Vissza |
Habók Anita; Oo Tun Zaw; Magyar Andrea:
The effect of reading strategy use on online reading comprehension.
HELIYON, 10 (2).
ISSN 2405-8440
(2024)
Anggia Helta; Magyar Andrea; Habók Anita:
Measurement invariance of the English reading motivational structure of bilingual and multilingual university students.
HELIYON, 9 (12).
ISSN 2405-8440
(2023)
Magyar Andrea; Habók Anita; Molnár Gyöngyvér:
Számítógépes szókincsmérő teszt kisiskolás diákok részére.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (1).
pp. 33-47.
ISSN 0025-0260
(2023)
Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér:
A tanuláshoz, a tankönyvi szövegek megértéséhez nélkülözhetetlen szókincs játékos, számítógép-alapú, személyre szabott fejlesztése 2-4. évfolyamon : kontrollcsoportos hatásvizsgálat.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (3).
pp. 145-161.
ISSN 0025-0260
(2023)
Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér:
English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13.
ISSN 1664-1078
(2022)
Magyar Andrea; Habók Anita; Molnár Gyöngyvér:
Exploring the role of EFL receptive skills and learning strategy usage in the ability to acquire and apply knowledge at the beginning of higher education.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13.
Terjedelem: 10-Azonosító: 808546.
ISSN 1664-1078
(2022)
Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér:
Investigating the Relationship Among English Language Learning Strategies, Language Achievement, and Attitude.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13.
Terjedelem: 9-Azonosító: 867714.
ISSN 1664-1078
(2022)
Pásztor Attila; Magyar Andrea; Pásztor-Kovács Anita; Rausch Attila:
Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3).
ISSN 2079-3200
(2022)
Habók Anita; Kong Yunjun; Ragchaa Jargaltuya; Magyar Andrea:
Cross-cultural differences in foreign language learning strategy preferences among Hungarian, Chinese and Mongolian University students.
HELIYON, 7 (3).
Terjedelem: 7-Azonosító: e06505.
ISSN 2405-8440
(2021)
Oo Tun Zaw; Magyar Andrea; Habók Anita:
Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, 22.
pp. 675-698.
ISSN 1598-1037
(2021)
Habók Anita; Magyar Andrea:
Tanárszakos hallgatók angolnyelv-tanulási és online olvasásistratégia-használata közötti összefüggések.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (1).
pp. 48-59.
ISSN 2063-9546
(2021)
Magyar Andrea; Krausz Anita; Kapás Ildikó Dóra; Habók Anita:
Exploring Hungarian teachers’ perceptions of inclusive education of SEN students.
HELIYON, 6 (5).
Azonosító: e03851-Terjedelem: 10 p.
ISSN 2405-8440
(2020)
Habók Anita; Magyar Andrea; B. Németh Mária; Csapó Benő:
Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 103.
ISSN 0883-0355
(2020)
Habók Anita; Magyar Andrea:
Szövegértésre és szövegfeldolgozásra épülő képességfejlesztés megvalósítása online tanulási környezetben.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (4-5).
pp. 40-48.
ISSN 1215-5233
(2020)
Habók Anita; Magyar Andrea:
The role of students’ approaches in foreign language learning.
COGENT EDUCATION, 7 (1).
Azonosító: 1770921-Terjedelem: 21 p.
ISSN 2331-186X
(2020)
Habók Anita; Magyar Andrea:
Hogyan tanuljak? - A szövegfeldolgozás játékos fejlesztése számítógéppel.
TANÍTÓ, 57 (3).
pp. 5-6.
ISSN 0496-8387
(2019)
Habók Anita; Magyar Andrea:
The effects of EFL reading comprehension and certain learning-related factors on EFL learners’ reading strategy use.
COGENT EDUCATION, 6.
Azonosító: 1616522-Terjedelem: 19 p.
ISSN 2331-186X
(2019)
Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér:
A magyar diákok tanulási stratégiáinak változása az iskolába lépéstől az egyetemi tanulmányokig.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1).
pp. 53-73.
