Vissza |
Bónus Lilla; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet:
Digital game-based inquiry learning to improve eighth graders’ inquiry skills in biology.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY.
ISSN 1059-0145
(2024)
Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet:
Attitudes towards science in higher education: Validation of questionnaire among science teacher candidates and engineering students in Indonesia.
HELIYON, 9 (9).
ISSN 2405-8440
(2023)
Korom Erzsébet; Nagy Márió Tibor; Majkić Maja:
First-Year Teacher Education Students’ Epistemological Beliefs About Science and History: Domain-Specific Profiles and Relationships.
SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS.
ISSN 0926-7220
(2023)
Nagy Márió Tibor; Korom Erzsébet:
Measuring Scientific Reasoning Of Fourth Graders: Validation Of The Science-K Inventory In Paper-Based And Computer-Based Testing Environments.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, 22 (6).
pp. 1050-1062.
ISSN 1648-3898
(2023)
Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet:
Role of inductive reasoning, gender, learning satisfaction, and educational and career preference in predicting scientific competency in high school.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 49.
ISSN 1871-1871
(2023)
Bánfi Gréta; Korom Erzsébet:
Természettudományos vizsgálatok környezetismeret-órán: egy tutorprogram tapasztalatai a tutordiákok nézőpontjából.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 21 (1).
pp. 33-42.
ISSN 1589-519X
(2023)
Bánfi Gréta; Korom Erzsébet:
Társas tanulás különböző életkorú tanulók között környezetismeret-órán: a tutorált és a tutor diákok véleményének összehasonlítása.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (4).
pp. 38-53.
ISSN 1215-5233
(2023)
Hégető Katalin; Korom Erzsébet:
A romániai magyar pedagógusok magyar nyelvű továbbképzési lehetőségei.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 73 (03-04).
pp. 78-99.
ISSN 1215-1807
(2023)
Hégető Katalin; Korom Erzsébet:
A romániai magyar pedagógusok továbbképzésekkel kapcsolatos motivációjának és elégedettségének vizsgálata.
PEDACTA, 13 (2).
pp. 33-46.
ISSN 2248-3527
(2023)
Z. Orosz Gábor; Németh Veronika; Kovács Lajos; Somogyi Zoltán; Korom Erzsébet:
Guided inquiry-based learning in secondary-school chemistry classes: a case study.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE, 24.
pp. 50-70.
ISSN 1109-4028
(2022)
Bónus Lilla; Korom Erzsébet:
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 122 (2).
pp. 109-124.
ISSN 0025-0260
(2022)
Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet:
Review of problem-solving measurement: An assessment developed in the indonesian context.
PARTICIPATORY EDUCATIONAL RESEARCH, 9 (1).
pp. 116-136.
ISSN 2148-6123
(2022)
Bánfi Gréta; Korom Erzsébet:
Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32(10).
pp. 3-21.
ISSN 1215-5233
(2022)
Bánfi Gréta; Korom Erzsébet; Fűz Nóra; Kissné Gera Ágnes:
Tanulókísérletekre épített, diáktársakkal támogatott természettudományos tanulási program vizsgálata pedagógusok körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (2).
pp. 43-60.
ISSN 1215-5233
(2022)
Korom Erzsébet:
A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig : természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (11).
pp. 98-112.
ISSN 1215-5233
(2022)
B. Németh Mária; Tóth Edit; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet:
A természettudomány tanulásának motivációi a 6. és a 8. évfolyamon [Science Learning Motivation in Grades 6 and 8].
MAGYAR TUDOMÁNY, 183 (11).
pp. 1407-1419.
ISSN 0025-0325
(2022)
Korom Erzsébet; Csiszár Imre:
A természettudományos gondolkodás és kutatás készségeinek fejlesztése kisiskoláskorban [Developing Scientific Reasoning and Inquiry Skills in Early Childhood].
MAGYAR TUDOMÁNY, 183 (11).
pp. 1395-1406.
ISSN 0025-0325
(2022)
Nagy Márió Tibor; Korom Erzsébet:
A tudomány természete (Nature of Science, NOS) és szerepe a természettudományos nevelésben.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (7).
pp. 84-102.
ISSN 1215-5233
(2022)
Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Kissné Gera Ágnes; Répás Lászlóné; Korom Erzsébet:
Az analógiás gondolkodás fejlesztése szóanalógiákkal.
In:
Biológia.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 23-40.
(2021)
ISBN 9789636978440
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet (szerk.):
Biológia.
Gondolkodtató természettudomány-tanítás
.
