Szerző: " Süli Dorottya"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 9.

Süli Dorottya; Pál Viktor: City-image festivals: the role of cooperation between tourism operators and festivals in image-transfer in two hungarian cities (Szeged and Debrecen).
Review of Historical Geography and Toponomastics, 16 (30-31). pp. 9-30. ISSN 1842-8479 (2021)

Süli Dorottya; Pál Viktor: The role of music festivals in shaping the image of destinations by using geographical names -on the example of the Szeged Youth Days.
In: TOURISM ANDTHE GLOBAL CRISES. “I and B”, Veliko Tarnovo, pp. 423-433. (2021) ISBN 9786197281736

Süli Dorottya; Martyin-Csamangó Zita: The impact of social media in travel decision-making process among the Y and Z generations of music festivals in Serbia and Hungary.
TURIZAM: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL, 24 (2). pp. 79-90. ISSN 1450-6661 (2020)

Süli Dorottya; Tóth Bettina; Nagy Gyula; Martyin Zita: Az utazással kapcsolatos attitűdök és vélemények Magyarországról mint turisztikai desztinációról az Y és Z generáció körében.
In: Turizmus, fogyasztás, generációk. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 20-34. (2019) ISBN 9789634293880

Martyin-Csamangó Zita; Süli Dorottya: Határmenti térségi kapcsolatok elemzése a délvidéki idegenforgalom jelene és jövőjének tükrében.
In: Interkulturális ifjúsági együttműködési mozaikok a határokon átnyúló régióban. JATEPress, Szeged, pp. 25-37. (2019) ISBN 9789633153987

Süli Dorottya; Martyin-Csamangó Zita: Importance of the social media usage among young participants of music festivals in Vojvodina and Hungary.
In: Get ready for iGeneration. University of Novi Sad, Department of Geography, Tourism and Hotel Management, Novi Sad, pp. 17-25. (2019) ISBN 9788670315235

Hangodi Krisztina; Martyin-Csamangó Zita; Süli Dorottya: SPA TOWNS IN THE SYSTEM OF HUNGARIAN SETTLEMENT DEVELOPMENT AND THEIR OPPORTUNITIES FOR DEVELOPMENT RESOURCE ALLOCATION.
In: Changing Spa Towns. Magyar Fürdővárosok Szövetsége Egyesület, Tata, pp. 112-132. (2019) ISBN 9786158122634

Süli Dorottya; Martyin Zita: A fesztiválok szerepe a település imázsának alakításában.
In: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 97-108. (2018) ISBN 9789634292197

Süli Dorottya; Martyin Zita: A közösségi média szerepe a fesztiválturizmusban – a Szegedi Ifjúsági Napok és a Green Future példáján.
TURIZMUS BULLETIN, 17 (3-4). pp. 24-32. ISSN 1416-9967 (2017)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 09:08:14 CET.