Alsaker Francoise D. and Flanagan Connie and Csapó Benő:
Methodological challenges in cross-national research. Countries, participants, and general procedures.
In:
The Adolescent Experience.
Research monographs in adolescence
.
Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah; London, pp. 15-32.
(1999)
ISBN 0805825525
Ballér Endre and Báthory Zoltán and Csapó Benő and Halász Gábor and Hunyady Györgyné:
A hazai neveléstudományról: a Magyar Tudományos Akadémia számára készített diszciplináris elemzés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 99 (4).
pp. 425-456.
ISSN 0025-0260
(1999)
Cristian Réka Mónika:
Dorothy Wordsworth Writing : Dorothy as Dorothy Wordsworth or She Is of Worthy of Words.
In:
Glowing Hours.
Carmen Saeculare
(VII).
University of Veszprém, Veszprém, pp. 56-69.
(1999)
ISBN 963-03-9052-3
Csapó Benő:
Az iskolai tudás felszíni rétegei: mit tükröznek az osztályzatok?
In:
Minőségértékelés, minőségbiztosítás az oktatásban : szöveggyűjtemény.
Fejér Megyei Pedagógiai Szolgáltató Intézet, Székesfehérvár, pp. 74-91.
(1999)
ISBN 963-03-7445-5
Csapó Benő:
Az értelmi képességek fejlesztésének történelmi-társadalmi kontextusa.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 9 (9).
pp. 3-15.
ISSN 1215-5233
(1999)
Csapó Benő:
Improving thinking through the content of teaching.
In:
Teaching and learning thinking skills.
Contexts of learning
.
Swets & Zeitlinger, Lisse, pp. 37-62.
(1999)
ISBN 9026515456
Csapó Benő:
Képességfejlesztés az iskolában : problémák és lehetőségek.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 12.
pp. 4-13.
ISSN 1215-1807
(1999)
Csapó Benő:
Teaching and learning thinking skills.
Contexts of learning
.
Swets and Zeitlinger, Lisse.
(1999)
ISBN 9026515456
Csapó Benő:
Természettudományos nevelés: híd a tudomány és a nevelés között.
ISKOLAKULTÚRA, 9 (10).
pp. 5-17.
ISSN 1215-5233
(1999)
Csapó Benő:
Értékelés az iskolában és az oktatás minőségi fejlesztése.
In:
Az oktatás minősége.
Csongrád Megyei Pedagógiai és Közművődési Kht., Szeged, pp. 17-31.
(1999)
Csapó Benő:
A tudás minősége.
EDUCATIO, 3.
pp. 473-487.
ISSN 1216-3384
(1999)
Csapó Benő and Hamers J.H.M.:
Converging Aims and Diverging Means of Teaching Thinking: an Epilogue.
In:
Teaching and learning thinking skills.
Contexts of learning
.
Swets and Zeitlinger, Lisse, pp. 341-353.
(1999)
ISBN 9026515456
Csernus Sándor:
Les Hongrie, les Français et les premières croisades.
In:
Les Hongrois et l'Europe: Conquête et intégration.
Publications de l'Institut hongrois de Paris
.
Université de Szeged (JATE); Paris III - Sorbonne Nouvelle (CIEH) Institut Hongrois de Paris, Szeged, Magyarország; Paris, France, pp. 411-426.
(1999)
ISBN 963 482 394 7
Csernus Sándor:
A középkori francia nyelvű történetírás és Magyarország: 13-15. század.
Doktori mestermunkák
.
Osiris, Budapest.
(1999)
ISBN 963-379-558-3
Csernus Sándor and Korompay Klára:
Les Hongrois et l'Europe : Conquête et intégration.
Publications de l'Institut Hongrois de Paris
.
Université de Szeged (JATE); Paris III - Sorbonne Nouvelle (CIEH) Institut Hongrois de Paris, Szeged, Magyarország; Paris, France.
(1999)
ISBN 963-482-394-7
Fenyvesi Anna and Kis Tamás and Várnai Judit Szilvia:
Mi a szleng? Tanulmányok a szleng fogalmáról.
Szlengkutatás, 3
.
Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen.
