Szerző: " Kiss Renáta Mária"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 19.

Kiss Renáta Mária; Szili Katalin; Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Empowering first graders with computer-based training to master pre-reading skills and bridge the learning gap.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES. ISSN 1360-2357 (2023)

Szili Katalin; Kiss Renáta Mária; Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Computer-Based Development of Reading Skills to Reduce Dropout in Uncertain Times.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (4). ISSN 2079-3200 (2022)

Szent-Gály Viola; Kiss Renáta Mária: Some regulatory elements of Hungarian pre-school education (ISCED 0.2) based on the quality framework.
In: Quality and Curricula in Early Childhood Education and Care. CIDREE Yearbook 2022. The Norwegian Directorate for Education and Training, Oslo, pp. 32-49. (2022) ISBN 9788248622000

Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila; Kiss Renáta Mária; Csapó Benő: Az eDia online diagnosztikus értékelő rendszer: a személyre szóló fejlesztés alapvető eszköze.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 71 (9-10). pp. 42-53. ISSN 1215-1807 (2021)

Fazekasné Fenyvesi Margit; Kiss Renáta Mária; Mokri Dóra: A beszédhang észlelése és differenciálása saját hangejtésben.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 32 (1-3). pp. 68-76. ISSN 0866-2495 (2021)

Kiss Renáta Mária; Mokri Dóra; Csapó Benő: A fonológiai tudatosság online mérése óvodás gyermekek körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 19 (4). pp. 35-54. ISSN 1419-872X (2019)

Fáyné Dombi Alice; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária: IKT az óvodában : kihívások és lehetőségek.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (1). pp. 91-117. ISSN 0025-0260 (2016)

Kiss Renáta Mária: Innovatív óvópedagógus-képzés a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Tanító- és Óvóképző Intézetében.
In: Érték és nevelés. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 265-272. (2016) ISBN 9786155455582

Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária: A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1). pp. 83-99. ISSN 1419-872X (2016)

Török Tímea; Thékes István; Asztalos Kata; Magyar Andrea; Kiss Renáta Mária: A 2014-es nicosiai EARLI JURE konferencia.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2015 (2). pp. 82-88. ISSN 1215-5233 (2015)

Kiss Renáta Mária: Az olvasás korai szakaszának online diagnosztikus mérési lehetőségei.
In: Többnyelvűség és kommunikáció Kelet-Közép-Európában. Societatea Muzeului Ardelean; Transilvanian Museum Society, Kolozsvár, pp. 51-56. (2015) ISBN 9786067390193

Józsa Krisztián; Kiss Renáta Mária; Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Steklács János; Szenczi Beáta; Tóth Dénes: Az olvasás-szövegértés pszichológiai dimenziójának online diagnosztikus értékelése.
In: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 33-103. (2015) ISBN 9789631979350

Kiss Renáta Mária; Hódi Ágnes: Egynyelvű és kétnyelvű óvodás korú gyermekek fonológiai tudatosságának vizsgálata.
ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 10 (1). pp. 147-157. ISSN 1788-9979 (2015)

Kiss Renáta Mária; Tóth Eszter: Vizsgálat két nyelvészeti diszciplína határán. Pszicho-lingvisztikai és szövegnyelvészeti megközelítés a diákok képességeinek értékelése során.
In: Többnyelvűség és kommunikáció Kelet-Közép-Európában. Societatea Muzeului Ardelean; Transilvanian Museum Society, Kolozsvár, pp. 57-63. (2015) ISBN 9786067390193

Kiss Renáta Mária; Patai Jolán: A korai olvasási képességek mérése 4–8 éves gyermekek körében.
In: Nyelvek, kódok, hallgatók. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 40-43. (2015) ISBN 9786155455155

Kiss Renáta Mária: A számterjedelem visszafelé és lexikális döntési feladatok vizsgálata online mérőeszköz segítségével.
In: Nyelvek, kódok, hallgatók. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 37-39. (2015) ISBN 9786155455155

Kiss Renáta Mária; Hódi Ágnes: A szófelismerés fejlesztése.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (3). ISSN 2060-0623 (2015)

Kiss Renáta Mária: Az olvasási nehézségek feltárásának lehetőségei online platform segítségével.
In: Nyelvész hallgatók, beszélő nyelvészek. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 133-137. (2014) ISBN 9786155455032

Kiss Renáta Mária: Munkamemória és olvasási képességek mérése.
In: Nyelvész hallgatók, beszélő nyelvészek. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 26-30. (2014) ISBN 9786155455032

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 16:20:40 CET.