![]() | Up a level |
Molnár, Gyöngyvér:
Kutatás-fejlesztés és innováció az oktatásban: A „Szegedi Műhely” informatikai fejlesztései és gyakorlati alkalmazásuk.
CIVIL SZEMLE, 17 (Különszám).
pp. 93-104.
ISSN 1786-3341
(2020)
Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development.
In:
Advancements in Technology-Based Assessment: Emerging Item Formats, Test Designs, and Data Sources.
Frontiers Media SA, Lausanne, pp. 138-153.
(2020)
ISBN 9782889635061
Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér:
Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System.
In:
Advancements in Technology-Based Assessment: Emerging Item Formats, Test Designs, and Data Sources.
Frontiers Media SA, Lausanne, pp. 183-196.
(2020)
ISBN 9782889635061
Mousa, Mojahed, Molnár, Gyöngyvér:
Applying Computer-based Testing in Palestine: Assessing Fourth and Fifth Graders Inductive Reasoning.
Journal of Studies in Education, 9 (3).
Terjedelem: 13-Azonosító: 14799.
ISSN 2162-6952
(2019)
Csapó, Benő, Hotulainen, Risto, Pásztor, Attila, Molnár, Gyöngyvér:
Az induktív gondolkodás fejlődésének összehasonlító vizsgálata: online felmérések Magyarországon és Finnországban.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (3-4).
pp. 5-24.
ISSN 2063-9546
(2019)
Molnár, Gyöngyvér, Turcsányi-Szabó, Márta, Kárpáti, Andrea:
Az interaktív tanulási környezetektől a módszertani megújuláson át a kreatív önkifejezésig.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 69 (11-12).
pp. 53-70.
ISSN 1215-1807
(2019)
Mousa, Mojahed, Molnár, Gyöngyvér:
The Feasibility of Computer-based Testing in Palestine Among Lower Primary School Students: Assessing Mouse Skills and Inductive Reasoning.
Journal of Studies in Education, 9 (2).
Terjedelem: 16-Azonosító: 14517.
ISSN 2162-6952
(2019)
Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
How to Make Learning Visible through Technology: The eDia-Online Diagnostic Assessment System.
In:
CSEDU 2019 : Proceedings of the 11th International Conference on Computer Supported Education.
SCITEPRESS, Heraklion, pp. 122-131.
(2019)
ISBN 9789897583674
Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10.
ISSN 1664-1078
(2019)
Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér:
Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 10.
Terjedelem: 14-Azonosító: 1522.
ISSN 1664-1078
(2019)
Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
Technology-based diagnostic assessments for identifying early learning difficulties in mathematics.
In:
International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom.
Springer Nature Switzerland AG, HEIDELBERG, pp. 683-707.
(2019)
ISBN 9783319971483
Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
A diagnosztikus mérési rendszer technológiai keretei: az eDia online platform.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (4-5).
pp. 16-32.
ISSN 1215-5233
(2019)
Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
A felsőoktatási tanulmányi alkalmasság értékelésére kidolgozott rendszer a Szegedi Tudományegyetemen: elméleti keretek és mérési eredmények.
EDUCATIO, 28 (4).
pp. 705-717.
ISSN 1216-3384
(2019)
Habók, Anita, Magyar, Andrea, Molnár, Gyöngyvér:
A magyar diákok tanulási stratégiáinak változása az iskolába lépéstől az egyetemi tanulmányokig.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1).
pp. 53-73.
ISSN 0025-0260
(2019)
Wu, Hao, Molnár, Gyöngyvér:
Computer-Based Assessment of Chinese Students’ Component Skills of Problem Solving: A Pilot Study.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY, 8 (5).
pp. 381-386.
ISSN 2010-3689
(2018)
Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
The Efficacy and Development of Students' Problem-Solving Strategies During Compulsory Schooling: Logfile Analyses.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 9.
Terjedelem: 17 p.-Azonosító: 302.
ISSN 1664-1078
(2018)
Wu, Hao, Molnár, Gyöngyvér:
Interactive problem solving: Assessment and relations to combinatirial and inductive reasoning.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 26 (1).
pp. 90-105.
ISSN 2247-1537
(2018)
Nagy, Gyula, Molnár, Gyöngyvér:
A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése a hivatkozási szokások és a hivatkozási hálózatok tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (3).
pp. 203-235.
