Tételek ahol a kar "Bölcsészettudományi Kar" és a mű dátuma 1999

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | F | H | K | M
Találatok száma: 25.

A

Alsaker Francoise D, Flanagan Connie, Csapó Benő: Methodological challenges in cross-national research. Countries, participants, and general procedures.
In: The Adolescent Experience. Research monographs in adolescence . Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah; London, pp. 15-32. (1999) ISBN 0805825525

B

Ballér Endre, Báthory Zoltán, Csapó Benő, Halász Gábor, Hunyady Györgyné: A hazai neveléstudományról: a Magyar Tudományos Akadémia számára készített diszciplináris elemzés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 99 (4). pp. 425-456. ISSN 0025-0260 (1999)

C

Cristian Réka Mónika: Dorothy Wordsworth Writing : Dorothy as Dorothy Wordsworth or She Is of Worthy of Words.
In: Glowing Hours. Carmen Saeculare (VII). University of Veszprém, Veszprém, pp. 56-69. (1999) ISBN 963-03-9052-3

Csapó Benő: Az iskolai tudás felszíni rétegei: mit tükröznek az osztályzatok?
In: Minőségértékelés, minőségbiztosítás az oktatásban : szöveggyűjtemény. Fejér Megyei Pedagógiai Szolgáltató Intézet, Székesfehérvár, pp. 74-91. (1999) ISBN 963-03-7445-5

Csapó Benő: Az értelmi képességek fejlesztésének történelmi-társadalmi kontextusa.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 9 (9). pp. 3-15. ISSN 1215-5233 (1999)

Csapó Benő: Improving thinking through the content of teaching.
In: Teaching and learning thinking skills. Contexts of learning . Swets & Zeitlinger, Lisse, pp. 37-62. (1999) ISBN 9026515456

Csapó Benő: Képességfejlesztés az iskolában : problémák és lehetőségek.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 12. pp. 4-13. ISSN 1215-1807 (1999)

Csapó Benő (szerk.): Teaching and learning thinking skills.
Contexts of learning . Swets and Zeitlinger, Lisse. (1999) ISBN 9026515456

Csapó Benő: Természettudományos nevelés: híd a tudomány és a nevelés között.
ISKOLAKULTÚRA, 10. pp. 5-17. ISSN 1215-5233 (1999)

Csapó Benő: Értékelés az iskolában és az oktatás minőségi fejlesztése.
In: Az oktatás minősége. Csongrád Megyei Pedagógiai és Közművődési Kht., Szeged, pp. 17-31. (1999)

Csapó Benő: A tudás minősége.
EDUCATIO, 3. pp. 473-487. ISSN 1216-3384 (1999)

Csapó Benő, Hamers JHM: Converging Aims and Diverging Means of Teaching Thinking: an Epilogue.
In: Teaching and learning thinking skills. Contexts of learning . Swets and Zeitlinger, Lisse, pp. 341-353. (1999) ISBN 9026515456

Csernus Sándor: Les Hongrie, les Français et les premières croisades.
In: Les Hongrois et l'Europe: Conquête et intégration. Publications de l'Institut hongrois de Paris . Université de Szeged (JATE); Paris III - Sorbonne Nouvelle (CIEH) Institut Hongrois de Paris, Szeged, Magyarország; Paris, France, pp. 411-426. (1999) ISBN 963 482 394 7

Csernus Sándor: A középkori francia nyelvű történetírás és Magyarország: 13-15. század.
Doktori mestermunkák . Osiris, Budapest. (1999) ISBN 963-379-558-3

Csernus Sándor, Korompay Klára (szerk.): Les Hongrois et l'Europe : Conquête et intégration.
Publications de l'Institut Hongrois de Paris . Université de Szeged (JATE); Paris III - Sorbonne Nouvelle (CIEH) Institut Hongrois de Paris, Szeged, Magyarország; Paris, France. (1999) ISBN 963-482-394-7

F

Fenyvesi Anna, Kis Tamás, Várnai Judit Szilvia (szerk.): Mi a szleng? Tanulmányok a szleng fogalmáról.
Szlengkutatás, 3 . Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen. (1999) ISBN 963 472 435 3

Flanagan Connie, Jonsson B, Botcheva L, Csapó Benő, Bowes J: Adolescents and the "Social Contract".
In: Roots of civic identity. Cambridge University Press, Cambridge, pp. 135-155. (1999) ISBN 0-521-62283-2

H

Hamers JHM, Csapó Benő: Teaching thinking.
In: Teaching and learning thinking skills. Contexts of learning . Swets & Zeitlinger, Lisse, pp. 11-36. (1999) ISBN 9026515456

K

Katona Eszter: Il rapporto tra il mondo reale e quello speculare nella visione di Massimo Bontempelli.
ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS DE ATTILA JOZSEF NOMINATAE ACTA ROMANICA, XIX. pp. 20-27. ISSN 0567-8099 (1999)

Kürtösi Katalin: Bi-and Multilingualism in Canadian Drama.
In: Comparative Literature Now : Theories and Practice; La Littérature comparée à l'heure actuelle : Théories et réalisations. Honoré Champion, Paris, Franciaország, pp. 693-703. (1999) ISBN 2-85203-605-3

Kürtösi Katalin: Japán Lear.
PÁHOLY : KULTURÁLIS KÖZÉLETI LAP, 4 (6). p. 12. ISSN 1418-9801 (1999)

Kürtösi Katalin: Literary Frontiers within a Country : Canada.
In: Proceedings of the XIIth Congress of the International Comparative Literature Association : Actes du XIIe Congrès de l'Association Internationale de Littérature Comparée. Iudicium Verlag, München, Németország, pp. 147-152. (1999) ISBN 3-89129-033-0

Kürtösi Katalin: Modern klasszikusok.
PÁHOLY : KULTURÁLIS KÖZÉLETI LAP, 4 (7). p. 9. ISSN 1418-9801 (1999)

M

Monok István: Lectura: vendégelőadások a Szegedi Olvasmánytörténeti Munkaközösségben.
Scriptum, Szeged.

Monok István: A nagyenyedi kollégium 1764. évi katalógusa.
In: Fülöp Géza emlékkönyv. ELTE Könyvtártudományi és Informatikai Tanszék, Budapest, pp. 127-130. (1999) ISBN 963-463-327-7

A lista elkészítésének dátuma 2017. szeptember 26. 20:19:46 CEST.