Vissza |
Szabó Éva:
Mindfulness az iskolában - mire jó?
In:
Az alacsony intenzitású pszichológiai intervenciók tankönyve : A pszichés támogatás korszerű eszközei az alapellátásban, a szakellátásban és az iskolában.
Medicina Könyvkiadó Zrt., Budapest, pp. 301-313.
(2024)
ISBN 978-963-226-886-6
Szabó Éva; Jagodics Balázs:
Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION.
ISSN 1381-2890
(2024)
Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva; Kunos Nóra; Fülöp Márta:
Diák kiégés hagyományos és alternatív pedagógiai programú oktatási intézményekben.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (3).
pp. 329-344.
ISSN 0025-0279
(2023)
Szabó Éva; Fehérváry Gabriella:
Hivatás vagy kényszer? : A gyakorló pedagógusok pályaelköteleződési motivációjának
vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (5).
pp. 3-20.
ISSN 1215-5233
(2023)
Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Is intergroup discrimination triggered by vaccination status? Exploring some social aspects of vaccinations during the COVID-19 pandemic.
JOURNAL OF SOCIAL PSYCHOLOGY, 163 (6).
pp. 826-840.
ISSN 0022-4545
(2023)
Martos Tamás; Jagodics Balázs; Kőrössy Judit; Szabó Éva:
Psychological resources, dropout risk and academic performance in university students – pattern-oriented analysis and prospective study of Hungarian freshmen.
CURRENT PSYCHOLOGY, 42.
pp. 8051-8065.
ISSN 1046-1310
(2023)
Jagodics Balázs; Nagy Katalin; Szénási Szilvia; Varga Ramóna; Szabó Éva:
School Demands and Resources as Predictors of Student Burnout Among High School Students.
SCHOOL MENTAL HEALTH, 15 (1).
pp. 90-104.
ISSN 1866-2625
(2023)
Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Student Burnout in Higher Education : A Demand-Resource Model Approach.
Trends in Psychology, 31 (4).
pp. 757-776.
ISSN 2358-1883
(2023)
Szél Erzsébet; Szabó Éva:
Time Perspective, Mentalization and Percieved Social Support among Young Adults.
In:
Tudomány: út a világ megismeréséhez.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, pp. 166-182.
(2023)
ISBN 9789636150945
Szél Erzsébet; Kóródi Kitti; Alessio Gori; Jámbori Szilvia; Szabó Éva:
A mentalizáció multidimenzionális kérdőívének (MMQ) magyar nyelvű adaptációja serdülők és fiatal felnőttek körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (2).
221 -249.
ISSN 0025-0279
(2023)
Szél Erzsébet; Szabó Éva:
A mentalizáció, a reziliencia és a problémaviselkedés kapcsolati beágyazottsága serdülőkorban: vizsgálatok a Reflektív Funkció Kérdőív (RFQ-H) magyar változatával.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 78 (1).
pp. 1-22.
ISSN 0025-0279
(2023)
Lopatovszkiné Kasza Éva Zsuzsanna; Szabó Éva:
A 2020-as karantén hatása az iskolával kapcsolatos attitűdre, valamint a gyermeki viselkedésre, különös tekintettel az ADHD-ben érintett tanulókra.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 33 (1-3).
pp. 32-49.
ISSN 0866-2495
(2022)
Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 122 (1).
pp. 3-19.
ISSN 0025-0260
(2022)
Szabó Éva; Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Jagodics Balázs:
Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1).
pp. 151-162.
ISSN 2165-8714
(2022)
Forrai Gábor; Kovács Eszter; Tasnádi Tünde; Ambrózay Éva; Barta Miklós; Milics Margit; Nahm Krisztina; Ormándi Katalin; Péntek Zoltán; Riedl Erika; Sebő Éva; Szabó Endre; Szabó Éva:
Hazai szakmai állásfoglalás az EUSOBI legújabb, "Extrém denz emlőjű nők emlőszűrési ajánlása", azaz az emlő-MRI-vel végzett szűrések kérdéséről: Magyar Radiológusok Társasága Emlődiagnosztikai Szekciójának vezetősége és a IV. Kecskeméti Konszenzus Konferencia Diagnosztikus Radiológia Szakmai Bizottsága nevében.
