Vissza |
Z. Orosz Gábor; Németh Veronika; Kovács Lajos; Somogyi Zoltán; Korom Erzsébet:
Guided inquiry-based learning in secondary-school chemistry classes: a case study.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE, 24.
pp. 50-70.
ISSN 1109-4028
(2022)
Z. Orosz Gábor; Kovács Lajos; Németh Veronika:
Játsszunk kémiát! Gondolkodásfejlesztő feladatok a 3-6. évfolyamon.
In:
Kémia.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 33-54.
(2020)
ISBN 9789636978464
Korom Erzsébet; Németh Veronika (szerk.):
Kémia : módszertani kézikönyv.
Gondolkodtató természettudomány-tanítás
.
Mozaik Kiadó, Szeged.
(2020)
ISBN 9789636978464
Balogh Terézia; Németh Veronika; Somogyi Zoltán; Z. Orosz Gábor:
Készségfejlesztő feladatok 7-8. évfolyamosok számára.
In:
Kémia.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 55-90.
(2020)
ISBN 9789636978464
Somogyi Zoltán; Kovács Lajos; Németh Veronika; Z. Orosz Gábor:
Készségfejlesztő feladatok 9- 10. évfolyamosok számára.
In:
Kémia.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 91-126.
(2020)
ISBN 9789636978464
Németh Veronika; Kotroczó Tamás; Somogyi Zoltán; Z. Orosz Gábor:
A készségfejlesztés tanórán kívüli lehetőségei kémiából.
In:
Kémia.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 127-148.
(2020)
ISBN 9789636978464
Z. Orosz Gábor; Kiss Tivadar; Németh Veronika:
Projektmódszer a kémiaoktatásban.
MAGYAR KÉMIKUSOK LAPJA, 71 (11).
pp. 342-346.
ISSN 0025-0163
(2016)
Szabó Judit Eszter; Németh Veronika; Papp-Kádár Veronika; Nyíri Kinga; Leveles Ibolya; Bendes Ábris Á.; Zagyva Imre; Róna Gergely; Pálinkás Hajnalka Laura; Besztercei Balázs; Ozohanics Olivér; Vékey Károly; Liliom Károly; Tóth Judit; Vértessy Beáta G.:
Highly potent dUTPase inhibition by a bacterial repressor protein reveals a novel mechanism for gene expression control.
Nucleic acids research, 42 (19).
pp. 11912-20.
ISSN 1362-4962
(2014)