Szerző: " Merkovity Norbert"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 54.

Stumpf Péter Bence; Szabó Palócz Orsolya; Merkovity Norbert: Campaigns Without Frontiers? : The Europeanisation of the 2019 Elections Based on the Appearance of Foreign Public Figures in National Campaigns.
In: The 2019 European Electoral Campaign. Springer International Publishing, Cham, pp. 199-217. (2022) ISBN 9783030989927; 9783030989934

Merkovity Norbert; Özyüksel Büsra: Political Communication and Populism.
In: EUROPEAN POLITICS - CRISES, FEARS, AND DEBATES. L’Harmattan, Paris, Budapest, pp. 138-151. (2022) ISBN 9782140265327

Altheide David L.; Merkovity Norbert: Politics of Fear and Attention-Based Politics Promote Donald Trump and Other Right-Wing Autocrats.
Revista Latinoamericana de Estudios sobre Cuerpos, Emociones y Sociedad - RELACES, 3 (40). pp. 83-96. ISSN 1852-8759 (2022)

Merkovity Norbert: Választási kampányok az interneten : magyar trendek a kilencvenes évek közepétől a 2022-es országgyűlési választási kampányig.
SZÁZADVÉG (2022/2). pp. 111-130. ISSN 0237-5206 (2022)

Merkovity Norbert: Az amerikai blokk elé.
MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT, 22 (1). pp. 5-6. ISSN 1586-8389 (2021)

Merkovity Norbert: Figyelem és diktatúra?: A figyelemalapú politika mint stratégiai cselekvés.
SZABAD PIAC: GAZDASÁG- TÁRSADALOM- ÉS BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 1 (1). pp. 40-51. ISSN 2677-1616 (2021)

Altheide David L.; Merkovity Norbert: Hogyan segíti a félelem- és figyelemalapú politika Donald Trumpot és más jobboldali autokratákat?
MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT, 22 (1). pp. 11-20. ISSN 1586-8389 (2021)

Merkovity Norbert; Bene Márton; Farka Xénia: Hungary: Illiberal crisis management.
In: Political Communication and COVID-19: Governance and Rhetoric in Times of Crisis. Routledge, Abingdon, pp. 269-279. (2021) ISBN 9780367636791; 9780367636838; 9781003120254

Merkovity Norbert; Stumpf Péter Bence: Migrants during Halftime: the framing of Hungarian political news during the FIFA World Cup.
EAST EUROPEAN POLITICS, 37 (2). pp. 292-310. ISSN 2159-9165 (2021)

Stumpf Péter Bence; Szekeres Tamás; Merkovity Norbert: Migránsok félidőben : Figyelemmaximalizálás és a politikai hírek keretezése a FIFA labdarúgó-világbajnokság alatt.
MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT, 22 (2). pp. 39-51. ISSN 1586-8389 (2021)

Merkovity Norbert: Political Campaign Communication in the Information Age : Some Difficulties With Basic Concepts.
In: Research Anthology on Fake News, Political Warfare, and Combatting the Spread of Misinformation. IGI Global, Hershey (PA), pp. 331-345. (2021) ISBN 9781799872924

Tóth Judit; Szirmai Éva; Merkovity Norbert; Pongó Tamás: Promising or Compelling Future in Hungary?
In: Young Adults and Active Citizenship. Springer International Publishing, London, pp. 121-138. (2021) ISBN 9783030650018; 9783030650025

Hajzer Gergő; Mátyus Imre; Merkovity Norbert; Molnár Judit; Stumpf Péter Bence; Szabó Palócz Orsolya: Communicative Space – Political Space: 11th Central and Eastern European Communication and Media Conference, 2018.
Iurisperitus Bt., Szeged. (2020) ISBN 9786156268044

Merkovity Norbert: Political Campaign Communication in the Information Age: Some Difficulties With Basic Concepts.
In: Handbook of Research on Politics in the Computer Age. IGI Global, Hershey (PA), pp. 166-180. (2020) ISBN 9781799803775; 9781799803782

