Szerző: " Kis Noémi"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 7.

Kis Noémi; Fejes József Balázs: Oktatási intervenció – értékes, de ritka jószág.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (2). pp. 67-81. ISSN 0025-0260 (2023)

Gévayné Janurik Márta; Kis Noémi; Szabó Norbert; Józsa Krisztián: Az ének-zene tantárgy iránti attitűd összefüggése az iskolai zenetanulás iránti motivációval hetedik osztályos tanulók körében.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (2). pp. 18-42. ISSN 2063-9546 (2021)

Józsa Krisztián; Kis Noémi; Barrett Karen Caplovitz: Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 34 (2). pp. 317-339. ISSN 0256-2928 (2019)

Szenczi Beáta; Kis Noémi; Józsa Krisztián: Academic self-concept and mastery motivation in students with learning disabilities.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 26 (2). pp. 89-113. ISSN 2247-1537 (2018)

Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz; Józsa Gabriella; Kis Noémi; Morgan George A.: Development and initial evaluation of an individualized moderately challenging computer-tablet mastery motivation measure for 3-8 year-olds.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 106-126. ISSN 2062-9605 (2017)

Józsa Krisztián; Kis Noémi; Huang Su-Ying: Mastery motivation in school subjects in Hungary and Taiwan.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 158-177. ISSN 2062-9605 (2017)

Józsa Krisztián; Kis Noémi: Az Elsajátítási motiváció kérdőív szerkezeti validitásának vizsgálata megerősítő faktoranalízissel.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2015. ELTE Eötvös József Kiadó, Budapest, pp. 41-52. (2016) ISBN 9786155460944

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 11:34:46 CEST.