Items where Author is "Martyin-Csamangó, Zita"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 4.

Süli, Dorottya, Martyin-Csamangó, Zita: The impact of social media in travel decision-making process among the Y and Z generations of music festivals in Serbia and Hungary.
TURIZAM: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL, 24 (2). pp. 79-90. ISSN 1450-6661 (2020)

Martyin-Csamangó, Zita, Süli, Dorottya: Határmenti térségi kapcsolatok elemzése a délvidéki idegenforgalom jelene és jövőjének tükrében.
In: Interkulturális ifjúsági együttműködési mozaikok a határokon átnyúló régióban. JATEPress, Szeged, pp. 25-37. (2019) ISBN 9789633153987

Süli, Dorottya, Martyin-Csamangó, Zita: Importance of the social media usage among young participants of music festivals in Vojvodina and Hungary.
In: Get ready for iGeneration. University of Novi Sad, Department of Geography, Tourism and Hotel Management, Novi Sad, pp. 17-25. (2019) ISBN 9788670315235

Hangodi, Krisztina, Martyin-Csamangó, Zita, Süli, Dorottya: SPA TOWNS IN THE SYSTEM OF HUNGARIAN SETTLEMENT DEVELOPMENT AND THEIR OPPORTUNITIES FOR DEVELOPMENT RESOURCE ALLOCATION.
In: Changing Spa Towns. Magyar Fürdővárosok Szövetsége Egyesület, Tata, pp. 112-132. (2019) ISBN 9786158122634

This list was generated on 2021. január 21. 17:46:16 CET.