Szerző: " Radics Márta"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 8.

Juhász Valéria; Radics Márta: Játékok az iskolában – Anyanyelvi készséget, nyelvi tudatosságot és egyéb, nem kognitív képességet/készséget fejlesztő társasjátékok alkalmazása tanórán.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18. (1–2.). pp. 181-193. ISSN 1589-519X (2020)

Juhász Valéria; Radics Márta: Hazánkban használt szókincsmérő eljárások I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 12 (1). pp. 39-51. ISSN 2060-0623 (2019)

Juhász Valéria; Radics Márta: Hazánkban használt szókincsmérő eljárások II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 12 (2). pp. 28-37. ISSN 2060-0623 (2019)

Juhász Valéria; Radics Márta: Szókincs-aktivizáló és szókincsbővítő játékok a szövegértés-fejlesztés megsegítésére.
In: Szövegértés-fejlesztés a könyvtárban. Szabó Ervin Public Library; FSZEK, Budapest, pp. 135-179. (2019) ISBN 9789635814459

Juhász Valéria; Radics Márta: A kooperatív és kompetitív (társas)játékok a nem kognitív készségek fejlődésének szolgálatában = Cooperative and competitive (board) games for the development of non-cognitive skills.
In: A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében. Tanulmánykötet [Development of non-cognitive skills in the light of labour market needs. Essay collection]. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 63-84. (2019) ISBN 9786155946141; 9786155946196

Juhász Valéria; Radics Márta: A szókincs nagysága az olvasási, szövegértési és tanulási képességek tükrében.
In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések : Új kutatások a neveléstudományokban. ELTE Faculty of Education and Psychology; L'Harmattan (Budapest); L'Harmattan Publishing, Budapest, pp. 175-196. (2019) ISBN 9789634145660

Juhász Valéria; Radics Márta: A szókincs szerepe az olvasáselsajátításban és a szövegértés-fejlődésben, szókincskutatások, szókincsvizsgáló eljárások.
In: Szövegértés-fejlesztés a könyvtárban. Szabó Ervin Public Library; FSZEK, Budapest, pp. 93-134. (2019) ISBN 9789635814459

Juhász Valéria; Radics Márta: Ujjtudatosság a számolásfejlesztésben óvodás-, illetve kisiskolás korban : Ujjpercepciós, ujjtudatosságot fejlesztő gyakorlatok.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 67 (11-12). pp. 50-72. ISSN 1215-1807 (2017)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 23. 19:47:00 CEST.