Csapó Benő:
Horánszky Nándor (szerk.) Jelzések az elsajátított műveltségről.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 43 (6).
pp. 105-108.
ISSN 1215-1807
(1993)
Csapó Benő:
Tudásszintmérő tesztek.
In:
Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe.
Keraban Kiadó, Budapest, pp. 277-316.
(1993)
ISBN 9638146206
Csapó Benő:
Harold W. Stevenson és James W. Stigler: The Learning Gap. Why Our Schools Are Failing and What We Can Learn from Japanese and Chinese Education.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 93 (1-2).
pp. 65-68.
ISSN 0025-0260
(1993)
Csapó Benő:
A pedagógiai pszichológia hatása a tantervekre.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 43 (4).
pp. 24-31.
ISSN 1215-1807
(1993)
Csapó Benő:
A tanári alapképzés és a posztgraduális pedagógiai képzés a JATE Pedagógiai Tanszékén.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 3-4.
pp. 187-193.
ISSN 0025-0260
(1993)
Csapó Benő and Pukánszky Béla:
A Magyar Pedagógia első száz évének repertóriuma.
MAGYAR PEDAGÓGIA, különszám.
pp. 1-208.
ISSN 0025-0260
(1993)
Hárs Endre:
Das letzte Buch. Über Peter Handkes "Noch einmal für Thukydides".
ACTA GERMANICA, 4.
pp. 219-227.
ISSN 1216-9455
(1993)
Kürtösi Katalin:
From Euripides to Carbone 14 : Notes on Montreal Theatre.
MATRIX: WRITING WORTH READING (41).
pp. 37-45.
ISSN 0318-3610
(1993)
Máté-Tóth András:
Policentrikus világegyház.
VIGILIA, 58 (1).
pp. 42-46.
ISSN 0042-6024
(1993)
Viliam Čičaj and Monok István and Császtvay Tünde and Awtala Zsuzsa:
Bányavárosi könyvkultúra a XVI–XVIII. században: (Besztercebánya, Körmöcbánya, Selmecbánya).
Olvasmánytörténeti Dolgozatok
(4).
Scriptum, Szeged.
(1993)
ISBN 963-8335-06-8