Items where Author is "Korom, Erzsébet"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 36.

Habók, Anita, Novák, Csilla, Virágné Szűcs, Éva, Korom, Erzsébet: A projektmódszer alkalmazása óvodás és kisiskoláskorban: Egy óvodai egészségfejlesztő jó gyakorlat bemutatása.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 31 (1-3). pp. 162-169. ISSN 0866-2495 (2020)

B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Hódi, Ágnes, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Tóth, Edit: Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 68-78. ISSN 1215-5233 (2019)

Korom, Erzsébet, Bús, Enikő, B. Németh, Mária: The effect of teaching strategies on 4th grade children's scientific reasoning skills.
In: Research, Practice and Collaboration in Science Education. Dublin City University, Dublin, pp. 509-517. (2018) ISBN 9781873769843

Habók, Anita, Virágné Szűcs, Éva, Korom, Erzsébet: Egy óvodai matematikai projekt fejlesztő hatásának vizsgálata.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 28 (3-6). pp. 106-113. ISSN 0866-2495 (2017)

Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér, Vidákovich, Tibor: Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
MAGYAR TUDOMÁNY, 178 (11). pp. 1339-1351. ISSN 0025-0325 (2017)

Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér, Vidákovich, Tibor: Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
In: Az oktatás korproblémái. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 68-78. (2017) ISBN 978-963-312-275-4

Szabó, Zsófia Gabriella, Korom, Erzsébet: A feladatmegoldási idő változása kombinatív képességre irányuló fejlesztőkísérlet elő‐ és utótesztje során 3. évfolyamosok körében.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2016. SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 209-223. (2017) ISBN 978-963-306-567-9

Korom, Erzsébet, Pásztor, Attila, Gyenes, Tamás, B. Németh, Mária: Kutatási készségek online mérése a 8–11. évfolyamon.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 117-130. ISSN 1215-5233 (2016)

Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet, Csapó, Benő: Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 17-29. ISSN 1215-5233 (2016)

Korom, Erzsébet, Csíkos, Csaba, Csapó, Benő: A kutatásalapú tanulás megvalósításának feltételei a természettudományok tanításában.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 30-42. ISSN 1215-5233 (2016)

Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet: Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2016)

Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Korom, Erzsébet, Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária: Az egészségműveltség online mérése.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 147-177. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Csapó, Benő, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér: Bevezetés.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 13-16. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, B. Németh, Mária, Makádi, Mariann, Veres, Gábor, Radnóti, Katalin, Adorjánné Farkas, Magdolna, Kissné Gera, Ágnes, Tóth, Zoltán, Revákné Markóczi, Ibolya: Melléklet. A természettudományos tudás elemei tartalmi területenként és korcsoportonként.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 315-396. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Tóth, Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233 (2015)

Szabó, Zsófia Gabriella, Korom, Erzsébet, Pásztor, Attila: A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (4). pp. 383-401. ISSN 0025-0260 (2015)

Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, B. Németh, Mária, Makádi, Mariann, Kissné Gera, Ágnes, Radnóti, Katalin, Adorjánné Farkas, Magdolna, Tóth, Zoltán, Revákné Markóczi, Ibolya: A természettudomány tartalmi területei az online diagnosztikus értékelés szempontjából.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 203-314. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő: A természettudományi online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti háttere.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 17-33. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Csapó, Benő, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér (szerk.): A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Korom, Erzsébet, Pásztor, Attila, Veres, Gábor, B. Németh, Mária: A természettudományos gondolkodás online diagnosztikus értékelése.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 35-116. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Pásztor, Attila, Korom, Erzsébet, B. Németh, Mária, Gyenes, Tamás: A természettudományos gondolkodás vizsgálata online tesztkörnyezetben.
In: Pedagógusok, tanulók, iskolák – az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa : tartalmi összefoglalók: XV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Budapest, 2015. november 19-21. Óbudai Egyetem, Budapest, Magyarország, p. 244. (2015) ISBN 978-615-5460-53-1

B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Kissné Gera, Ágnes, Veres, Gábor, Adorjánné Farkas, Magdolna, Makádi, Mariann, Radnóti, Katalin: A természettudományos tudás alkalmazásának online diagnosztikus értékelése.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 117-202. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Molnár, Gyöngyvér, Korom, Erzsébet (szerk.): Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése : tanulmányok Csapó Benő tiszteletére : konferencia, Szeged, 2013. március 9.
Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt., Budapest, Magyarország. (2013) ISBN 978-963-19-7494-2

Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Tóth, Edit: Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco. Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf. (Unpublished)

Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, B. Németh, Mária, Radnóti, Katalin, Makádi, Mariann, Adorjánné Farkas, Magdolna, Revákné Markóczi, Ibolya, Tóth, Zoltán, Csíkos, Csaba: Detailed framework for diagnostic assessment of science.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 175-306. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Korom, Erzsébet, B. Németh, Mária, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Csapó, Benő: Diagnostic assessment frameworks for science.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 147-174. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Korom, Erzsébet, Szabó, Gábor: Disciplines and the curricula in science education and assessment.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 89-145. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, B. Németh, Mária, Radnóti, Katalin, Makádi, Mariann, Revákné Markóczi, Ibolya, Tóth, Zoltán: Részletes tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez.
In: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 179-309. (2012) ISBN 978-963-19-7236-8

B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet: Science literacy and the application of scientific knowledge.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 55-87. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Korom, Erzsébet, B. Németh, Mária, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Csapó, Benő: A diagnosztikus természettudomány felmérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása: elméleti alapok és gyakorlati kérdések.
In: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 151-177. (2012) ISBN 978-963-19-7236-8

Korom, Erzsébet, Szabó, Gábor: A természettudomány tanításának és felmérésének diszciplináris és tantervi szempontjai.
In: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 93-150. (2012) ISBN 978-963-19-7236-8

B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet: A természettudományos műveltség és az alkalmazható tudás értékelése.
In: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 59-92. (2012) ISBN 978-963-19-7236-8

B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet: A természettudományos tudás nemzetközi és hazai vizsgálata.
In: Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 131-190. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Nagy, Lászlóné, Korom, Erzsébet: A biológiai fogalmak megértését segítő oktatási módszerek alkalmazásának tapasztalatai a természetismeret tantárgy tanításában.
A Biológia Tanítása, 19 (4). pp. 3-15. ISSN 1216-6626 (2011)

Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet: A tanítás és tanulás kutatása Finnországban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2004 (3). pp. 45-52. ISSN 1215-5233 (2004)

Korom, Erzsébet, Csapó, Benő: A természettudományos fogalmak megértésének problémái.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 1997 (2). pp. 12-20. ISSN 1215-5233 (1997)

This list was generated on 2021. január 22. 23:40:27 CET.