Vissza |
Juhász Valéria; Radics Márta:
Játékok az iskolában – Anyanyelvi készséget, nyelvi tudatosságot és egyéb, nem kognitív képességet/készséget fejlesztő társasjátékok alkalmazása tanórán.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18. (1–2.).
pp. 181-193.
ISSN 1589-519X
(2020)
Juhász Valéria; Radics Márta:
Hazánkban használt szókincsmérő eljárások I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 12 (1).
pp. 39-51.
ISSN 2060-0623
(2019)
Juhász Valéria; Radics Márta:
Hazánkban használt szókincsmérő eljárások II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 12 (2).
pp. 28-37.
ISSN 2060-0623
(2019)
Juhász Valéria; Radics Márta:
Szókincs-aktivizáló és szókincsbővítő játékok a szövegértés-fejlesztés megsegítésére.
In:
Szövegértés-fejlesztés a könyvtárban.
Szabó Ervin Public Library; FSZEK, Budapest, pp. 135-179.
(2019)
ISBN 9789635814459
Juhász Valéria; Radics Márta:
A kooperatív és kompetitív (társas)játékok a nem kognitív készségek fejlődésének szolgálatában = Cooperative and competitive (board) games for the development of non-cognitive skills.
In:
A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében. Tanulmánykötet [Development of non-cognitive skills in the light of labour market needs. Essay collection].
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 63-84.
(2019)
ISBN 9786155946141; 9786155946196
Juhász Valéria; Radics Márta:
A szókincs nagysága az olvasási, szövegértési és tanulási képességek tükrében.
In:
Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések : Új kutatások a neveléstudományokban.
ELTE Faculty of Education and Psychology; L'Harmattan (Budapest); L'Harmattan Publishing, Budapest, pp. 175-196.
(2019)
ISBN 9789634145660
Juhász Valéria; Radics Márta:
A szókincs szerepe az olvasáselsajátításban és a szövegértés-fejlődésben, szókincskutatások, szókincsvizsgáló eljárások.
In:
Szövegértés-fejlesztés a könyvtárban.
Szabó Ervin Public Library; FSZEK, Budapest, pp. 93-134.
(2019)
ISBN 9789635814459
Juhász Valéria; Radics Márta:
Ujjtudatosság a számolásfejlesztésben óvodás-, illetve kisiskolás korban : Ujjpercepciós, ujjtudatosságot fejlesztő gyakorlatok.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 67 (11-12).
pp. 50-72.
ISSN 1215-1807
(2017)