MAGYAR RADIOLÓGIA ONLINE, 13 (2).
Terjedelem: 2 p.-Azonosító: FE2EBA26A1E827C.
ISSN 2063-9481
(2022)
Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Szabó Éva:
A Serdülő Reziliencia Kérdőív (READ) magyar nyelvű adaptációja.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 77 (4).
pp. 483-505.
ISSN 0025-0279
(2022)
Kóródi Kitti; Szabó Éva; Jagodics Balázs:
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5).
pp. 46-56.
ISSN 1215-5233
(2022)
Szabó Éva:
A tanári kiégés, mint implicit rendszerkritika : A tanári munkát nehezítő tényezők társadalmi, szervezeti és egyéni szintjeinek kapcsolata a kiégéssel.
In:
A társadalmi változások indítékai és fékjei : A 80 éves Hunyady György tiszteletére.
Akadémiai Kiadó Zrt., Budapest, pp. 300-316.
(2022)
ISBN 9789634548362
N. Kollár Katalin; Szabó Éva:
Az iskolapszichológia és a pszichológiaoktatás szerepe.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 21 (3).
pp. 75-97.
ISSN 1419-872X
(2021)
Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva:
A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1).
pp. 1-22.
ISSN 0025-0279
(2021)
Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Egyetemi hallgatók normáinak összefüggése a motivációval és az észlelt oktatói kiégéssel.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (7-8).
pp. 28-46.
ISSN 1215-5233
(2021)
Kőrössy Judit; Jagodics Balázs; Martos Tamás; Szabó Éva:
Faktorok, magyarázatok a sikeres és sikertelen felsőoktatási tanulmányi teljesítmény hátterében: A pszichológiai tényezők szerepe a lemorzsolódásban.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (1).
pp. 127-156.
ISSN 0025-0279
(2021)
El-Hamoly Tarek; Hajnády Zoltán; Nagy-Pénzes Máté; Bakondi Edina; Regdon Zsolt; Demény Máté Ágoston; Kovács Katalin; Hegedűs Csaba; El-Rahman Sahar S. Abd; Szabó Éva; Maléth József; Hegyi Péter; Virág László:
Poly(ADP-ribose) polymerase 1 promotes inflammation and fibrosis in a mouse model of chronic pancreatitis.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOLECULAR SCIENCES, 22 (7).
Terjedelem: 15-Azonosító: 3593.
ISSN 1661-6596
(2021)
Szabó Éva:
A hiperbola és a litotész funkciói magyar nyelvű egyetemisták diskurzuskiegészítéses tesztjeinek eredményeiben : 2. rész. A hiperbola és a litotész funkciói a teszteredmények alapján.
MAGYAR NYELV, 117 (4).
pp. 431-445.
ISSN 0025-0228
(2021)
Szabó Éva:
A hiperbola és a litotész funkciói magyar nyelvű egyetemisták diskurzuskiegészítéses tesztjeinek eredményeiben: 1. rész. A hiperbola és a litotész meghatározásairól és a vizsgálat módszertanáról.
MAGYAR NYELV, 117 (3).
pp. 298-308.
ISSN 0025-0228
(2021)
Szántai Levente; Szabó Éva:
A labdarúgó specifikus felelősségérzet vizsgálata első- és másodosztályú utánpótláskorú sportolóknál.
MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE, 22 (6).
pp. 24-33.
ISSN 1586-5428
(2021)
Salle, La Tamika P.; Rocha-Neves Jesslynn; Jimerson Shane; Sano, Di Sergio; Martinsone Baiba; Albertova Silvia Majercakova; Gajdošová Eva; Baye Ariane; Deltour Caroline; Martinelli Victor; Raykov Milosh; Hatzichristou Chryse; Palikara Olympia; Szabó Éva; Arlauskaite Zydre:
A multinational study exploring adolescent perception of school climate and mental health.
School Psychology, 36 (3).
pp. 155-166.
ISSN 2578-4218
(2021)
Szél Erzsébet; Szabó Éva:
A serdülőkori mentalizáció vizsgálata : A reflektív funkció kérdőív magyar változatának (RFQ-H) pszichometriai jellemzői.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 20 (3).
pp. 55-76.