Merkovity Norbert: Posztobjektív média és figyelemalapú politika.
LÉTÜNK (ÚJVIDÉK), 50 (4). pp. 41-56. ISSN 0350-4158 (2020)

Merkovity Norbert: Self-Mediatisation as a Feature for Attention-Based Politics.
In: Communicative Space – Political Space. Iurisperitus Bt., Szeged, pp. 123-130. (2020) ISBN 9786156268044

Bene Márton; Farkas Xénia; Merkovity Norbert: Válságcsörték: A koronavírus-válság kormányzati, ellenzéki és médiakommunikációja.
In: Vírusba oltott politika. Napvilág Kiadó Kft., Budapest, pp. 151-166. (2020) ISBN 9789633384657

Hajzer Gergő; Merkovity Norbert: A populizmus a magyar politikusok értelmezésében.
FORUM: ACTA JURIDICA ET POLITICA, 10 (2). pp. 57-70. ISSN 2063-2525 (2020)

Stanyer James; Salgado Susana; Bobba Giuliano; Hajzer Gergő; Hopmann David Nicolas; Hubé Nicolas; Merkovity Norbert; Özerim Gökay; Papathanassopoulos Stylianos; Sanders Karen B.; Spasojevic Dusan; Vochocová Lenka: Journalists’ Perceptions of Populism and the Media: A Cross-National Study Based on Semi-Structured Interviews.
In: Communicating Populism. Routledge Publishing, Oxon, pp. 34-50. (2019) ISBN 9781138392724; 9780429402067

Salgado Susana; Stanyer James; Hajzer Gergő; Hopmann David Nicolas; Kalsnes Bente; Legnante Guido; Lipinski Artur; Merkovity Norbert; Papathanassopoulos Stylianos; Sanders Karen B.: Politicians’ Perceptions of Populism and the Media: A Cross-National Study Based on Semi-Structured Interviews.
In: Communicating Populism. Routledge Publishing, Oxon, pp. 51-68. (2019) ISBN 9781138392724; 9780429402067

Merkovity Norbert: A Possible Framework for Attention-Based Politics: A Field for Research.
International Journal of E-Politics, 10 (2). pp. 13-23. ISSN 1947-9131 (2019)

Merkovity Norbert: Parlamenti képviselők a Facebookon. Tíz ország komparatív kutatása.
In: Az első 25 év. Iurisperitus Bt., Szeged, pp. 137-153. (2018) ISBN 9786155411748

Merkovity Norbert: Self-Surveillances in MPs Communication: How Parliamentary Representatives Use Facebook?
FORUM: ACTA JURIDICA ET POLITICA, 8 (1). pp. 147-162. ISSN 2063-2525 (2018)

Merkovity Norbert: Towards Self-Mediatization of Politics: parliamentarians' use of Facebook and Twitter in Croatia and Hungary.
In: Social Media and Politics in Central and Eastern Europe. Routledge Publishing, London, pp. 64-80. (2018) ISBN 9781138100824, 9780367875015

Merkovity Norbert: A figyelemalapú politika a közösségi média korában : a politikai kommunikáció lehetséges értelmezése napjainkban.
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanács Médiatudományi Intézete, Budapest. (2018) ISBN 9786155302237

Merkovity Norbert: A figyelemalapú politika a közösségi média korában: a politikai kommunikáció lehetséges értelmezése napjainkban.
Médiatudományi könyvtár (32). Médiatudományi Intézet, Budapest. (2018) ISBN 978-615-5302-23-7

Merkovity Norbert: A közigazgatás-tudomány és a politikai kommunikáció találkozási pontjai.
In: Első közszervezési és közigazgatástani műhelyfórum, 2016. Dialóg Campus Kiadó, Budapest, pp. 111-118. (2018) ISBN 9786155877889; 9786155877872

