Vissza |
Kis Noémi; Fejes József Balázs:
Oktatási intervenció – értékes, de ritka jószág.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (2).
pp. 67-81.
ISSN 0025-0260
(2023)
Gévayné Janurik Márta; Kis Noémi; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
Az ének-zene tantárgy iránti attitűd összefüggése az iskolai zenetanulás iránti motivációval hetedik osztályos tanulók körében.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (2).
pp. 18-42.
ISSN 2063-9546
(2021)
Józsa Krisztián; Kis Noémi; Barrett Karen Caplovitz:
Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 34 (2).
pp. 317-339.
ISSN 0256-2928
(2019)
Szenczi Beáta; Kis Noémi; Józsa Krisztián:
Academic self-concept and mastery motivation in students with learning disabilities.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 26 (2).
pp. 89-113.
ISSN 2247-1537
(2018)
Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz; Józsa Gabriella; Kis Noémi; Morgan George A.:
Development and initial evaluation of an individualized moderately challenging computer-tablet mastery motivation measure for 3-8 year-olds.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2).
pp. 106-126.
ISSN 2062-9605
(2017)
Józsa Krisztián; Kis Noémi; Huang Su-Ying:
Mastery motivation in school subjects in Hungary and Taiwan.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2).
pp. 158-177.
ISSN 2062-9605
(2017)
Józsa Krisztián; Kis Noémi:
Az Elsajátítási motiváció kérdőív szerkezeti validitásának vizsgálata megerősítő faktoranalízissel.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2015.
ELTE Eötvös József Kiadó, Budapest, pp. 41-52.
(2016)
ISBN 9786155460944