ISSN 0025-0260
(2018)
Greiff, Samuel, Molnár, Gyöngyvér, Martin, Romain, Zimmermann, Johannes, Csapó, Benő:
Students' exploration strategies in computer-simulated complex problem environments: A latent class approach.
COMPUTERS & EDUCATION, 126.
pp. 248-263.
ISSN 0360-1315
(2018)
Szabó, Dóra Fanni, Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
A személyre szabott értékelés és a differenciált fejlesztési rendszer.
In:
Gyógypedagógia dialógusban.
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar; Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete, Budapest, pp. 18-27.
(2018)
ISBN 9789637155802
Molnár, Gyöngyvér, Magyar, Andrea:
A szóolvasó készség papíralapú és online értékelő-fejlesztő rendszere.
In:
Funkcionális analfabetizmus – Megelőző fejlesztési lehetőségek.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 123-140.
(2018)
ISBN 9789636978136
Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér:
Assessment-based, personalized learning in primary education.
In:
Knowledge Management in the 21st Century: Resilience, Creativity and Co-creation.
Institute of Knowledge Asset Management; Arts for Business Ltd; University of Basilicata; GSOM - St. Petersburg University, Szentpétervár, pp. 443-449.
(2017)
ISBN 978-88-96687-10-9
Molnár, Gyöngyvér, Greiff, Samuel, Wustenberg, Sascha, Fischer, Andreas:
Empirical study of computer based assessment of complex problem solving skills.
In:
The Nature of Problem Solving.
Educational Research and Innovation
.
OECD, Paris, pp. 125-140.
(2017)
ISBN 9789264273894
Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
Exploration and learning strategies in an interactive problem-solving environment at the beginning of higher education studies.
In:
Knowledge Management in the 21st Century: Resilience, Creativity and Co-creation.
Institute of Knowledge Asset Management; Arts for Business Ltd; University of Basilicata; GSOM - St. Petersburg University, Szentpétervár, pp. 283-292.
(2017)
ISBN 978-88-96687-10-9
Nagy, Gyula, Molnár, Gyöngyvér:
A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése: tendenciák, szerzők, társszerzőségi együttműködés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1).
pp. 5-27.
ISSN 0025-0260
(2017)
Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér, Vidákovich, Tibor:
Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
MAGYAR TUDOMÁNY, 178 (11).
pp. 1339-1351.
ISSN 0025-0325
(2017)
Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér, Vidákovich, Tibor:
Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
In:
Az oktatás korproblémái.
ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 68-78.
(2017)
ISBN 978-963-312-275-4
Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér:
Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 8.
Azonosító: 2022-Terjedelem: 12 p..
ISSN 1664-1078
(2017)
Molnár, Gyöngyvér:
Technológiaalapú tesztelés az oktatásban: a problémamegoldó képesség fejlődésének értékelése.
Más intézmény.
Molnár, Gyöngyvér:
A problémamegoldó és tanulási stratégiák változása 11 és 19 éves kor között: logfile elemzések.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (2).
pp. 221-238.
ISSN 0025-0260
(2017)
Molnár, Gyöngyvér:
Interaktív problémamegoldó környezetben alkalmazott felfedező stra-tégiák hatékonysága és azok változása: logfájl-elemzések.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (4).
pp. 427-453.
ISSN 0025-0260
(2016)
Molnár, Gyöngyvér, Bús, Enikő (szerk.):
PÉK 2016. XIV. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Előadás-összefoglalók = CEA 2016 14. Conference on Educational Assessment : Program - Abstracts.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.
(2016)
ISBN 978-963-306-478-8
Molnár, Gyöngyvér:
A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (5).
pp. 3-16.
ISSN 1215-5233
(2016)
Magyar, Andrea, Pásztor, Attila, Pásztor-Kovács, Anita, Pluhár, Zsuzsa, Molnár, Gyöngyvér:
A 21. században elvárt képességek számítógép alapú mérésének lehetőségei.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2014.
Új kutatások a neveléstudományokban
.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, Debrecen, pp. 230-243.
(2015)
ISBN 978-615-5509-17-9
Molnár, Gyöngyvér, Tongori, Ágota, Pluhár, Zsuzsa:
Az informatikai műveltség online mérése.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 295-317.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Steklács, János, Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti háttere.