Merkovity Norbert: A közigazgatás-tudomány és a politikai kommunikáció találkozási pontjai.
In: Közszervezési és közigazgatástani műhely-fórum, 2016. E-government Alapítvány, Budapest, pp. 127-136. (2018) ISBN 9789639753211

Balog Edina; Bódi Zita; Dobi Imola; Hajzer Gergő; Kis-Prumik Nóra; Marosi-Kiss Melinda; Wimmer Krisztina; Merkovity Norbert; Tihanyi Dániel: Három híroldal híreihez írt olvasói hozzászólások a menekültválság kapcsán: 2015. év márciusában és szeptemberében megjelent három-három cikk alatti kommentárok elemzése.
SZTE ÁJTK Politológia Tanszék, Szeged. (2017) ISBN 9789633065242

Marinescu Valentina; Nowak-Teter Ewa; Branea Silvia; Fox Bianca; Merkovity Norbert; Mihályffy Zsuzsanna; Deželan Tomaž; Maksuti Alem: In Search of Common Patterns: Political Advertising in Central and Eastern Europe.
In: Political Advertising in the 2014 European Parliament Elections. Palgrave Macmillan Ltd, London, pp. 135-151. (2017) ISBN 9781137569813

Merkovity Norbert: Introduction to attention-based politics.
PRZEGLąD POLITOLOGICZNY, 2017 (4). pp. 47-59. ISSN 1426-8876 (2017)

Wring Dominic; Grill Christiane; Merkovity Norbert; Deacon David: Populist Politics and the ‘Radical Right’ in 2014 Elections.
In: Political Advertising in the 2014 European Parliament Elections. Palgrave Macmillan Ltd, London, pp. 97-117. (2017) ISBN 9781137569813

Merkovity Norbert: Az önmediatizáció jelensége az online politikai kommunikációban.
POLITIKATUDOMÁNYI SZEMLE, 25 (2). pp. 111-132. ISSN 1216-1438 (2016)

Tóth Judit; Bozsó Renáta; Kalkanova Tatiana; Ladć Maja; Mandarić Vukušić Anita; Merkovity Norbert; Pongó Tamás; Székely Tünde: Could Adult Education Become a Means of Active Participatory Citizenship for Young People in the EU?
PÉCS JOURNAL OF INTERNATIONAL AND EUROPEAN LAW, 3 (2). pp. 21-37. ISSN 2064-9401 (2016)

Csigó Péter; Merkovity Norbert: Hungary: Home of Empty Populism.
In: Populist Political Communication in Europe. Routledge, New York, USA, pp. 299-310. (2016) ISBN 9781138654792

Merkovity Norbert: Public Dialogue Model of Political Communication in the Information Era.
FORUM: PUBLICATIONES DOCTORANDORUM JURIDICORUM, 6. pp. 93-106. ISSN 2063-5540 (2016)

Merkovity Norbert: Trump!: A mémek mint a figyelemalapú politika kiszolgálói.
APERTÚRA, 12 (1). ISSN 1787-7245 (2016)

Merkovity Norbert: A figyelemalapú politika és Donald Trump.
MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT, 17 (3-4). pp. 7-16. ISSN 1586-8389 (2016)

Merkovity Norbert; Imre Róbert; Owen Stephen: Homogenizing Social Media: Affect/Effect and Globalization of Media and the Public Sphere.
In: Media and globalization: Different Cultures, Societies, Political Systems. Wydawnictwo UMCS, Lublin, Lengyelország, pp. 57-69. (2015)

Merkovity Norbert: Interactivity research among the Austrian, Croatian, Estonian, Hungarian, Latvian, and Lithuanian MPs.
MEDIA AND COMMUNICATION / MEDIJI I KOMUNIKACIJE, 2 (4). pp. 71-87. ISSN 2336-9981 (2015)

