Szerző: " Zsolnai Anikó"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 16.

Zsolnai Anikó; Kasik László: Short research report : Coping strategies in Hungarian school-age children.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 14 (2). pp. 88-92. ISSN 2073-7629 (2022)

Józsa Krisztián; D. Molnár Éva; Zsolnai Anikó: Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 47-55. ISSN 0025-0325 (2020)

Kasik László; Fejes József Balázs; Guti Kornél; Gáspár Csaba; Zsolnai Anikó: Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, 33 (1). pp. 86-101. ISSN 0885-6257 (2018)

Kasik László; Gál Zita; Havlikné Rácz Andrea; Kasik László; Özvegy Judit; Szabó Éva; Zsolnai Anikó (szerk.): Társas problémák és megoldásuk 3-7 évesek körében.
Mozaik Kiadó és Oktatási Stúdió, Szeged. (2017) ISBN 9789636978037

Zsolnai Anikó; Kasik László (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban 2016: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged. (2017) ISBN 978-963-306-567-9

Zsolnai Anikó; Kasik László: Coping Strategies and Social Problem Solving in Adolescence.
In: Open Spaces for Interactions and Learning Diversities. Sense Publishers, pp. 121-126. (2016) ISBN 978946300338-4

Zsolnai Anikó; Kasik László: Online testing of Hungarian children's prosocial behavior.
International Journal of School and Educational Psychology, 5 (2). pp. 65-73. ISSN 2168-3603 (2016)

Kasik László; Gáspár Csaba; Guti Kornél; Zsolnai Anikó: Relationship between Social Problem-Solving, Anxiety and Empathy among Adolescents in Hungarian Context.
In: Problem-solving. Nova Science Publishers Inc.; Nova Publishers, New York, pp. 177-196. (2016) ISBN 9781634855136

Zsolnai Anikó; Kasik László (szerk.): A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia : Szeged, 2016. november 17-19 : program és absztraktkötet.
MTA Pedagógiai Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, Szeged. (2016) ISBN 9789633065136

Zsolnai Anikó; Kasik László: Az együttműködő viselkedés és az alapérzelem-felismerés online vizsgálata.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest, Magyarország, pp. 71-95. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Csapó Benő; Zsolnai Anikó: Bevezetés.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 9-11. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Zsolnai Anikó; Kasik László; Braunitzer Gábor: Coping strategies at the ages 8, 10 and 12.
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 35 (1). pp. 73-92. ISSN 0144-3410 (2015)

Csapó Benő; Zsolnai Anikó (szerk.): Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Zsolnai Anikó; Kasik László: Functioning of social skills from middle childhood to early adolescence in Hungary.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 6 (2). pp. 54-68. ISSN eISSN: 2073-7629 (2014)

Zsolnai Anikó; Kinyó László; Jámbori Szilvia: Szocializáció, szociális viselkedés, személyiségfejlõdés.
In: Mérlegen a magyar iskola. (Szerkesztette: Csapó Benő). Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 327-365. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Csapó Benő; Zsolnai Anikó (szerk.): Kognitív és affektív fejlődési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetőségei az iskola kezdő szakaszában.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest. (2011) ISBN 978-963-19-7160-6

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 09:14:47 CET.