In:
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 15-31.
(2015)
ISBN 978-963-19-7935-0
Csapó, Benő, Steklács, János, Molnár, Gyöngyvér (szerk.):
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest.
(2015)
ISBN 978-963-19-7935-0
Csapó, Benő, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér:
Bevezetés.
In:
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 13-16.
(2015)
ISBN 978-963-19-7937-4
Csapó, Benő, Steklács, János, Molnár, Gyöngyvér:
Bevezetés.
In:
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 11-14.
(2015)
ISBN 978-963-19-7935-0
Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Molnár, Gyöngyvér:
Bevezetés.
In:
A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 11-13.
(2015)
ISBN 978-963-19-7936-7
Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér, Nagy, József:
A DIFER tesztek online változatával végzett mérések tapasztalatai.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 199-223.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Pásztor, Attila, Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 18.
pp. 32-42.
ISSN 1871-1871
(2015)
Molnár, Gyöngyvér:
A képességmérés dilemmái: a diagnosztikus mérések (eDia) szerepe és helye a magyar közoktatásban.
GÉNIUSZ MŰHELY: A MAGYAR TEHETSÉGSEGÍTŐ SZERVEZETEK SZÖVETSÉGE (MATEHETSZ) KIADVÁNYSOROZATA, 2.
pp. 15-28.
ISSN 2064-5449
(2015)
Csíkos, Csaba, Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
A matematika online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti alapjai.
In:
A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 15-28.
(2015)
ISBN 978-963-19-7936-7
Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Molnár, Gyöngyvér (szerk.):
A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest.
(2015)
ISBN 978-963-19-7936-7
Molnár, Gyöngyvér, Pásztor-Kovács, Anita:
A problémamegoldó gondolkodás mérése online tesztkörnyezetben.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest, Magyarország, pp. 341-366.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Molnár, Gyöngyvér, Pásztor, Attila:
A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér- és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3).
pp. 239-254.
ISSN 0025-0260
(2015)
Molnár, Gyöngyvér, Magyar, Andrea:
A számítógép alapú tesztelés elfogadottsága pedagógusok és diákok körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (1).
pp. 47-64.
ISSN 0025-0260
(2015)
Molnár, Gyöngyvér, Pásztor-Kovács, Anita:
A számítógépes vizsgáztatás infrastrukturális kérdései: az iskolák eszközparkjának helyzete és a változás tendenciái.
Iskolakultúra, 25 (4).
pp. 49-61.
ISSN 1215-5233
(2015)
Magyar, Andrea, Molnár, Gyöngyvér:
A szóolvasási készség online mérésére kidolgozott adaptív és lineáris tesztrendszer összehasonlító hatékonyságvizsgálata.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (4).
pp. 403-428.
ISSN 0025-0260
(2015)
Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
A természettudományi online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti háttere.
In:
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 17-33.
(2015)
ISBN 978-963-19-7937-4
Csapó, Benő, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér (szerk.):
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest.
(2015)
ISBN 978-963-19-7937-4
Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér, Nagy, József:
Computer-Based Assessment of School Readiness and Early Reasoning.
JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 106 (3).
pp. 639-650.
ISSN 0022-0663
(2014)
Krkovic, Katarina, Pásztor-Kovács, Anita, Molnár, Gyöngyvér, Greiff, Samuel:
New technologies in psychological assessment: The example of computer-based collaborative problem solving assessment.
INTERNATIONAL JOURNAL OF E-ASSESSMENT, 1 (1).
pp. 28-41.
ISSN 2045-9432
(2014)
Magyar, Andrea, Molnár, Gyöngyvér:
A szóolvasási készség adaptív mérését lehetővé tevő online tesztrendszer kidolgozása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (4).
pp. 259-279.
ISSN 0025-0260
(2014)
Molnár, Gyöngyvér, Korom, Erzsébet (szerk.):
Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése : tanulmányok Csapó Benő tiszteletére : konferencia, Szeged, 2013. március 9.
Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt., Budapest, Magyarország.
(2013)
ISBN 978-963-19-7494-2
Tóth, Edit, Molnár, Gyöngyvér:
Az osztályok és iskolák közötti különbségek változása egy évtized távlatában Hódmezővásárhelyen.
In:
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert (szerk.) A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató hallgatói mentorprogram: öt év tapasztalatai.
Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 71-86.
(2013)
Molnár, Gyöngyvér, Greiff, Samuel, Csapó, Benő:
Inductive reasoning, domain specific and complex problem solving: relations and development.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 9.
pp. 35-45.
ISSN 1871-1871
(2013)
Hülber, László, Molnár, Gyöngyvér:
Papír és számítógép alapú tesztelés nagymintás összehasonlító vizsgálata matematika területén, 1-6. évfolyamon.
Magyar Pedagógia, 113 (4).
pp. 243-263.
ISSN 0025-0260
(2013)
Magyar, Andrea, Molnár, Gyöngyvér:
Számítógép alapú adaptív és rögzített formátumú tesztelés összehasonlító hatékonyságvizsgálata.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 113 (3).
pp. 181-193.
ISSN 0025-0260
(2013)
Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér:
Gondolkodási készségek és képességek fejlődésének mérése.
In:
Mérlegen a magyar iskola.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 407-439.
(2012)
ISBN 978-963-19-7233-7
Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
Az 1-11 évfolyamot átfogó induktív gondolkodás kompetenciaskála készítése a valószínűségi tesztelmélet alkalmazásával.
Magyar Pedagógia, 111 (2).
pp. 127-140.
ISSN 0025-0260
(2011)
Molnár, Gyöngyvér:
Az információs-kommunikációs technológiák hatása a tanulásra és oktatásra.
Magyar Tudomány, 172 (9).
pp. 1038-1047.
ISSN 0025-0325
(2011)
Tóth, Edit, Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján.
Iskolakultúra, 21 (10-11).
pp. 124-137.
ISSN 1215-5233
(2011)
Farkasné Tóth, Krisztina, Molnár, Gyöngyvér, Latour, Thibaud, Csapó, Benő:
Az online tesztelés lehetőségei és a TAO platform alkalmazása.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 61 (1-5).
pp. 8-22.
ISSN 1215-1807
(2011)
Molnár, Gyöngyvér, R. Tóth, Krisztina, Csapó, Benő:
Comparing paper-based and computer-based testing in the first grade.
In: 2011 AERA [American Educational Research Association] Annual Meeting, 8-12 April 2011, New Orleans.
[1-10].
Molnár, Gyöngyvér:
Playful fostering of 6- to 8-year-old students' inductive reasoning.
Thinking Skills and Creativity, 6 (2).
pp. 91-99.
ISSN 1871-1871
(2011)
Molnár, Gyöngyvér:
Számítógépes játékon alapuló képességfejlesztés: egy pilot vizsgálat eredményei.
Iskolakultúra, 21 (6-7).
pp. 3-11.
ISSN 1215-5233
(2011)
Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér, Farkasné Tóth, Krisztina:
Comparing paper-and-pencil and online assessment of reasoning skills: A pilot study for introducing TAO in large-scale assessment in Hungary.
In:
The Transition to Computer-Based Assessment.
Office for Official Publications of the European Communities, Luxembourg, pp. 120-125.
(2009)
ISBN 978-92-79-11110-5
Molnár, Gyöngyvér, Kinyó, László (szerk.):
PÉK 2009. VII. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2009. április 24–25.
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.
(2009)
ISBN 978-963-06-7134-7
Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér, Kinyó, László:
A magyar oktatási rendszer szelektivitása a nemzetközi összehasonlító vizsgálatok eredményeinek tükrében.
Iskolakultúra, 19 (3-4).
pp. 3-13.
ISSN 1215-5233
(2009)
Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér, Pap-Szigeti, Róbert, Farkasné Tóth, Krisztina:
A mérés-értékelés új tendenciái: a papír- és számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálatai általános iskolás, illetve főiskolás diákok körében.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban, 2008.
MTA Pedagógiai Bizottság, Budapest, pp. 99-108.
(2009)
ISBN 978-963-503-401-7
Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér, Farkasné Tóth, Krisztina:
A papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig : a pedagógiai mérés-értékelés technikájának fejlődési tendenciái.
ISKOLAKULTÚRA, 3-4.
pp. 3-16.
ISSN 1215-5233
(2008)
Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
A képességek fejlődésének logisztikus modellje.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 13 (2).
pp. 57-69.
ISSN 1215-5233
(2003)