Vissza |
Pinczés Tamás; Pikó Bettina; Szakály Zsolt Károly:
Pedagógusjelöltek pályaorientációs vizsgálata.
In:
OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM.
Debreceni Egyetem; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, Debrecen, pp. 355-365.
(2019)
ISBN 9786155657030
Pikó Bettina; Pinczés Tamás:
The Role of Sensation Seeking in Substance Use and Sporting Among Female Teachers Training College Students.
EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH, 14 (1).
pp. 143-155.
ISSN 1788-4934
(2019)
Pinczés Tamás; Pikó Bettina:
Szenzoros élménykeresés és az egészségmagatartás kapcsolata pedagógusjelöltek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (8-9).
pp. 54-62.
ISSN 1215-5233
(2018)
Pinczés Tamás; Pikó Bettina:
Társas háló és a társas támogatás szerepe leendő pedagógusok sportolási szokásaiban.
TESTNEVELÉS, SPORT, TUDOMÁNY / PHYSICAL EDUCATION, SPORT, SCIENCE, 2 (1-2).
pp. 91-96.
ISSN 2498-7646
(2017)
Pinczés Tamás; Pikó Bettina:
Pedagógusjelöltek egészsége és egészségmagatartása Antonovsky szalutogenetikus elmélete tükrében.
In:
Aktuális kérdések és alkalmazások az orvosi pszichológia területéről.
Ábel Kiadó, Kolozsvár, pp. 27-49.
(2016)
ISBN 9789731142258
Pikó Bettina; Pinczés Tamás:
Autonomy support or direct control? High school students' experience of their teacher's behaviour.
EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH, 10 (1).
pp. 106-117.
ISSN 1788-4934
(2015)