Mozaik Kiadó, Szeged.
(2021)
ISBN 9789636978440
Kovács Lajos; Betyár Gábor; Korom Erzsébet:
An Integrated Database of Common Chemicals and Chemistry Demonstrations and Student Experiments Used in Hungary.
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION, 98 (12).
pp. 3813-3823.
ISSN 0021-9584
(2021)
Korom Erzsébet; Veres Gábor (szerk.):
Komplex természettudomány : módszertani kézikönyv.
Gondolkodtató természettudomány-tanítás
.
Mozaik Kiadó, Szeged.
(2021)
ISBN 9789636978471
Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Répás Lászlóné; Kissné Gera Ágnes; Juhász Ferenc; Bónus Lilla; Korom Erzsébet:
A kutatási készségek fejlesztése kutatásalapú tanulással.
In:
Biológia.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 113-144.
(2021)
ISBN 9789636978440
Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Fazekas Evelin Anikó; Korom Erzsébet:
A kutatási készségek fejlesztése problémaalapú tanulással.
In:
Biológia.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 145-160.
(2021)
ISBN 9789636978440
Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Bónus Lilla; Korom Erzsébet:
A természettudományos gondolkodásról a biológiatanítás tükrében.
In:
Biológia.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 7-22.
(2021)
ISBN 9789636978440
Szántó Anita Piroska; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet:
A valószínűségi gondolkodás fejlesztése a biológiában.
In:
Biológia.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 75-112.
(2021)
ISBN 9789636978440
Korom Erzsébet; Radnóti Katalin (szerk.):
Fizika : módszertani kézikönyv.
Gondolkodtató természettudomány-tanítás
.
Mozaik Kiadó, Szeged.
(2020)
ISBN 9789636978457
Korom Erzsébet; Csiszár Imre (szerk.):
Kisiskoláskor.
Gondolkodtató természettudomány-tanítás
.
Mozaik Kiadó, Szeged.
(2020)
ISBN 9789636978433
Korom Erzsébet; Németh Veronika (szerk.):
Kémia : módszertani kézikönyv.
Gondolkodtató természettudomány-tanítás
.
Mozaik Kiadó, Szeged.
(2020)
ISBN 9789636978464
Csiszár Imre; Molnár Milán; Papp Katalin; Sós Katalin; Nagy Anett; Z. Orosz Gábor; Korom Erzsébet:
Kísérletezős foglalkozások - haladó szint.
In:
Kisiskoláskor.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 121-186.
(2020)
ISBN 9789636978433
Csiszár Imre; Molnár Milán; Papp Katalin; Sós Katalin; Nagy Anett; Z. Orosz Gábor; Korom Erzsébet:
Kísérletezős foglalkozások - kezdő szint.
In:
Kisiskoláskor.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 55-120.
(2020)
ISBN 9789636978433
Z. Orosz Gábor; Korom Erzsébet:
Természettudományos nevelés és gondolkodásfejlesztés a kémiatanításban.
In:
Kémia.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 7-18.
(2020)
ISBN 9789636978464
Radnóti Katalin; Korom Erzsébet:
A fizikatanítás és a gondolkodásfejlesztés kapcsolata.
In:
Fizika.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 7-36.
(2020)
ISBN 9789636978457
Habók Anita; Novák Csilla; Virágné Szűcs Éva; Korom Erzsébet:
A projektmódszer alkalmazása óvodás és kisiskoláskorban: Egy óvodai egészségfejlesztő jó gyakorlat bemutatása.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 31 (1-3).
pp. 162-169.
ISSN 0866-2495
(2020)
Z. Orosz Gábor; Molnár Milán; Korom Erzsébet:
A természettudományos gondolkodás és fejlesztésének lehetőségei kisiskoláskorban.
In:
Kisiskoláskor.
Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 27-54.
(2020)
ISBN 9789636978433
Korom Erzsébet; Z. Orosz Gábor:
A természettudományos nevelés fő kutatási irányzatai.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 34-46.
ISSN 0025-0325
(2020)
Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Steklács János; Korom Erzsébet:
Feladatmegoldó viselkedés és kombinatív stratégiák felsoroló kombinatív probléma megoldása során.
In:
Szemkamerás vizsgálatok a pedagógiai kutatásban.
MATE Neveléstudományi Intézet, Kaposvár, pp. 25-50.
(2019)
ISBN 9786155599668
B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Tóth Edit:
Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1).
pp. 68-78.
ISSN 1215-5233
(2019)
Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet:
A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata: a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1).
pp. 3-18.
