Vissza |
Steklács János; Hódi Ágnes; Török Tímea:
Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 11-23.
ISSN 0025-0325
(2020)
Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária:
A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1).
pp. 83-99.
ISSN 1419-872X
(2016)
Török Tímea; Thékes István; Asztalos Kata; Magyar Andrea; Kiss Renáta Mária:
A 2014-es nicosiai EARLI JURE konferencia.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2015 (2).
pp. 82-88.
ISSN 1215-5233
(2015)
Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea:
Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3).
pp. 183-213.
ISSN 0025-0260
(2015)
Török Tímea; Hódi Ágnes:
A fonológiai tudatosság fejlődése és szövegértéssel való kapcsolata az általános iskola első négy évfolyamán a szocioökonómiai státusz tükrében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 70 (4).
pp. 807-826.
ISSN 0025-0279
(2015)
Török Tímea; Hódi Ágnes:
A morfológiai tudatosság fejlődése, mérési lehetőségei és az olvasás-szövegértéssel való kapcsolata.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (1).
pp. 1-11.
ISSN 2060-0623
(2015)