Vissza |
Kiss Renáta Mária; Szili Katalin; Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér:
Empowering first graders with computer-based training to master pre-reading skills and bridge the learning gap.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES.
ISSN 1360-2357
(2023)
Szili Katalin; Kiss Renáta Mária; Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér:
Computer-Based Development of Reading Skills to Reduce Dropout in Uncertain Times.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (4).
ISSN 2079-3200
(2022)
Szent-Gály Viola; Kiss Renáta Mária:
Some regulatory elements of Hungarian pre-school education (ISCED 0.2) based on the quality framework.
In:
Quality and Curricula in Early Childhood Education and Care. CIDREE Yearbook 2022.
The Norwegian Directorate for Education and Training, Oslo, pp. 32-49.
(2022)
ISBN 9788248622000
Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila; Kiss Renáta Mária; Csapó Benő:
Az eDia online diagnosztikus értékelő rendszer: a személyre szóló fejlesztés alapvető eszköze.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 71 (9-10).
pp. 42-53.
ISSN 1215-1807
(2021)
Fazekasné Fenyvesi Margit; Kiss Renáta Mária; Mokri Dóra:
A beszédhang észlelése és differenciálása saját hangejtésben.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 32 (1-3).
pp. 68-76.
ISSN 0866-2495
(2021)
Kiss Renáta Mária; Mokri Dóra; Csapó Benő:
A fonológiai tudatosság online mérése óvodás gyermekek körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 19 (4).
pp. 35-54.
ISSN 1419-872X
(2019)
Fáyné Dombi Alice; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária:
IKT az óvodában : kihívások és lehetőségek.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (1).
pp. 91-117.
ISSN 0025-0260
(2016)
Kiss Renáta Mária:
Innovatív óvópedagógus-képzés a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Tanító- és Óvóképző Intézetében.
In:
Érték és nevelés.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 265-272.
(2016)
ISBN 9786155455582
Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária:
A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1).
pp. 83-99.
ISSN 1419-872X
(2016)
Török Tímea; Thékes István; Asztalos Kata; Magyar Andrea; Kiss Renáta Mária:
A 2014-es nicosiai EARLI JURE konferencia.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2015 (2).
pp. 82-88.
ISSN 1215-5233
(2015)
Kiss Renáta Mária:
Az olvasás korai szakaszának online diagnosztikus mérési lehetőségei.
In:
Többnyelvűség és kommunikáció Kelet-Közép-Európában.
Societatea Muzeului Ardelean; Transilvanian Museum Society, Kolozsvár, pp. 51-56.
(2015)
ISBN 9786067390193
Józsa Krisztián; Kiss Renáta Mária; Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Steklács János; Szenczi Beáta; Tóth Dénes:
Az olvasás-szövegértés pszichológiai dimenziójának online diagnosztikus értékelése.
In:
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 33-103.
(2015)
ISBN 9789631979350
Kiss Renáta Mária; Hódi Ágnes:
Egynyelvű és kétnyelvű óvodás korú gyermekek fonológiai tudatosságának vizsgálata.
ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 10 (1).
pp. 147-157.
ISSN 1788-9979
(2015)
Kiss Renáta Mária; Tóth Eszter:
Vizsgálat két nyelvészeti diszciplína határán. Pszicho-lingvisztikai és szövegnyelvészeti megközelítés a diákok képességeinek értékelése során.
In:
Többnyelvűség és kommunikáció Kelet-Közép-Európában.
Societatea Muzeului Ardelean; Transilvanian Museum Society, Kolozsvár, pp. 57-63.
(2015)
ISBN 9786067390193
Kiss Renáta Mária; Patai Jolán:
A korai olvasási képességek mérése 4–8 éves gyermekek körében.
In:
Nyelvek, kódok, hallgatók.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 40-43.
(2015)
ISBN 9786155455155
Kiss Renáta Mária:
A számterjedelem visszafelé és lexikális döntési feladatok vizsgálata online mérőeszköz segítségével.
In:
Nyelvek, kódok, hallgatók.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 37-39.
(2015)
ISBN 9786155455155
Kiss Renáta Mária; Hódi Ágnes:
A szófelismerés fejlesztése.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (3).
ISSN 2060-0623
(2015)
Kiss Renáta Mária:
Az olvasási nehézségek feltárásának lehetőségei online platform segítségével.
In:
Nyelvész hallgatók, beszélő nyelvészek.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 133-137.
(2014)
ISBN 9786155455032
Kiss Renáta Mária:
Munkamemória és olvasási képességek mérése.
In:
Nyelvész hallgatók, beszélő nyelvészek.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 26-30.
(2014)
ISBN 9786155455032