Szerző: " Szabó Éva"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 72.

Szabó Éva: Mindfulness az iskolában - mire jó?
In: Az alacsony intenzitású pszichológiai intervenciók tankönyve : A pszichés támogatás korszerű eszközei az alapellátásban, a szakellátásban és az iskolában. Medicina Könyvkiadó Zrt., Budapest, pp. 301-313. (2024) ISBN 978-963-226-886-6

Szabó Éva; Jagodics Balázs: Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION. ISSN 1381-2890 (2024)

Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva; Kunos Nóra; Fülöp Márta: Diák kiégés hagyományos és alternatív pedagógiai programú oktatási intézményekben.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (3). pp. 329-344. ISSN 0025-0279 (2023)

Szabó Éva; Fehérváry Gabriella: Hivatás vagy kényszer? : A gyakorló pedagógusok pályaelköteleződési motivációjának vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (5). pp. 3-20. ISSN 1215-5233 (2023)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Is intergroup discrimination triggered by vaccination status? Exploring some social aspects of vaccinations during the COVID-19 pandemic.
JOURNAL OF SOCIAL PSYCHOLOGY, 163 (6). pp. 826-840. ISSN 0022-4545 (2023)

Martos Tamás; Jagodics Balázs; Kőrössy Judit; Szabó Éva: Psychological resources, dropout risk and academic performance in university students – pattern-oriented analysis and prospective study of Hungarian freshmen.
CURRENT PSYCHOLOGY, 42. pp. 8051-8065. ISSN 1046-1310 (2023)

Jagodics Balázs; Nagy Katalin; Szénási Szilvia; Varga Ramóna; Szabó Éva: School Demands and Resources as Predictors of Student Burnout Among High School Students.
SCHOOL MENTAL HEALTH, 15 (1). pp. 90-104. ISSN 1866-2625 (2023)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Student Burnout in Higher Education : A Demand-Resource Model Approach.
Trends in Psychology, 31 (4). pp. 757-776. ISSN 2358-1883 (2023)

Szél Erzsébet; Szabó Éva: Time Perspective, Mentalization and Percieved Social Support among Young Adults.
In: Tudomány: út a világ megismeréséhez. Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, pp. 166-182. (2023) ISBN 9789636150945

Szél Erzsébet; Kóródi Kitti; Alessio Gori; Jámbori Szilvia; Szabó Éva: A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (2). 221 -249. ISSN 0025-0279 (2023)

Szél Erzsébet; Szabó Éva: A mentalizáció, a reziliencia és a problémaviselkedés kapcsolati beágyazottsága serdülőkorban: vizsgálatok a Reflektív Funkció Kérdőív (RFQ-H) magyar változatával.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (1). pp. 1-22. ISSN 0025-0279 (2023)

Lopatovszkiné Kasza Éva Zsuzsanna; Szabó Éva: A 2020-as karantén hatása az iskolával kapcsolatos attitűdre, valamint a gyermeki viselkedésre, különös tekintettel az ADHD-ben érintett tanulókra.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 33 (1-3). pp. 32-49. ISSN 0866-2495 (2022)

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 122 (1). pp. 3-19. ISSN 0025-0260 (2022)

Szabó Éva; Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Jagodics Balázs: Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1). pp. 151-162. ISSN 2165-8714 (2022)

Forrai Gábor; Kovács Eszter; Tasnádi Tünde; Ambrózay Éva; Barta Miklós; Milics Margit; Nahm Krisztina; Ormándi Katalin; Péntek Zoltán; Riedl Erika; Sebő Éva; Szabó Endre; Szabó Éva: Hazai szakmai állásfoglalás az EUSOBI legújabb, "Extrém denz emlőjű nők emlőszűrési ajánlása", azaz az emlő-MRI-vel végzett szűrések kérdéséről: Magyar Radiológusok Társasága Emlődiagnosztikai Szekciójának vezetősége és a IV. Kecskeméti Konszenzus Konferencia Diagnosztikus Radiológia Szakmai Bizottsága nevében.
MAGYAR RADIOLÓGIA ONLINE, 13 (2). Terjedelem: 2 p.-Azonosító: FE2EBA26A1E827C. ISSN 2063-9481 (2022)

Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Szabó Éva: A Serdülő Reziliencia Kérdőív (READ) magyar nyelvű adaptációja.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 77 (4). pp. 483-505. ISSN 0025-0279 (2022)

Kóródi Kitti; Szabó Éva; Jagodics Balázs: A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5). pp. 46-56. ISSN 1215-5233 (2022)

Szabó Éva: A tanári kiégés, mint implicit rendszerkritika : A tanári munkát nehezítő tényezők társadalmi, szervezeti és egyéni szintjeinek kapcsolata a kiégéssel.
In: A társadalmi változások indítékai és fékjei : A 80 éves Hunyady György tiszteletére. Akadémiai Kiadó Zrt., Budapest, pp. 300-316. (2022) ISBN 9789634548362

N. Kollár Katalin; Szabó Éva: Az iskolapszichológia és a pszichológiaoktatás szerepe.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 21 (3). pp. 75-97. ISSN 1419-872X (2021)

Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva: A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1). pp. 1-22. ISSN 0025-0279 (2021)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Egyetemi hallgatók normáinak összefüggése a motivációval és az észlelt oktatói kiégéssel.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (7-8). pp. 28-46. ISSN 1215-5233 (2021)

Kőrössy Judit; Jagodics Balázs; Martos Tamás; Szabó Éva: Faktorok, magyarázatok a sikeres és sikertelen felsőoktatási tanulmányi teljesítmény hátterében: A pszichológiai tényezők szerepe a lemorzsolódásban.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1). pp. 127-156. ISSN 0025-0279 (2021)

El-Hamoly Tarek; Hajnády Zoltán; Nagy-Pénzes Máté; Bakondi Edina; Regdon Zsolt; Demény Máté Ágoston; Kovács Katalin; Hegedűs Csaba; El-Rahman Sahar S. Abd; Szabó Éva; Maléth József; Hegyi Péter; Virág László: Poly(ADP-ribose) polymerase 1 promotes inflammation and fibrosis in a mouse model of chronic pancreatitis.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOLECULAR SCIENCES, 22 (7). Terjedelem: 15-Azonosító: 3593. ISSN 1661-6596 (2021)

Szabó Éva: A hiperbola és a litotész funkciói magyar nyelvű egyetemisták diskurzuskiegészítéses tesztjeinek eredményeiben : 2. rész. A hiperbola és a litotész funkciói a teszteredmények alapján.
MAGYAR NYELV, 117 (4). pp. 431-445. ISSN 0025-0228 (2021)

Szabó Éva: A hiperbola és a litotész funkciói magyar nyelvű egyetemisták diskurzuskiegészítéses tesztjeinek eredményeiben: 1. rész. A hiperbola és a litotész meghatározásairól és a vizsgálat módszertanáról.
MAGYAR NYELV, 117 (3). pp. 298-308. ISSN 0025-0228 (2021)

Szántai Levente; Szabó Éva: A labdarúgó specifikus felelősségérzet vizsgálata első- és másodosztályú utánpótláskorú sportolóknál.
MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE, 22 (6). pp. 24-33. ISSN 1586-5428 (2021)

Salle, La Tamika P.; Rocha-Neves Jesslynn; Jimerson Shane; Sano, Di Sergio; Martinsone Baiba; Albertova Silvia Majercakova; Gajdošová Eva; Baye Ariane; Deltour Caroline; Martinelli Victor; Raykov Milosh; Hatzichristou Chryse; Palikara Olympia; Szabó Éva; Arlauskaite Zydre: A multinational study exploring adolescent perception of school climate and mental health.
School Psychology, 36 (3). pp. 155-166. ISSN 2578-4218 (2021)

Szél Erzsébet; Szabó Éva: A serdülőkori mentalizáció vizsgálata : A reflektív funkció kérdőív magyar változatának (RFQ-H) pszichometriai jellemzői.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 20 (3). pp. 55-76. ISSN 1419-872X (2021)

Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Martos Tamás; Kőrössy Judit; Szabó Éva: Az aktív-passzív halogatás kérdőív magyar változatának pszichometriai jellemzői és módosított struktúrája [Modified structure and psychometric properties of the hungarian version of the active-passive procrastination scale].
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 74 (4). pp. 489-505. ISSN 0025-0279 (2020)

Jagodics Balázs; Nagy Katalin; Szénási Szilvia; Varga Ramóna; Szabó Éva: Az iskolai leterheltség és kiégés vizsgálata a Követelmény-Erőforrás Modell segítségével magyar általános iskolások körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 20 (1). pp. 57-81. ISSN 1419-872X (2020)

Jagodics Balázs; Gajdics Janka; Gubics Flórián; Horvát Barbara; Vatai Katalin; Szabó Éva: Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (7). pp. 46-60. ISSN 1215-5233 (2020)

Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész) : A Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (10). pp. 38-52. ISSN 1215-5233 (2020)

Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva: Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész).
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (11). pp. 24-43. ISSN 1215-5233 (2020)

Gajdics Janka; Gubics Flórián; Horvát Barbara; Vatai Katalin; Szabó Éva; Jagodics Balázs: Középiskolás osztályközösségek normarendszerének longitudinális vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3). pp. 18-34. ISSN 1215-5233 (2020)

Szabó Éva; Bátor Bettina; Bobor Péter; Korláth Petra; Szappanos Csilla; Jagodics Balázs: Mi van a kiégés-fogékonyság mögött?
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3). pp. 3-17. ISSN 1215-5233 (2020)

Goldfárthné Veres Edit; Aczél Petra Katalin; Bakonyi László; Chrappán Magdolna; Derényi András; Kerülő Judit; Falus Iván; Halász Gábor; Hámori Ádám; Hauser Zoltán; Jancsák Csaba; Kis-Tóth Lajos; Kovács Kristóf; Szabó Éva; Székely Mózes (szerk.): Rendszerszintű fejlesztések és hozzáférés bővítését szolgáló ágazati programok a felsőoktatásban.
Oktatási Hivatal, Budapest. (2020)

Erős M. Attila; Szabó Éva: A kiégés és a munkahelyi értékeltérés összefüggései a versenyszférában.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 20 (3). pp. 7-26. ISSN 1419-872X (2020)

Ujj Dániel; Aczél Petra; Chrappán Magdolna; Derényi András; Falus Iván; Halász Gábor; Jancsák Csaba; Kis-Tóth Lajos; Szabó Éva; Szabó-Tóth Kinga; Székely Mózes; Makkai László; Tóthné Kerülő Judit (szerk.): A kompetenciamérés értelmezési keretei.
Oktatási Hivatal, Budapest. (2020)

Jagodics Balázs; Varga Ramóna; Szénási Szilvia; Nagy Katalin; Szabó Éva: A leterheltség és a tanulmányi motiváció összefüggése szakgimnáziumi tanulóknál.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3). pp. 35-49. ISSN 1215-5233 (2020)

Szántai Levente; Szabó Éva: Csoportnormák lehetséges kapcsolata az edzésminőséggel fiatalkorú labdarúgók esetében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 19 (4). pp. 55-72. ISSN 1419-872X (2019)

Bakondi Edina; Singh Salam Bhopen; Hajnády Zoltán; Nagy-Pénzes Máté; Regdon Zsolt; Kovács Katalin; Hegedűs Csaba; Madácsy Tamara; Maléth József; Hegyi Péter; Demény Máté Ágoston; Nagy Tibor; Kéki Sándor; Szabó Éva; Virág László: Spilanthol Inhibits Inflammatory Transcription Factors and iNOS Expression in Macrophages and Exerts Anti-inflammatory Effects in Dermatitis and Pancreatitis.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOLECULAR SCIENCES, 20 (17). Terjedelem: 18 p-Azonosító: 4308. ISSN 1661-6596 (2019)