ISSN 0025-0260
(2019)
Habók Anita; Magyar Andrea; Nagy-Pál Marietta:
10–14 éves tanulók idegen nyelvű szövegértési, szövegalkotási tudásának és stratégiahasználatának vizsgálata.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 6 (1).
pp. 60-77.
ISSN 2063-9546
(2018)
Doró Katalin; Habók Anita; Magyar Andrea:
Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése.
Akadémiai Kiadó, BUDAPEST.
(2018)
ISBN 9789630599238
Magyar Andrea; Habók Anita:
Olvasási stratégiák vizsgálata angol nyelvű szövegértési feladatokban 10-14 éves nyelvtanulók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (8-9).
pp. 22-37.
ISSN 1215-5233
(2018)
Habók Anita; Magyar Andrea:
Validation of a Self-Regulated Foreign Language Learning Strategy Questionnaire through multidimensional modelling.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 9.
Terjedelem: 11 p.-Azonosító: 1388.
ISSN 1664-1078
(2018)
Habók Anita; Magyar Andrea:
The effect of language learning strategies on proficiency, attitudes and school achievement.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 8.
Terjedelem: 8 p.-Azonosító: 2358.
ISSN 1664-1078
(2018)
Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea:
A szóolvasó készség papíralapú és online értékelő-fejlesztő rendszere.
In:
Funkcionális analfabetizmus – Megelőző fejlesztési lehetőségek.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 123-140.
(2018)
ISBN 9789636978136
Török Tímea; Thékes István; Asztalos Kata; Magyar Andrea; Kiss Renáta Mária:
A 2014-es nicosiai EARLI JURE konferencia.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2015 (2).
pp. 82-88.
ISSN 1215-5233
(2015)
Magyar Andrea; Pásztor Attila; Pásztor-Kovács Anita; Pluhár Zsuzsa; Molnár Gyöngyvér:
A 21. században elvárt képességek számítógép alapú mérésének lehetőségei.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2014.
Új kutatások a neveléstudományokban
.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, Debrecen, pp. 230-243.
(2015)
ISBN 978-615-5509-17-9
Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea:
A számítógép alapú tesztelés elfogadottsága pedagógusok és diákok körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (1).
pp. 47-64.
ISSN 0025-0260
(2015)
Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér:
A szóolvasási készség online mérésére kidolgozott adaptív és lineáris tesztrendszer összehasonlító hatékonyságvizsgálata.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (4).
pp. 403-428.
ISSN 0025-0260
(2015)
Magyar Andrea:
Adaptív tesztek készítésének folyamata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2014 (4).
pp. 26-35.
ISSN 1215-5233
(2014)
Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér:
A szóolvasási készség adaptív mérését lehetővé tevő online tesztrendszer kidolgozása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (4).
pp. 259-279.
ISSN 0025-0260
(2014)
Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér:
Számítógép alapú adaptív és rögzített formátumú tesztelés összehasonlító hatékonyságvizsgálata.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 113 (3).
pp. 181-193.
ISSN 0025-0260
(2013)
Magyar Andrea:
Többszakaszos adaptív tesztek felépítése, működése.
OKTATÁS-INFORMATIKA, 2013 (1-2).
Azonosító: 6-Terjedelem: 10.
ISSN 2061-179X
(2013)
Pásztor-Kovács Anita; Magyar Andrea; Hülber László; Pásztor Attila; Tongori Ágota:
Áttérés online tesztelésre – a mérés-értékelés új dimenziói.
Iskolakultúra, 23 (11).
pp. 86-100.
ISSN 1215-5233
(2013)
Magyar Andrea:
Számítógépes adaptív tesztelés.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 22 (5).
pp. 52-60.
ISSN 1215-5233
(2012)
Magyar Andrea; Garaczi Edina; Hajdú Edit; Kemény Lajos:
Komplikált bőr- és lágyrész-fertőzések empirikus antibiotikus terápiája
a bőrgyógyászati gyakorlatban.
Orvosi Hetilap, 152 (7).
pp. 252-258.
ISSN 0030-6002
(2011)