Szerző: " Korom Erzsébet"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 81.

Bónus Lilla; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet: Digital game-based inquiry learning to improve eighth graders’ inquiry skills in biology.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY. ISSN 1059-0145 (2024)

Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet: Attitudes towards science in higher education: Validation of questionnaire among science teacher candidates and engineering students in Indonesia.
HELIYON, 9 (9). ISSN 2405-8440 (2023)

Korom Erzsébet; Nagy Márió Tibor; Majkić Maja: First-Year Teacher Education Students’ Epistemological Beliefs About Science and History: Domain-Specific Profiles and Relationships.
SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS. ISSN 0926-7220 (2023)

Nagy Márió Tibor; Korom Erzsébet: Measuring Scientific Reasoning Of Fourth Graders: Validation Of The Science-K Inventory In Paper-Based And Computer-Based Testing Environments.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, 22 (6). pp. 1050-1062. ISSN 1648-3898 (2023)

Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet: Role of inductive reasoning, gender, learning satisfaction, and educational and career preference in predicting scientific competency in high school.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 49. ISSN 1871-1871 (2023)

Bánfi Gréta; Korom Erzsébet: Természettudományos vizsgálatok környezetismeret-órán: egy tutorprogram tapasztalatai a tutordiákok nézőpontjából.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 21 (1). pp. 33-42. ISSN 1589-519X (2023)

Bánfi Gréta; Korom Erzsébet: Társas tanulás különböző életkorú tanulók között környezetismeret-órán: a tutorált és a tutor diákok véleményének összehasonlítása.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (4). pp. 38-53. ISSN 1215-5233 (2023)

Hégető Katalin; Korom Erzsébet: A romániai magyar pedagógusok magyar nyelvű továbbképzési lehetőségei.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 73 (03-04). pp. 78-99. ISSN 1215-1807 (2023)

Hégető Katalin; Korom Erzsébet: A romániai magyar pedagógusok továbbképzésekkel kapcsolatos motivációjának és elégedettségének vizsgálata.
PEDACTA, 13 (2). pp. 33-46. ISSN 2248-3527 (2023)

Z. Orosz Gábor; Németh Veronika; Kovács Lajos; Somogyi Zoltán; Korom Erzsébet: Guided inquiry-based learning in secondary-school chemistry classes: a case study.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE, 24. pp. 50-70. ISSN 1109-4028 (2022)

Bónus Lilla; Korom Erzsébet: Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 122 (2). pp. 109-124. ISSN 0025-0260 (2022)

Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet: Review of problem-solving measurement: An assessment developed in the indonesian context.
PARTICIPATORY EDUCATIONAL RESEARCH, 9 (1). pp. 116-136. ISSN 2148-6123 (2022)

Bánfi Gréta; Korom Erzsébet: Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32(10). pp. 3-21. ISSN 1215-5233 (2022)

Bánfi Gréta; Korom Erzsébet; Fűz Nóra; Kissné Gera Ágnes: Tanulókísérletekre épített, diáktársakkal támogatott természettudományos tanulási program vizsgálata pedagógusok körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (2). pp. 43-60. ISSN 1215-5233 (2022)

Korom Erzsébet: A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig : természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (11). pp. 98-112. ISSN 1215-5233 (2022)

B. Németh Mária; Tóth Edit; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet: A természettudomány tanulásának motivációi a 6. és a 8. évfolyamon [Science Learning Motivation in Grades 6 and 8].
MAGYAR TUDOMÁNY, 183 (11). pp. 1407-1419. ISSN 0025-0325 (2022)

Korom Erzsébet; Csiszár Imre: A természettudományos gondolkodás és kutatás készségeinek fejlesztése kisiskoláskorban [Developing Scientific Reasoning and Inquiry Skills in Early Childhood].
MAGYAR TUDOMÁNY, 183 (11). pp. 1395-1406. ISSN 0025-0325 (2022)

Nagy Márió Tibor; Korom Erzsébet: A tudomány természete (Nature of Science, NOS) és szerepe a természettudományos nevelésben.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (7). pp. 84-102. ISSN 1215-5233 (2022)

Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Kissné Gera Ágnes; Répás Lászlóné; Korom Erzsébet: Az analógiás gondolkodás fejlesztése szóanalógiákkal.
In: Biológia. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 23-40. (2021) ISBN 9789636978440

Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet (szerk.): Biológia.
Gondolkodtató természettudomány-tanítás . Mozaik Kiadó, Szeged. (2021) ISBN 9789636978440

Kovács Lajos; Betyár Gábor; Korom Erzsébet: An Integrated Database of Common Chemicals and Chemistry Demonstrations and Student Experiments Used in Hungary.
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION, 98 (12). pp. 3813-3823. ISSN 0021-9584 (2021)

Korom Erzsébet; Veres Gábor (szerk.): Komplex természettudomány : módszertani kézikönyv.
Gondolkodtató természettudomány-tanítás . Mozaik Kiadó, Szeged. (2021) ISBN 9789636978471

Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Répás Lászlóné; Kissné Gera Ágnes; Juhász Ferenc; Bónus Lilla; Korom Erzsébet: A kutatási készségek fejlesztése kutatásalapú tanulással.
In: Biológia. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 113-144. (2021) ISBN 9789636978440

Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Fazekas Evelin Anikó; Korom Erzsébet: A kutatási készségek fejlesztése problémaalapú tanulással.
In: Biológia. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 145-160. (2021) ISBN 9789636978440

Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Bónus Lilla; Korom Erzsébet: A természettudományos gondolkodásról a biológiatanítás tükrében.
In: Biológia. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 7-22. (2021) ISBN 9789636978440

Szántó Anita Piroska; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet: A valószínűségi gondolkodás fejlesztése a biológiában.
In: Biológia. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 75-112. (2021) ISBN 9789636978440

Korom Erzsébet; Radnóti Katalin (szerk.): Fizika : módszertani kézikönyv.
Gondolkodtató természettudomány-tanítás . Mozaik Kiadó, Szeged. (2020) ISBN 9789636978457

Korom Erzsébet; Csiszár Imre (szerk.): Kisiskoláskor.
Gondolkodtató természettudomány-tanítás . Mozaik Kiadó, Szeged. (2020) ISBN 9789636978433

Korom Erzsébet; Németh Veronika (szerk.): Kémia : módszertani kézikönyv.
Gondolkodtató természettudomány-tanítás . Mozaik Kiadó, Szeged. (2020) ISBN 9789636978464

Csiszár Imre; Molnár Milán; Papp Katalin; Sós Katalin; Nagy Anett; Z. Orosz Gábor; Korom Erzsébet: Kísérletezős foglalkozások - haladó szint.
In: Kisiskoláskor. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 121-186. (2020) ISBN 9789636978433

Csiszár Imre; Molnár Milán; Papp Katalin; Sós Katalin; Nagy Anett; Z. Orosz Gábor; Korom Erzsébet: Kísérletezős foglalkozások - kezdő szint.
In: Kisiskoláskor. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 55-120. (2020) ISBN 9789636978433

Z. Orosz Gábor; Korom Erzsébet: Természettudományos nevelés és gondolkodásfejlesztés a kémiatanításban.
In: Kémia. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 7-18. (2020) ISBN 9789636978464

Radnóti Katalin; Korom Erzsébet: A fizikatanítás és a gondolkodásfejlesztés kapcsolata.
In: Fizika. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 7-36. (2020) ISBN 9789636978457

Habók Anita; Novák Csilla; Virágné Szűcs Éva; Korom Erzsébet: A projektmódszer alkalmazása óvodás és kisiskoláskorban: Egy óvodai egészségfejlesztő jó gyakorlat bemutatása.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 31 (1-3). pp. 162-169. ISSN 0866-2495 (2020)

Z. Orosz Gábor; Molnár Milán; Korom Erzsébet: A természettudományos gondolkodás és fejlesztésének lehetőségei kisiskoláskorban.
In: Kisiskoláskor. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 27-54. (2020) ISBN 9789636978433

Korom Erzsébet; Z. Orosz Gábor: A természettudományos nevelés fő kutatási irányzatai.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 34-46. ISSN 0025-0325 (2020)

Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Steklács János; Korom Erzsébet: Feladatmegoldó viselkedés és kombinatív stratégiák felsoroló kombinatív probléma megoldása során.
In: Szemkamerás vizsgálatok a pedagógiai kutatásban. MATE Neveléstudományi Intézet, Kaposvár, pp. 25-50. (2019) ISBN 9786155599668

B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Tóth Edit: Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 68-78. ISSN 1215-5233 (2019)

Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet: A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata: a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 3-18. ISSN 0025-0260 (2019)

Fűz Nóra; Korom Erzsébet: The Cognitive and Non-Cognitive Effects of Out-Of-School Learning.
In: Research, Practice and Collaboration in Science Education. DCU, Dublin, pp. 1295-1304. (2018) ISBN 9781873769843

Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet: Felsoroló kombinatív feladatok megértésének vizsgálata az elemszám, az ismétlődés és a felcserélhetőség kritériumok alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (4). pp. 385-413. ISSN 0025-0260 (2018)

Korom Erzsébet; Bús Enikő; B. Németh Mária: The effect of teaching strategies on 4th grade children's scientific reasoning skills.
In: Research, Practice and Collaboration in Science Education. Dublin City University, Dublin, pp. 509-517. (2018) ISBN 9781873769843

Habók Anita; Virágné Szűcs Éva; Korom Erzsébet: Egy óvodai matematikai projekt fejlesztő hatásának vizsgálata.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 28 (3-6). pp. 106-113. ISSN 0866-2495 (2017)

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér; Vidákovich Tibor: Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
MAGYAR TUDOMÁNY, 178 (11). pp. 1339-1351. ISSN 0025-0325 (2017)

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér; Vidákovich Tibor: Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
In: Az oktatás korproblémái. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 68-78. (2017) ISBN 978-963-312-275-4

Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet: A feladatmegoldási idő változása kombinatív képességre irányuló fejlesztőkísérlet elő‐ és utótesztje során 3. évfolyamosok körében.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2016. SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 209-223. (2017) ISBN 978-963-306-567-9

Korom Erzsébet; Pásztor Attila; Gyenes Tamás; B. Németh Mária: Kutatási készségek online mérése a 8–11. évfolyamon.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 117-130. ISSN 1215-5233 (2016)

Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Csapó Benő: Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 17-29. ISSN 1215-5233 (2016)

Korom Erzsébet; Csíkos Csaba; Csapó Benő: A kutatásalapú tanulás megvalósításának feltételei a természettudományok tanításában.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 30-42. ISSN 1215-5233 (2016)

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet: Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2016)

Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet: A természettudományos gondolkodás fejlődése és fejlesztése az iskola kezdő szakaszában I.
TANÍTÓ, 54 (3). pp. 24-27. ISSN 0496-8387 (2016)

Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet: A természettudományos gondolkodás fejlődése és fejlesztése az iskola kezdő szakaszában II.
TANÍTÓ, 54 (6). pp. 29-32. ISSN 0496-8387 (2016)

Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; B. Németh Mária: Az egészségműveltség online mérése.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 147-177. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Csapó Benő; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér: Bevezetés.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 13-16. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; B. Németh Mária; Makádi Mariann; Veres Gábor; Radnóti Katalin; Adorjánné Farkas Magdolna; Kissné Gera Ágnes; Tóth Zoltán; Revákné Markóczi Ibolya: Melléklet. A természettudományos tudás elemei tartalmi területenként és korcsoportonként.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 315-396. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233 (2015)

Veres Gábor; Korom Erzsébet: Proof of the pudding: Optimising the perfect pudding – an investigation good enough to eat!
In: SAILS Inquiry and Assessment units. SAILS partners, Dublin, pp. 93-103. (2015) ISBN 9781873769539

Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet; Pásztor Attila: A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (4). pp. 383-401. ISSN 0025-0260 (2015)

Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; B. Németh Mária; Makádi Mariann; Kissné Gera Ágnes; Radnóti Katalin; Adorjánné Farkas Magdolna; Tóth Zoltán; Revákné Markóczi Ibolya: A természettudomány tartalmi területei az online diagnosztikus értékelés szempontjából.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 203-314. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A természettudományi online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti háttere.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 17-33. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Csapó Benő; Korom Erzsébet; Molnár Gyöngyvér (szerk.): A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Korom Erzsébet; Pásztor Attila; Veres Gábor; B. Németh Mária: A természettudományos gondolkodás online diagnosztikus értékelése.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 35-116. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Kissné Gera Ágnes; Veres Gábor; Adorjánné Farkas Magdolna; Makádi Mariann; Radnóti Katalin: A természettudományos tudás alkalmazásának online diagnosztikus értékelése.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 117-202. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Molnár Edit Katalin; Molnár Gyöngyvér; Dancs Katinka; Dancsó Tünde; Losits Anna Katalin; Korom Erzsébet: Javaslatok az alsó tagozatos tankönyvek értékelési kritériumainak kidolgozásához.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 2014 (5-6). pp. 68-88. ISSN 1215-1807 (2014)

Molnár Gyöngyvér; Korom Erzsébet (szerk.): Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése : tanulmányok Csapó Benő tiszteletére : konferencia, Szeged, 2013. március 9.
Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt., Budapest, Magyarország. (2013) ISBN 978-963-19-7494-2

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit: Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco. Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf. (Kéziratban)

Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; B. Németh Mária; Radnóti Katalin; Makádi Mariann; Adorjánné Farkas Magdolna; Revákné Markóczi Ibolya; Tóth Zoltán; Csíkos Csaba: Detailed framework for diagnostic assessment of science.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 175-306. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Csapó Benő: Diagnostic assessment frameworks for science.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 147-174. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Korom Erzsébet; Szabó Gábor: Disciplines and the curricula in science education and assessment.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 89-145. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; B. Németh Mária; Radnóti Katalin; Makádi Mariann; Revákné Markóczi Ibolya; Tóth Zoltán: Részletes tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez.
In: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 179-309. (2012) ISBN 978-963-19-7236-8

B. Németh Mária; Korom Erzsébet: Science literacy and the application of scientific knowledge.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 55-87. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Csapó Benő: A diagnosztikus természettudomány felmérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása: elméleti alapok és gyakorlati kérdések.
In: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 151-177. (2012) ISBN 978-963-19-7236-8

Korom Erzsébet; Szabó Gábor: A természettudomány tanításának és felmérésének diszciplináris és tantervi szempontjai.
In: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 93-150. (2012) ISBN 978-963-19-7236-8

B. Németh Mária; Korom Erzsébet: A természettudományos műveltség és az alkalmazható tudás értékelése.
In: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 59-92. (2012) ISBN 978-963-19-7236-8

B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet: A természettudományos tudás nemzetközi és hazai vizsgálata.
In: Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 131-190. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Nagy Lászlóné; Korom Erzsébet: A biológiai fogalmak megértését segítő oktatási módszerek alkalmazásának tapasztalatai a természetismeret tantárgy tanításában.
A Biológia Tanítása, 19 (4). pp. 3-15. ISSN 1216-6626 (2011)

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet: A tanítás és tanulás kutatása Finnországban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2004 (3). pp. 45-52. ISSN 1215-5233 (2004)

Csapó Benő; Korom Erzsébet: Az iskolai tudás és az oktatás minőségi fejlesztése.
In: Az iskolai tudás. Osiris, Budapest, pp. 305-319. (2002) ISBN 9633892465

Csapó Benő; Korom Erzsébet: Az iskolai tudás és az oktatás minőségi fejlesztése.
In: Az iskolai tudás. Osiris, Budapest, pp. 295-309. (1998) ISBN 9633793424

Csíkos Csaba; Józsa Krisztián; Korom Erzsébet; Tarkó Klára: The past and present of EARLI: interviews with prominent EARLI members.
RESEARCH DIALOGUE IN LEARNING AND INSTRUCTION, 1 (1). pp. 33-44. ISSN 1461-8222 (1998)

Korom Erzsébet; Csapó Benő: A természettudományos fogalmak megértésének problémái.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 1997 (2). pp. 12-20. ISSN 1215-5233 (1997)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 28. 11:28:28 CET.