Tételek ahol a kar "Bölcsészettudományi Kar" és a mű dátuma 1994

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: C | M
Találatok száma: 8.

C

Csapó Benő: Adolescence in Hungary.
In: International Handbook of Adolescence. Greenwood Press London, Westport; Connecticut; London, pp. 177-190. (1994) ISBN 0313285845

Csapó Benő: Az induktív gondolkodás fejlesztése és a vizsgák.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 44 (6). pp. 36-47. ISSN 1215-1807 (1994)

Csapó Benő: Az induktív gondolkodás fejlődése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 94 (1-2). pp. 53-80. ISSN 0025-0260 (1994)

Csapó Benő: Képesség és tehetség.
In: Tehetséggondozás és alapítvány. MOTKA könyvtár (1). Mundus, Budapest, pp. 21-41. (1994) ISBN 963-8033-04-5

Csapó Benő: Középiskolás tanulók véleménye a társadalmi és iskolai változásokról.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 94 (3-4). pp. 207-229. ISSN 0025-0260 (1994)

Csapó Benő: Merre tartanak a természettudományok oktatásával kapcsolatos kutatások?
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 4 (4). pp. 2-11. ISSN 1215-5233 (1994)

M

Monok István: Bevezetés a XVI–XVIII. századi magyarországi olvasmánytörténeti források tipológiájához.
In: Klaniczay-Emlékkönyv. MTA Irodalomtudományi Intézet; Balassi Kiadó, Budapest, pp. 410-417. (1994) ISBN 9637873589

Monok István, Zvara Edina, Kulcsár Margit, Kulcsár Péter, Keveházi Katalin (szerk.): Régi könyveink és kézirataink katalógusai : a Szeged-alsóvárosi Ferences Rendház Könyvtára: Kataloge unserer Altbücher und Handschriften : die Bibliothek des Franciskanerklosters in Szeged.
Acta bibliothecaria (12). Scriptum, Szeged. (1994) ISBN 963-8335-19-X

A lista elkészítésének dátuma 2017. november 19. 02:15:57 CET.