Ábrahám Adrienn; Bencsik R. Leona; Dobó Balázs; Elek Fanny; Hörömpöli Luca; Kopasz Réka; Kővágó Paulina; Letenovics Ivett; Merkovity Norbert; Molnár Melinda; Patkós Anna; Póth Csilla; Szabó Gréta; Szűcs Kata; Szűcs Krisztina: Politikusok a közösségi hálón: Képviselői hozzászólások elemzése a Facebook és Twitter közösségi oldalakon.
SZTE ÁJTK Politológia Tanszék, Szeged. (2015) ISBN 9789633063866

Merkovity Norbert: Hungarian MPs' Response Propensity to Emails.
In: Political Campaigning in the Information Age. IGI Global, Hershey, pp. 305-317. (2014) ISBN 9781466660625, 1466660627, 9781466660632

Merkovity Norbert: Interactivity Research among the Hungarian, Irish and Canadian MPs: The E-Mail.
In: Media, Power and Empowerment. Cambridge Scholars Publishing, Cambridge, pp. 306-311. (2014) ISBN 9781443863964

Szani Ferenc; Merkovity Norbert: Javaslat egy közép-kelet-európai képzési piac kialakítására.
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 14 (1). pp. 91-108. ISSN 1587-8694 (2014)

Merkovity Norbert (szerk.): Politikai kommunikáció-kutatások a közösségi média korában.
Magyary Zoltán E-Közigazgatástudományi Egyesület Politika és Digitális kultúra, 1 . Primaware, Szeged, Magyarország. (2014) ISBN 978-963-12-0493-3

Merkovity Norbert: Politikusok médiaszerepléseinek elemzése.
In: Politikai kommunikáció-kutatások a közösségi média korában. Primaware Kiadó, Szeged, pp. 73-96. (2014) ISBN 9789631204933

Merkovity Norbert; Imre Róbert; Major Stella: Social Media Innovation in Political Communication: Alternative or Mainstream?
In: ICT Driven Public Service Innovation: Comparative Approach Focusing on Hungary. Nemzeti Közszolgálati és Tankönyv Kiadó Zrt., Budapest, Magyarország, pp. 155-171. (2014) ISBN 978-615-5305-89-4

Merkovity Norbert: Újmédia használat a kommunikációban.
In: Politikai kommunikáció-kutatások a közösségi média korában. Primaware Kiadó, Szeged, pp. 219-241. (2014) ISBN 9789631204933

Merkovity Norbert: A politikusok médialogikája a közösségi oldalakon: Facebook és Twitter kutatás.
In: Politikai kommunikáció-kutatások a közösségi média korában. Primaware Kiadó, Szeged, pp. 165-192. (2014) ISBN 9789631204933

Merkovity Norbert: Difficulties for eGovernment promotion in Serbia : The analysis of eUprava Portal.
CM: CASOPIS ZA UPRAVLJANJE KOMUNICIRANJEM / COMMUNICATION MANAGEMENT QUARTERLY, 8 (27). pp. 5-33. ISSN 1452-7405 (2013)

Merkovity Norbert: Az online hálózatok újraértelmezése.
In: Új Média Konferencia 2008 : Új média és kommunikatív magatartás. Scientia Publishing House, Kolozsvár, pp. 219-231. (2011) ISBN 9789731970448

Merkovity Norbert: A demokrácia torzói.
In: A demokrácia deficitje avagy a deficites hatalomgyakorlás. Pécs-Baranyai Értelmiségi Egyesület; PTE ÁJK, Pécs, pp. 108-114. (2008) ISBN 9789636422516

Merkovity Norbert: The Three Eras of the Political Communication.
In: 6th International Conference of PhD Students. Miskolci Egyetem Innováció és Technológia Menedzsment Intézeti Tanszék, Miskolc, pp. 159-164. (2007) ISBN 9789636617820

Merkovity Norbert: A határok kreatív kihívásai : A „nemzeti” internet értelmezése.
ÚJ KÉP: PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK FOLYÓIRATA, 11 (6). pp. 39-46. ISSN 1450-5010 (2007)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 10:38:37 CEST.