Csapó Benő:
Adolescence in Hungary.
In:
International Handbook of Adolescence.
Greenwood Press London, Westport; Connecticut; London, pp. 177-190.
(1994)
ISBN 0313285845
Csapó Benő:
Az induktív gondolkodás fejlesztése és a vizsgák.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 44 (6).
pp. 36-47.
ISSN 1215-1807
(1994)
Csapó Benő:
Az induktív gondolkodás fejlődése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 94 (1-2).
pp. 53-80.
ISSN 0025-0260
(1994)
Csapó Benő:
Képesség és tehetség.
In:
Tehetséggondozás és alapítvány.
MOTKA könyvtár
(1).
Mundus, Budapest, pp. 21-41.
(1994)
ISBN 963-8033-04-5
Csapó Benő:
Középiskolás tanulók véleménye a társadalmi és iskolai változásokról.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 94 (3-4).
pp. 207-229.
ISSN 0025-0260
(1994)
Csapó Benő:
Merre tartanak a természettudományok oktatásával kapcsolatos kutatások?
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 4 (4).
pp. 2-11.
ISSN 1215-5233
(1994)
Monok István:
Bevezetés a XVI–XVIII. századi magyarországi olvasmánytörténeti források tipológiájához.
In:
Klaniczay-Emlékkönyv.
MTA Irodalomtudományi Intézet; Balassi Kiadó, Budapest, pp. 410-417.
(1994)
ISBN 9637873589
Monok István and Zvara Edina and Kulcsár Margit and Kulcsár Péter István and Keveházi Katalin:
Régi könyveink és kézirataink katalógusai : a Szeged-alsóvárosi Ferences Rendház Könyvtára: Kataloge unserer Altbücher und Handschriften : die Bibliothek des Franciskanerklosters in Szeged.
Acta bibliothecaria
(12).
Scriptum, Szeged.
(1994)
ISBN 963-8335-19-X