Vissza |
Kis Orsolya; Földi Fanni; Steklács János:
Reading Assessment for Diagnosing Acquired Reading Disorders in Adults: Theoretical and Practical Aspects of its Development.
CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 5 (1).
pp. 70-83.
ISSN 2677-0326
(2023)
Kis Orsolya; Steklács János; Jakab Katalin; Klivényi Péter:
Afáziás személyek lexikai hozzáférésének vizsgálata olvasás közben.
BESZÉDTUDOMÁNY / SPEECH SCIENCE, 3.
pp. 162-187.
ISSN 2732-3773
(2022)
Kis Orsolya; Steklács János; Jakab Katalin; Klivényi Péter:
Enyhe és középsúlyos afáziás személyek szóolvasási képességeinek vizsgálata szemkamerás eszközzel.
In:
A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia Szeged, 2021. november 18-20.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, Szeged, pp. 41-53.
(2022)
ISBN 9789633068335
Kis Orsolya; Steklács János; Jakab Katalin; Klivényi Péter:
Ischaemias stroke-on átesett afáziás személyek olvasási folyamatainak elemzése.
IDEGGYOGYASZATI SZEMLE / CLINICAL NEUROSCIENCE, 75 (11-12).
pp. 397-409.
ISSN 0019-1442
(2022)
Sipos Zsóka; Steklács János:
Participation in Intervention Programmes of Children with Poor Reading Skills in Hungary.
CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL, 12 (4).
pp. 181-203.
ISSN 1855-9719
(2022)
Steklács János; Hódi Ágnes; Török Tímea:
Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 11-23.
ISSN 0025-0325
(2020)
Tánczikné Varga Szilvia; Pásztor Attila; Steklács János:
An online instrument assessing the relationship between morphological structure awareness and reading comprehension in Hungarian 2-4 graders.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE, 19 (4).
pp. 2322-2334.
ISSN 1305-3515
(2020)
Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Steklács János; Korom Erzsébet:
Feladatmegoldó viselkedés és kombinatív stratégiák felsoroló kombinatív probléma megoldása során.
In:
Szemkamerás vizsgálatok a pedagógiai kutatásban.
MATE Neveléstudományi Intézet, Kaposvár, pp. 25-50.
(2019)
ISBN 9786155599668
Vígh-Kiss Erika Rozália; Csíkos Csaba; Steklács János:
Negyedik osztályos tanulók szorzási stratégiáinak vizsgálata szemkamerás módszerrel.
In:
Szemkamerás vizsgálatok a pedagógiai kutatásban.
MATE Neveléstudományi Intézet, Kaposvár, pp. 119-131.
(2019)
ISBN 9786155599668
Tánczikné Varga Szilvia; Pásztor Attila; Steklács János:
A szövegértés és a morfológiai tudatosság számítógép-alapú fejlesztése alsó tagozaton.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (8).
pp. 94-106.
ISSN 1215-5233
(2019)
Steklács János; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti háttere.
In:
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 15-31.
(2015)
ISBN 978-963-19-7935-0
Csapó Benő; Steklács János; Molnár Gyöngyvér (szerk.):
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest.
(2015)
ISBN 978-963-19-7935-0
Józsa Krisztián; Kiss Renáta Mária; Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Steklács János; Szenczi Beáta; Tóth Dénes:
Az olvasás-szövegértés pszichológiai dimenziójának online diagnosztikus értékelése.
In:
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 33-103.
(2015)
ISBN 9789631979350
Csapó Benő; Steklács János; Molnár Gyöngyvér:
Bevezetés.
In:
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 11-14.
(2015)
ISBN 978-963-19-7935-0
Devosa Iván; Maródi Ágnes; Grósz Tamás; Buzás Zsuzsa; Steklács János:
The Complex Measuring Method (CMM) in education.
In:
Proceedings of TEAM 2015.
University of Belgrade, Faculty of Mechanical Engineering, Beograd, pp. 283-286.
(2015)
ISBN 978-86-7083-877-2
Devosa Iván; Maródi Ágnes; Grósz Tamás; Buzás Zsuzsa; Steklács János:
EEG Mind Reader 1.0 as a part of Complex Measuring Method (CMM) for education.
In:
EAPRIL 2015 Proceedings.
University of Luxembourg, pp. 130-140.
(2015)
Maródi Ágnes; Devosa Iván; Steklács János; Fáyné Dombi Alice; Buzás Zsuzsa; Vanya Melinda:
Eye-Tracking Analysis of the Figures of Anti-Smoking Health Promoting Periodical’s Illustrations.
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION, 10 (3).
pp. 285-293.
ISSN 1788-2583
(2015)
Maródi Ágnes; Steklács János; Devosa Iván:
Negyedik osztályos tanulók szemmozgás-követéses vizsgálata természetismeret tankönyvek vizuális elemein.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2014.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, Debrecen, pp. 244-256.
(2015)
ISBN 9786155509179
Csíkos Csaba; Steklács János:
Phases of a ten-year old student’s solution process of an insight problem as revealed by eye-tracking methodology.
MATHEMATICS TEACHING-RESEARCH JOURNAL ONLINE, 8 (1-2).
pp. 26-48.
ISSN 2573-4377
(2015)
Csíkos Csaba; Steklács János:
Relationships between student performance on arithmetic word problems eye-fixation duration variables and number notation: number words vs. arabic numerals.
MEDITERRANEAN JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION, 14.
pp. 43-57.
ISSN 1450-1104
(2015)
Csapó Benő; Józsa Krisztián; Steklács János; Hódi Ágnes; Csíkos Csaba:
Diagnostic assessment frameworks for reading: Theoretical foundations and practical issues.
In:
Framework for diagnostic assessment of reading.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 183-213.
(2012)
ISBN 978-963-19-7290-0
Csapó Benő; Józsa Krisztián; Steklács János; Hódi Ágnes; Csíkos Csaba:
A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In:
Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 189-218.
(2012)
ISBN 978-963-19-7288-7
Steklács János; Csíkos Csaba:
Developing Reading Strategies Among 4th Grade Students in Hungary.
NEW MEXICO JOURNAL OF READING, 19 (3).
pp. 15-19.
ISSN 0889-4604
(2009)