Vissza |
Tongori Ágota; Molnár Gyöngyvér:
Az interneten való böngészés hatákonyságának vizsgálata 6-11. évfolyamos diákok körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (2).
pp. 105-132.
ISSN 0025-0260
(2018)
Molnár Gyöngyvér; Tongori Ágota; Pluhár Zsuzsa:
Az informatikai műveltség online mérése.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 295-317.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Tongori Ágota; Pluhár Zsuzsa:
An Instrument to Assess the Basic Technological Actions of ICT Literacy.
TEE SZEMLE, 4 (1).
pp. 7-20.
ISSN 1785-6213
(2014)
Tongori Ágota:
Towards Measuring the Access Dimension of Digital Literacy Using Simulation.
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION, 9 (4).
pp. 363-371.
ISSN 1788-2583
(2014)
Tongori Ágota:
Innovative Assessment Tools and Instruments for ICT Literacy.
In:
Tavaszi Szél, 2013.
Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, pp. 591-597.
(2013)
ISBN 978-963-89560-2-6
Pásztor-Kovács Anita; Magyar Andrea; Hülber László; Pásztor Attila; Tongori Ágota:
Áttérés online tesztelésre – a mérés-értékelés új dimenziói.
Iskolakultúra, 23 (11).
pp. 86-100.
ISSN 1215-5233
(2013)
Tongori Ágota:
Az IKT műveltség fogalmi keretének változása.
ISKOLAKULTÚRA, 22 (11).
pp. 34-47.
ISSN 1215-5233
(2012)