ISSN 0025-0260
(2019)
Fűz Nóra; Korom Erzsébet:
The Cognitive and Non-Cognitive Effects of Out-Of-School Learning.
In:
Research, Practice and Collaboration in Science Education.
DCU, Dublin, pp. 1295-1304.
(2018)
ISBN 9781873769843
Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet:
Felsoroló kombinatív feladatok megértésének vizsgálata az elemszám, az ismétlődés és a felcserélhetőség kritériumok alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (4).
pp. 385-413.
ISSN 0025-0260
(2018)
Korom Erzsébet; Bús Enikő; B. Németh Mária:
The effect of teaching strategies on 4th grade children's scientific reasoning skills.
In:
Research, Practice and Collaboration in Science Education.
Dublin City University, Dublin, pp. 509-517.
(2018)
ISBN 9781873769843
Habók Anita; Virágné Szűcs Éva; Korom Erzsébet:
Egy óvodai matematikai projekt fejlesztő hatásának vizsgálata.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 28 (3-6).
pp. 106-113.
ISSN 0866-2495
(2017)
Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér; Vidákovich Tibor:
Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
MAGYAR TUDOMÁNY, 178 (11).
pp. 1339-1351.
ISSN 0025-0325
(2017)
Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér; Vidákovich Tibor:
Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
In:
Az oktatás korproblémái.
ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 68-78.
(2017)
ISBN 978-963-312-275-4
Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet:
A feladatmegoldási idő változása kombinatív képességre irányuló fejlesztőkísérlet elő‐ és utótesztje során 3. évfolyamosok körében.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2016.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 209-223.
(2017)
ISBN 978-963-306-567-9
Korom Erzsébet; Pásztor Attila; Gyenes Tamás; B. Németh Mária:
Kutatási készségek online mérése a 8–11. évfolyamon.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3).
pp. 117-130.
ISSN 1215-5233
(2016)
Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Csapó Benő:
Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3).
pp. 17-29.
ISSN 1215-5233
(2016)
Korom Erzsébet; Csíkos Csaba; Csapó Benő:
A kutatásalapú tanulás megvalósításának feltételei a természettudományok tanításában.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3).
pp. 30-42.
ISSN 1215-5233
(2016)
Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet:
Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3).
pp. 3-16.
ISSN 1215-5233
(2016)
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet:
A természettudományos gondolkodás fejlődése és fejlesztése az iskola kezdő szakaszában I.
TANÍTÓ, 54 (3).
pp. 24-27.
ISSN 0496-8387
(2016)
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet:
A természettudományos gondolkodás fejlődése és fejlesztése az iskola kezdő szakaszában II.
TANÍTÓ, 54 (6).
pp. 29-32.
ISSN 0496-8387
(2016)
Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; B. Németh Mária:
Az egészségműveltség online mérése.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 147-177.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Csapó Benő; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér:
Bevezetés.
In:
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 13-16.
(2015)
ISBN 978-963-19-7937-4
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; B. Németh Mária; Makádi Mariann; Veres Gábor; Radnóti Katalin; Adorjánné Farkas Magdolna; Kissné Gera Ágnes; Tóth Zoltán; Revákné Markóczi Ibolya:
Melléklet. A természettudományos tudás elemei tartalmi területenként és korcsoportonként.
In:
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 315-396.
(2015)
ISBN 978-963-19-7937-4
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit:
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4).
pp. 18-30.
ISSN 1215-5233
(2015)
Veres Gábor; Korom Erzsébet:
Proof of the pudding: Optimising the perfect pudding – an investigation good enough to eat!
In:
SAILS Inquiry and Assessment units.
SAILS partners, Dublin, pp. 93-103.
(2015)
ISBN 9781873769539
Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet; Pásztor Attila:
A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (4).
pp. 383-401.
ISSN 0025-0260
(2015)
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; B. Németh Mária; Makádi Mariann; Kissné Gera Ágnes; Radnóti Katalin; Adorjánné Farkas Magdolna; Tóth Zoltán; Revákné Markóczi Ibolya:
A természettudomány tartalmi területei az online diagnosztikus értékelés szempontjából.
In:
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 203-314.
(2015)
ISBN 978-963-19-7937-4
Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
A természettudományi online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti háttere.
In:
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 17-33.
(2015)
ISBN 978-963-19-7937-4
Csapó Benő; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér (szerk.):
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest.
(2015)
ISBN 978-963-19-7937-4
Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet; Pásztor Attila; Veres Gábor; B. Németh Mária:
A természettudományos gondolkodás online diagnosztikus értékelése.