Virág Krisztina; Dudok Réka; Szabó Éva: Tanulási korláttal küzdő tanulók egyes pszichológiai erőforrásainak vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (9). pp. 38-50. ISSN 1215-5233 (2019)

Szabó Éva; Jagodics Balázs: Teacher burnout in the light of workplace, organizational, and social factors.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 9 (3). 539 -559. ISSN 2062-9605 (2019)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Tipikus viselkedésformák és megítélésük feltárása középiskolás osztályközösségekben a normavizsgálat módszerével.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (8). pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2019)

Szabó Éva; Koványi-Lax Györgyi; Szénási Gábor; Dancsó András; Kiss Loránd; Kormány Róbert; Simig Gyula; Németh Gábor; Volk Balázs: A novel tool for structure assignment of hydroxylated metabolites of (arylpiperazinylbutyl) oxindole derivatives based on relative HPLC retention times.
JOURNAL OF PHARMACEUTICAL AND BIOMEDICAL ANALYSIS, 170. pp. 102-111. ISSN 0731-7085 (2019)

Jámbori Szilvia; Kőrössy Judit; Szabó Éva: A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 75-94. ISSN 0025-0260 (2019)

Kóródi Kitti; Szabó Éva: A tanulmányi reziliencia értelmezése : kutatási, prevenciós és intervenciós lehetőségek.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 74 (4). pp. 527-545. ISSN 0025-0279 (2019)

N Kollár Katalin; Szabó Éva; Páskuné Kiss Judit: Az iskolapszichológia helyzete a módszertani bázisok szemüvegén át.
PSZICHOTERÁPIA, 27 (1). pp. 20-29. ISSN 1216-6170 (2018)

Szabó Éva; Litke Márta; Jagodics Balázs: Az óvodapedagógusok kiégésének vizsgálata a munkaértékek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (7). pp. 51-63. ISSN 1215-5233 (2018)

Szabó Éva; Labancz Ágnes: Hagyományos és Waldorf-iskolába járó diákok összehasonlítása a célorientáció és az iskolai kötődés szempontjából.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2). pp. 21-38. ISSN 1419-872X (2018)

Szabó Éva; Dancs Katinka: Hungary : Participation crisis, disappointed youths.
In: Young People and Active Citizenship in Post-Soviet Times: a Challenge for Citizenship Education. Routledge, New York (NY), London, pp. 124-140. (2017) ISBN 9781138679771

N. Kollár Katalin; Szabó Éva (szerk.): Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 1.
Osiris Kiadó, Budapest. (2017) ISBN 9789632762807

Kasik László; Gál Zita; Havlikné Rácz Andrea; Kasik László; Özvegy Judit; Szabó Éva; Zsolnai Anikó (szerk.): Társas problémák és megoldásuk 3-7 évesek körében.
Mozaik Kiadó és Oktatási Stúdió, Szeged. (2017) ISBN 9789636978037

Anna M Zalewska; Beata Krzywosz-Rynkiewicz; Szabó Éva; Iveta Kovalcikova: Young people citizenship activity in post-soviet satellites’ states – comparison across countries.
In: Young People and Active Citizenship in Post-Soviet Times : a Challenge for Citizenship Education. Asia-Europe Education Dialogue . Routledge Publishing, New York, London, pp. 99-109. (2017) ISBN 9781138679771

N Kollár Katalin; Szabó Éva: A család és iskola kapcsolata.
In: Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 2. Osiris Kiadó, Budapest, pp. 315-332. (2017) ISBN 9789632762845

Szabó Éva; N Kollár Katalin; Vörös Anna: A tanári szerep, a vezetés és a tekintély problémái.
In: Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 2. Osiris Kiadó, Budapest, pp. 407-454. (2017) ISBN 9789632762845

Szabó Éva; Jagodics Balázs: Erőforrások és követelmények: a tanári kiégés munkahelyi tényezőinek komplex vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (11). pp. 3-15. ISSN 1215-5233 (2016)

Szabó Éva: Pozitív fejlődés?: A közép- és késő serdülőkori életszakasz nehézségei a XXI. század elején. Szerkesztői előszó.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (2). pp. 7-8. ISSN 1419-872X (2016)