ISSN 1419-872X
(2021)
Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Martos Tamás; Kőrössy Judit; Szabó Éva:
Az aktív-passzív halogatás kérdőív magyar változatának pszichometriai jellemzői és módosított struktúrája [Modified structure and psychometric properties of the hungarian version of the active-passive procrastination scale].
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 74 (4).
pp. 489-505.
ISSN 0025-0279
(2020)
Jagodics Balázs; Nagy Katalin; Szénási Szilvia; Varga Ramóna; Szabó Éva:
Az iskolai leterheltség és kiégés vizsgálata a Követelmény-Erőforrás Modell segítségével magyar általános iskolások körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 20 (1).
pp. 57-81.
ISSN 1419-872X
(2020)
Jagodics Balázs; Gajdics Janka; Gubics Flórián; Horvát Barbara; Vatai Katalin; Szabó Éva:
Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (7).
pp. 46-60.
ISSN 1215-5233
(2020)
Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész) : A Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (10).
pp. 38-52.
ISSN 1215-5233
(2020)
Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva:
Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész).
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (11).
pp. 24-43.
ISSN 1215-5233
(2020)
Gajdics Janka; Gubics Flórián; Horvát Barbara; Vatai Katalin; Szabó Éva; Jagodics Balázs:
Középiskolás osztályközösségek normarendszerének longitudinális vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3).
pp. 18-34.
ISSN 1215-5233
(2020)
Szabó Éva; Bátor Bettina; Bobor Péter; Korláth Petra; Szappanos Csilla; Jagodics Balázs:
Mi van a kiégés-fogékonyság mögött?
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3).
pp. 3-17.
ISSN 1215-5233
(2020)
Goldfárthné Veres Edit; Aczél Petra Katalin; Bakonyi László; Chrappán Magdolna; Derényi András; Kerülő Judit; Falus Iván; Halász Gábor; Hámori Ádám; Hauser Zoltán; Jancsák Csaba; Kis-Tóth Lajos; Kovács Kristóf; Szabó Éva; Székely Mózes (szerk.):
Rendszerszintű fejlesztések és hozzáférés bővítését szolgáló ágazati programok a felsőoktatásban.
Oktatási Hivatal, Budapest.
(2020)
Erős M. Attila; Szabó Éva:
A kiégés és a munkahelyi értékeltérés összefüggései a versenyszférában.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 20 (3).
pp. 7-26.
ISSN 1419-872X
(2020)
Ujj Dániel; Aczél Petra; Chrappán Magdolna; Derényi András; Falus Iván; Halász Gábor; Jancsák Csaba; Kis-Tóth Lajos; Szabó Éva; Szabó-Tóth Kinga; Székely Mózes; Makkai László; Tóthné Kerülő Judit (szerk.):
A kompetenciamérés értelmezési keretei.
Oktatási Hivatal, Budapest.
(2020)
Jagodics Balázs; Varga Ramóna; Szénási Szilvia; Nagy Katalin; Szabó Éva:
A leterheltség és a tanulmányi motiváció összefüggése szakgimnáziumi tanulóknál.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (3).
pp. 35-49.
ISSN 1215-5233
(2020)
Szántai Levente; Szabó Éva:
Csoportnormák lehetséges kapcsolata az edzésminőséggel fiatalkorú labdarúgók esetében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 19 (4).
pp. 55-72.
ISSN 1419-872X
(2019)
Bakondi Edina; Singh Salam Bhopen; Hajnády Zoltán; Nagy-Pénzes Máté; Regdon Zsolt; Kovács Katalin; Hegedűs Csaba; Madácsy Tamara; Maléth József; Hegyi Péter; Demény Máté Ágoston; Nagy Tibor; Kéki Sándor; Szabó Éva; Virág László:
Spilanthol Inhibits Inflammatory Transcription Factors and iNOS Expression in Macrophages and Exerts Anti-inflammatory Effects in Dermatitis and Pancreatitis.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOLECULAR SCIENCES, 20 (17).
Terjedelem: 18 p-Azonosító: 4308.
ISSN 1661-6596
(2019)
Virág Krisztina; Dudok Réka; Szabó Éva:
Tanulási korláttal küzdő tanulók egyes pszichológiai erőforrásainak vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (9).
pp. 38-50.
