Alföldi Aliz and Kürtösi Katalin:
Les Belles-Soeurs: traduction et réception théatrale en Hongrie.
In:
1st International Conference of Central European Canadianists: "Multiculturalism and Diversity in Canada - voices from Central Europe", November 13-15, 1998, Brno, Czech Republic : proceedings.
Masaryk University, Brno, Csehország, pp. 215-221.
(2001)
ISBN 80-210-2705-3
B. Németh Mária:
Követelmények és minőség.
In:
Neveléstudomány az ezredfordulón.
Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 339-352.
(2001)
ISBN 963-19-1269-8
Csapó Benő:
Az iskolák fejlesztő hatása.
MAGYAR MINŐSÉG, 10 (11).
pp. 22-26.
ISSN 1416-9576
(2001)
Csapó Benő:
Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 101 (3).
pp. 373-391.
ISSN 0025-0260
(2001)
Csapó Benő:
Az iskolának vagy az életnek tanulunk?
BUDAPESTI NEVELŐ, 2001 (1).
pp. 53-59.
ISSN 0133-2228
(2001)
Csapó Benő:
Az értelem kiművelése : I. Országos Neveléstudományi Konferencia.
Magyar Tudományos Akadémia, Budapest.
(2001)
ISBN 963-508-331-9
Csapó Benő:
Cognitive Aspects of Democratic Thinking.
In:
Developing democratic character in the young.
Jossey-Bass Publishers, San Francisco, pp. 126-151.
(2001)
ISBN 0787956856
Csapó Benő:
Neveléstudomány az ezredvég Magyarországán.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 11 (2).
pp. 40-44.
ISSN 1215-5233
(2001)
Csapó Benő:
Tudáskoncepciók.
In:
Neveléstudomány az ezredfordulón.
Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 88-105.
(2001)
ISBN 963-19-1269-8
Csapó Benő:
A kognitív képességek szerepe a tudás szervezésében.
In:
Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001.
Osiris Kiadó, Budapest, pp. 270-293.
(2001)
ISBN 963-389-169-8
Csapó Benő:
A kombinatív képesség fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 101 (4).
pp. 511-530.
ISSN 0025-0260
(2001)
Csapó Benő:
A nyelvtanulást és a nyelvtudást befolyásoló tényezők.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 11 (8).
pp. 25-35.
ISSN 1215-5233
(2001)
Csapó Benő and Vidákovich Tibor:
Bevezetés.
In:
Neveléstudomány az ezredfordulón.
Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 7-8.
(2001)
ISBN 963-19-1269-8
Csapó Benő and Vidákovich Tibor:
Neveléstudomány az ezredfordulón.
Tankönyvkiadó, Budapest.
(2001)
ISBN 963-19-1269-8
Hárs Endre:
Die Natur der Sache: Versuch zu einer kulturwissenschaftlichen Heuristik.
In:
"Millionen Welten": Festschrift für Árpád Bernáth zum 60. Gubertstag.
Osiris Kiadó, Budapest, pp. 128-143.
(2001)
ISBN 9633890500
Hárs Endre:
Singularität: Lektüren zu Botho Strauß (részlet).
Epistemata : Würzburger wissenschaftliche Schriften Reihe Literaturwissenschaft, 361
.
Verlag Königshausen und Neumann, Würzburg.
(2001)
ISBN 3-8260-2072-3
Kürtösi Katalin:
Hungarian Rhapsodies : Essays on Ethnicity, Identity, and Culture by Richard Teleky.
EUROPEAN LEGACY: TOWARD NEW PARADIGMS, 6 (5).
pp. 673-674.
ISSN 1084-8770
(2001)
Monok István:
A Magyar Könyvszemle meg nem jelenhetett évfolyama 1947-ből.
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 117 (4).
pp. 489-494.
ISSN 0025-0171
(2001)
Sándor Klára:
Mobiltársadalom és nyelvhasználat: valami új vagy újra a régi?
In:
Mobil információs társadalom. Tanulmányok.
Westel; MTA Filozófiai Kutatóintézet, Budapest, pp. 83-93.
(2001)
ISBN 9630068419
Sándor Klára:
A nyelv „gyenge pontjai”.
In:
Néptörténet - Nyelvtörténet.
Szegedi Tudományegyetem, Szeged, pp. 119-135.
(2001)
ISBN 9634825508
Sándor Klára:
„A nyílt társadalmi diszkrimináció utolsó bástyája”: az emberek nyelvhasználata.
REPLIKA, 2001 (45-46).
pp. 241-259.
ISSN 0865-8188
(2001)
Sándor Klára:
Írás Kosztolányi nyelvszemléletéről.
ÜZENET, 31 (1).
pp. 197-205.
ISSN 0350-493X
(2001)
Vidákovich Tibor and Hegymeginé Nyíry Enikő and Csíkos Csaba:
Az alapképességek fejlődése: Mérések Borsod-Abaúj-Zemplén megyében.
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Pedagógia Intézet, Miskolc.
(2001)
ISBN 9630088673