Items where Author is "Merkovity, Norbert"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 6.

Merkovity, Norbert: A figyelemalapú politika a közösségi média korában: a politikai kommunikáció lehetséges értelmezése napjainkban.
Médiatudományi könyvtár (32). Médiatudományi Intézet, Budapest. (2018) ISBN 978-615-5302-23-7

Csigó, Péter, Merkovity, Norbert: Hungary: Home of Empty Populism.
In: Populist Political Communication in Europe. Routledge, New York, USA, pp. 299-310. (2016) ISBN 9781138654792

Merkovity, Norbert, Imre, Róbert, Owen, Stephen: Homogenizing Social Media: Affect/Effect and Globalization of Media and the Public Sphere.
In: Media and globalization: Different Cultures, Societies, Political Systems. Wydawnictwo UMCS, Lublin, Lengyelország, pp. 57-69. (2015)

Merkovity, Norbert: Hungarian MPs' Response Propensity to Emails.
In: Political Campaigning in the Information Age. IGI Global, Hershey, pp. 305-317. (2014) ISBN 9781466660625, 1466660627, 9781466660632

Merkovity, Norbert (szerk.): Politikai kommunikáció-kutatások a közösségi média korában.
Magyary Zoltán E-Közigazgatástudományi Egyesület Politika és Digitális kultúra, 1 . Primaware, Szeged, Magyarország. (2014) ISBN 978-963-12-0493-3

Merkovity, Norbert, Imre, Róbert, Major, Stella: Social Media Innovation in Political Communication: Alternative or Mainstream?
In: ICT Driven Public Service Innovation: Comparative Approach Focusing on Hungary. Nemzeti Közszolgálati és Tankönyv Kiadó Zrt., Budapest, Magyarország, pp. 155-171. (2014) ISBN 978-615-5305-89-4

This list was generated on 2021. január 25. 19:23:18 CET.