In:
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 35-116.
(2015)
ISBN 978-963-19-7937-4
B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Kissné Gera Ágnes; Veres Gábor; Adorjánné Farkas Magdolna; Makádi Mariann; Radnóti Katalin:
A természettudományos tudás alkalmazásának online diagnosztikus értékelése.
In:
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 117-202.
(2015)
ISBN 978-963-19-7937-4
Molnár Edit Katalin; Molnár Gyöngyvér; Dancs Katinka; Dancsó Tünde; Losits Anna Katalin; Korom Erzsébet:
Javaslatok az alsó tagozatos tankönyvek értékelési kritériumainak kidolgozásához.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 2014 (5-6).
pp. 68-88.
ISSN 1215-1807
(2014)
Molnár Gyöngyvér; Korom Erzsébet (szerk.):
Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése : tanulmányok Csapó Benő tiszteletére : konferencia, Szeged, 2013. március 9.
Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt., Budapest, Magyarország.
(2013)
ISBN 978-963-19-7494-2
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit:
Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco.
Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf.
(Kéziratban)
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; B. Németh Mária; Radnóti Katalin; Makádi Mariann; Adorjánné Farkas Magdolna; Revákné Markóczi Ibolya; Tóth Zoltán; Csíkos Csaba:
Detailed framework for diagnostic assessment of science.
In:
Framework for diagnostic assessment of science.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 175-306.
(2012)
ISBN 978-963-19-7289-4
Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Csapó Benő:
Diagnostic assessment frameworks for science.
In:
Framework for diagnostic assessment of science.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 147-174.
(2012)
ISBN 978-963-19-7289-4
Korom Erzsébet; Szabó Gábor:
Disciplines and the curricula in science education and assessment.
In:
Framework for diagnostic assessment of science.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 89-145.
(2012)
ISBN 978-963-19-7289-4
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; B. Németh Mária; Radnóti Katalin; Makádi Mariann; Revákné Markóczi Ibolya; Tóth Zoltán:
Részletes tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez.
In:
Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 179-309.
(2012)
ISBN 978-963-19-7236-8
B. Németh Mária; Korom Erzsébet:
Science literacy and the application of scientific knowledge.
In:
Framework for diagnostic assessment of science.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 55-87.
(2012)
ISBN 978-963-19-7289-4
Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Csapó Benő:
A diagnosztikus természettudomány felmérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása: elméleti alapok és gyakorlati kérdések.
In:
Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 151-177.
(2012)
ISBN 978-963-19-7236-8
Korom Erzsébet; Szabó Gábor:
A természettudomány tanításának és felmérésének diszciplináris és tantervi szempontjai.
In:
Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 93-150.
(2012)
ISBN 978-963-19-7236-8
B. Németh Mária; Korom Erzsébet:
A természettudományos műveltség és az alkalmazható tudás értékelése.
In:
Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 59-92.
(2012)
ISBN 978-963-19-7236-8
B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet:
A természettudományos tudás nemzetközi és hazai vizsgálata.
In:
Mérlegen a magyar iskola.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 131-190.
(2012)
ISBN 978-963-19-7233-7
Nagy Lászlóné; Korom Erzsébet:
A biológiai fogalmak megértését segítő oktatási módszerek alkalmazásának tapasztalatai a természetismeret tantárgy tanításában.
A Biológia Tanítása, 19 (4).
pp. 3-15.
ISSN 1216-6626
(2011)
Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet:
A tanítás és tanulás kutatása Finnországban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2004 (3).
pp. 45-52.
ISSN 1215-5233
(2004)
Csapó Benő; Korom Erzsébet:
Az iskolai tudás és az oktatás minőségi fejlesztése.
In:
Az iskolai tudás.
Osiris, Budapest, pp. 305-319.
(2002)
ISBN 9633892465
Csapó Benő; Korom Erzsébet:
Az iskolai tudás és az oktatás minőségi fejlesztése.
In:
Az iskolai tudás.
Osiris, Budapest, pp. 295-309.
(1998)
ISBN 9633793424
Csíkos Csaba; Józsa Krisztián; Korom Erzsébet; Tarkó Klára:
The past and present of EARLI: interviews with prominent EARLI members.
RESEARCH DIALOGUE IN LEARNING AND INSTRUCTION, 1 (1).
pp. 33-44.
ISSN 1461-8222
(1998)
Korom Erzsébet; Csapó Benő:
A természettudományos fogalmak megértésének problémái.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 1997 (2).
pp. 12-20.
ISSN 1215-5233
(1997)