nyíry Enikő and Csíkos Csaba: Az alapképességek fejlődése: Mérések Borsod-Abaúj-Zemplén megyében.
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Pedagógia Intézet, Miskolc. (2001) ISBN 9630088673

This list was generated on 2024. december 8. 16:39:30 CET.