(1999)
ISBN 963 472 435 3
Flanagan Connie and Jonsson Britta and Botcheva Luba and Csapó Benő and Bowes Jennifer and Macek Peter and Averina Irina and Sheblanova Elena:
Adolescents and the "Social Contract".
In:
Roots of civic identity.
Cambridge University Press, Cambridge, pp. 135-155.
(1999)
ISBN 0-521-62283-2
Forgács Tamás:
Csehül van, tótágast áll, cigánykodik… : nyelvi formában megjelenő nemzeti előítéletek a magyarban.
SZÉKELYFÖLD - TERRA SICULORUM, 3 (1).
pp. 74-96.
ISSN 1453-3871
(1999)
Hamers JHM and Csapó Benő:
Teaching thinking.
In:
Teaching and learning thinking skills.
Contexts of learning
.
Swets & Zeitlinger, Lisse, pp. 11-36.
(1999)
ISBN 9026515456
Hárs Endre:
Literatur aus Ungarn. Ungarische Autoren : 51. Frankfurter Buchmesse '99. Schwerpunkt Ungarn. (Katalog).
Frankfurter Buchmesse, 1999
.
Frankfurt '99 Gemeinnützige Gmbh, Frankfurt.
(1999)
Katona Eszter:
Il rapporto tra il mondo reale e quello speculare nella visione di Massimo Bontempelli.
ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS DE ATTILA JOZSEF NOMINATAE ACTA ROMANICA, XIX.
pp. 20-27.
ISSN 0567-8099
(1999)
Kürtösi Katalin:
Bi-and Multilingualism in Canadian Drama.
In:
Comparative Literature Now : Theories and Practice; La Littérature comparée à l'heure actuelle : Théories et réalisations.
Honoré Champion, Paris, Franciaország, pp. 693-703.
(1999)
ISBN 2-85203-605-3
Kürtösi Katalin:
Japán Lear.
PÁHOLY : KULTURÁLIS KÖZÉLETI LAP, 4 (6).
p. 12.
ISSN 1418-9801
(1999)
Kürtösi Katalin:
Literary Frontiers within a Country : Canada.
In:
Proceedings of the XIIth Congress of the International Comparative Literature Association : Actes du XIIe Congrès de l'Association Internationale de Littérature Comparée.
Iudicium Verlag, München, Németország, pp. 147-152.
(1999)
ISBN 3-89129-033-0
Kürtösi Katalin:
Modern klasszikusok.
PÁHOLY : KULTURÁLIS KÖZÉLETI LAP, 4 (7).
p. 9.
ISSN 1418-9801
(1999)
Monok István:
Burgenländische Quellen zur Erforschung der Lesekultur in Ungarn vom 16. bis zum 18. Jahrhundert.
In:
Reformation und Gegenreformation im Pannonischen Raum: Referate der 13. Schlaininger Gespräche 1993 "Reformation und katholische Reaktion im österreichisch-ungarischen Grenzraum" und der 14.Schlaininger Gespräche 1994"Gegenreformation und katholische Re.
Wissenschaftliche Arbeiten aus dem Burgenland
(102).
Burgenländisches Landesmuseum, Eisenstadt, pp. 193-202.
(1999)
ISBN 3-85405-139-5
Monok István:
A nagyenyedi kollégium 1764. évi katalógusa.
In:
Fülöp Géza emlékkönyv.
ELTE Könyvtártudományi és Informatikai Tanszék, Budapest, pp. 127-130.
(1999)
ISBN 963-463-327-7
Simon József:
Humanista szatíra és deákos klasszicizmus: Kovács Ferenc Julius exclusus e coelis-fordítása.
IRODALOMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK, 103 (3-4).
pp. 449-467.
ISSN 0021-1486
(1999)
Szabó Erzsébet:
"In Geschichten verstrickt". Zu Fontanes “Effi Briest” und Goethes "Die Wahlverwandtschaften".
In:
Erzählstrukturen 2: Studien zur Literatur der Jahrhundertwende.
JATEPress; Praesens Verlag, Szeged, Magyarország, pp. 47-61.
(1999)
ISBN 9634825192