ISSN 1215-5233
(2019)
Szabó Éva; Jagodics Balázs:
Teacher burnout in the light of workplace, organizational, and social factors.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 9 (3).
539 -559.
ISSN 2062-9605
(2019)
Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Tipikus viselkedésformák és megítélésük feltárása középiskolás osztályközösségekben a normavizsgálat módszerével.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (8).
pp. 3-16.
ISSN 1215-5233
(2019)
Szabó Éva; Koványi-Lax Györgyi; Szénási Gábor; Dancsó András; Kiss Loránd; Kormány Róbert; Simig Gyula; Németh Gábor; Volk Balázs:
A novel tool for structure assignment of hydroxylated metabolites of (arylpiperazinylbutyl) oxindole derivatives based on relative HPLC retention times.
JOURNAL OF PHARMACEUTICAL AND BIOMEDICAL ANALYSIS, 170.
pp. 102-111.
ISSN 0731-7085
(2019)
Jámbori Szilvia; Kőrössy Judit; Szabó Éva:
A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1).
pp. 75-94.
ISSN 0025-0260
(2019)
Kóródi Kitti; Szabó Éva:
A tanulmányi reziliencia értelmezése : kutatási, prevenciós és intervenciós lehetőségek.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 74 (4).
pp. 527-545.
ISSN 0025-0279
(2019)
N Kollár Katalin; Szabó Éva; Páskuné Kiss Judit:
Az iskolapszichológia helyzete a módszertani bázisok szemüvegén át.
PSZICHOTERÁPIA, 27 (1).
pp. 20-29.
ISSN 1216-6170
(2018)
Szabó Éva; Litke Márta; Jagodics Balázs:
Az óvodapedagógusok kiégésének vizsgálata a munkaértékek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (7).
pp. 51-63.
ISSN 1215-5233
(2018)
Szabó Éva; Labancz Ágnes:
Hagyományos és Waldorf-iskolába járó diákok összehasonlítása a célorientáció és az iskolai kötődés szempontjából.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2).
pp. 21-38.
ISSN 1419-872X
(2018)
Szabó Éva; Dancs Katinka:
Hungary : Participation crisis, disappointed youths.
In:
Young People and Active Citizenship in Post-Soviet Times: a Challenge for Citizenship Education.
Routledge, New York (NY), London, pp. 124-140.
(2017)
ISBN 9781138679771
N. Kollár Katalin; Szabó Éva (szerk.):
Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 1.
Osiris Kiadó, Budapest.
(2017)
ISBN 9789632762807
Kasik László; Gál Zita; Havlikné Rácz Andrea; Kasik László; Özvegy Judit; Szabó Éva; Zsolnai Anikó (szerk.):
Társas problémák és megoldásuk 3-7 évesek körében.
Mozaik Kiadó és Oktatási Stúdió, Szeged.
(2017)
ISBN 9789636978037
Anna M Zalewska; Beata Krzywosz-Rynkiewicz; Szabó Éva; Iveta Kovalcikova:
Young people citizenship activity in post-soviet satellites’ states – comparison across countries.
In:
Young People and Active Citizenship in Post-Soviet Times : a Challenge for Citizenship Education.
Asia-Europe Education Dialogue
.
Routledge Publishing, New York, London, pp. 99-109.
(2017)
ISBN 9781138679771
N Kollár Katalin; Szabó Éva:
A család és iskola kapcsolata.
In:
Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 2.
Osiris Kiadó, Budapest, pp. 315-332.
(2017)
ISBN 9789632762845
Szabó Éva; N Kollár Katalin; Vörös Anna:
A tanári szerep, a vezetés és a tekintély problémái.
In:
Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 2.
Osiris Kiadó, Budapest, pp. 407-454.
(2017)
ISBN 9789632762845
Szabó Éva; Jagodics Balázs:
Erőforrások és követelmények: a tanári kiégés munkahelyi tényezőinek komplex vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (11).
pp. 3-15.
ISSN 1215-5233
(2016)
Szabó Éva:
Pozitív fejlődés?: A közép- és késő serdülőkori életszakasz nehézségei a XXI. század elején. Szerkesztői előszó.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (2).
pp. 7-8.