Szabó Éva; Kékesi Márk Zoltán: A felelősség koncentrikus szerkezetének vizsgálata középiskolások körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (2). pp. 53-68. ISSN 1419-872X (2016)

Szabó Éva; N. Kollár Katalin; Hujber Tamásné: Az iskolapszichológiai, óvodapszichológiai ellátás szakszolgálati protokollja.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft., Budapest. (2015) ISBN 978-963-9795-64-8

Szabó Éva; Zsadányi Zsuzsa; Szabó Hangya Lilla: Ki szeret iskolába járni?: az iskolai kötődés, a motiváció, az énhatékonyság és a tanulmányi felelősség-vállalás vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 25 (10). pp. 5-20. ISSN 1215-5233 (2015)

Csoma Zsanett; Tóth-Molnár Edit; Doró Péter; Szabó Éva; Tálosi Gyula; Szabó Hajnalka; Kemény Lajos; Széll Márta; Nagy Nikoletta: Magától gyógyuló kollodium bébi.
Bőrgyógyászati és Venerológiai Szemle, 91 (3). pp. 113-116. ISSN 0006-7768 (2015)

Szabó Éva; Fügedi Petra Anna (szerk.): Társas készségeket fejlesztő kiscsoportos tréning.
ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, Magyarország. (2015) ISBN 9789632846828

Szabó Éva: A digitális szakadékon innen és túl: a tanárszerep változása a XXI. században.
OKTATÁS-INFORMATIKA, 7 (1). pp. 17-31. ISSN 2061-179X (2015)

Szabó Éva; Labancz Ágnes: „Én nem helyeslem, de a többiek biztosan”- Normák és vélt normák működése és mérése iskolai osztályokban.
In: Szociálpszichológiai tanulmányok a Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék fennállásának 25. évfordulójára. Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, pp. 77-96. (2015) ISBN 9789633185230

Szabó Éva; Tápai Dorina: A szociális készségek fogalma, mérése és fejlesztésének lehetősége az iskolában.
In: Társas készségeket fejlesztő kiscsoportos tréning. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 9-17. (2015) ISBN 9789632846828

Tápai Dorina; Szabó Éva: A szociális készségeket fejlesztő programok hatásvizsgálatának lehetőségei és korlátai: saját programunk mérése, értékelése.
In: Társas készségeket fejlesztő kiscsoportos tréning. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, Magyarország, pp. 89-98. (2015) ISBN 9789632846828

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Job demands versus resources: workplace factors related to teacher's burnout.
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION, 9 (4). pp. 377-390. ISSN 1788-2583 (2014)

Szabó Éva; Pásztor Gyula; Tálosi Gyula: Veleszületett felső végtagi artériás thrombosis [Congenital upper limb thrombosis].
GYERMEKGYÓGYÁSZAT, 65 (6). pp. 375-376. ISSN 0017-5900 (2014)

Prievara Dóra Katalin; Szabó Éva: Melyik én vagyok én?: valódi és virtuális énképek összehasonlítása online írói közösségekben.
In: Szegedi pszichológiai tanulmányok. Szegedi pszichológiai tanulmányok, 2013 . SZEK JGYF Kiadó, pp. 139-149. (2013)

Szabó Éva; Secui Monica; Kőrössy Judit: Structure and levels of young citizens' responsibility.
In: Identities and citizenship education: Controversy, crisis and challenges. CiCe - London Metropolitan University, London, pp. 284-290. (2013) ISBN 978-1-907675-20-1

Jakab Ida Noémi; Szabó Éva; Hernádi Klára; Pálinkó István: The synthesis and the catalytic (catalase and tyrosinase) activities of amino acid copper complexes covalently grafted onto silica gel.
In: Sampling Catalysis Research in the Pannonian Region : Proceedings of the 8th Pannonian International Catalysis Symposium. Szeged, Magyarország, 2006.07.04-2006.07.07. Hungarian Zeolite Association, Szeged, pp. 51-56. (2006) ISBN 963-06-0138-9

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 16:09:47 CEST.