ISSN 1419-872X
(2016)
Szabó Éva; Kékesi Márk Zoltán:
A felelősség koncentrikus szerkezetének vizsgálata középiskolások körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (2).
pp. 53-68.
ISSN 1419-872X
(2016)
Szabó Éva; N. Kollár Katalin; Hujber Tamásné:
Az iskolapszichológiai, óvodapszichológiai ellátás szakszolgálati protokollja.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft., Budapest.
(2015)
ISBN 978-963-9795-64-8
Szabó Éva; Zsadányi Zsuzsa; Szabó Hangya Lilla:
Ki szeret iskolába járni?: az iskolai kötődés, a motiváció, az énhatékonyság és a tanulmányi felelősség-vállalás vizsgálata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 25 (10).
pp. 5-20.
ISSN 1215-5233
(2015)
Csoma Zsanett; Tóth-Molnár Edit; Doró Péter; Szabó Éva; Tálosi Gyula; Szabó Hajnalka; Kemény Lajos; Széll Márta; Nagy Nikoletta:
Magától gyógyuló kollodium bébi.
Bőrgyógyászati és Venerológiai Szemle, 91 (3).
pp. 113-116.
ISSN 0006-7768
(2015)
Szabó Éva; Fügedi Petra Anna (szerk.):
Társas készségeket fejlesztő kiscsoportos tréning.
ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, Magyarország.
(2015)
ISBN 9789632846828
Szabó Éva:
A digitális szakadékon innen és túl: a tanárszerep változása a XXI. században.
OKTATÁS-INFORMATIKA, 7 (1).
pp. 17-31.
ISSN 2061-179X
(2015)
Szabó Éva; Labancz Ágnes:
„Én nem helyeslem, de a többiek biztosan”- Normák és vélt normák működése és mérése iskolai osztályokban.
In:
Szociálpszichológiai tanulmányok a Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék fennállásának 25. évfordulójára.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, pp. 77-96.
(2015)
ISBN 9789633185230
Szabó Éva; Tápai Dorina:
A szociális készségek fogalma, mérése és fejlesztésének lehetősége az iskolában.
In:
Társas készségeket fejlesztő kiscsoportos tréning.
ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 9-17.
(2015)
ISBN 9789632846828
Tápai Dorina; Szabó Éva:
A szociális készségeket fejlesztő programok hatásvizsgálatának lehetőségei és korlátai: saját programunk mérése, értékelése.
In:
Társas készségeket fejlesztő kiscsoportos tréning.
ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, Magyarország, pp. 89-98.
(2015)
ISBN 9789632846828
Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Job demands versus resources: workplace factors related to teacher's burnout.
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION, 9 (4).
pp. 377-390.
ISSN 1788-2583
(2014)
Szabó Éva; Pásztor Gyula; Tálosi Gyula:
Veleszületett felső végtagi artériás thrombosis [Congenital upper limb thrombosis].
GYERMEKGYÓGYÁSZAT, 65 (6).
pp. 375-376.
ISSN 0017-5900
(2014)
Prievara Dóra Katalin; Szabó Éva:
Melyik én vagyok én?: valódi és virtuális énképek összehasonlítása online írói közösségekben.
In:
Szegedi pszichológiai tanulmányok.
Szegedi pszichológiai tanulmányok, 2013
.
SZEK JGYF Kiadó, pp. 139-149.
(2013)
Szabó Éva; Secui Monica; Kőrössy Judit:
Structure and levels of young citizens' responsibility.
In:
Identities and citizenship education: Controversy, crisis and challenges.
CiCe - London Metropolitan University, London, pp. 284-290.
(2013)
ISBN 978-1-907675-20-1
Jakab Ida Noémi; Szabó Éva; Hernádi Klára; Pálinkó István:
The synthesis and the catalytic (catalase and tyrosinase) activities of amino acid copper complexes covalently grafted onto silica gel.
In:
Sampling Catalysis Research in the Pannonian Region : Proceedings of the 8th Pannonian International Catalysis Symposium. Szeged, Magyarország, 2006.07.04-2006.07.07.
Hungarian Zeolite Association, Szeged, pp. 51-56.
(2006)
ISBN 963-06-0138-9