Items where Author is "Kinyó, László"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 21.

Csapó, Benő, Fejes, József Balázs, Kinyó, László, Tóth, Edit: Educational achievement in social and international contexts.
In: Hungarian Social Report 2019. Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt., Budapest, pp. 217-236. (2019)

Kinyó, László, Dancs, Katinka: 7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adat-felvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal.
Magyar Pedagógia, 115 (2). pp. 93-113. ISSN 0025-0260 (2015)

Dancs, Katinka, Kinyó, László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel.
Magyar Pedagógia, 115 (4). pp. 363-382. ISSN 0025-0260 (2015)

Kinyó, László, Bús, Enikő: Az iskolai és iskolán kívüli társas tevékenységek jellemzői és összefüggései az online adatgyűjtésből származó háttéradatokkal 9-12 éves diákok körében.
Iskolakultúra, 25 (4). pp. 31-48. ISSN 1215-5233 (2015)

Csapó, Benő, Fejes, József Balázs, Kinyó, László, Tóth, Edit: Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban.
In: Társadalmi Riport 2014. TÁRKI, Budapest, Magyarország, pp. 110-136. (2014)

Zsolnai, Anikó, Kinyó, László, Jámbori, Szilvia: Szocializáció, szociális viselkedés, személyiségfejlõdés.
In: Mérlegen a magyar iskola. (Szerkesztette: Csapó Benő). Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 327-365. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Kinyó, László, Molnár, Edit Katalin: Történelem és társadalomismeret, állampolgári kompetenciák.
In: Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, pp. 289-326. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Kinyó, László: Az állampolgári kompetencia mérésének-értékelésének elméleti keretei.
In: Kognitív és affektív fejlõdési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetõségei az iskola kezdõ szakaszában. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 105-146. (2011) ISBN 978-963-19-7160-6

Csíkos, Csaba, Kinyó, László (szerk.): Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban: X. Országos Neveléstudományi Konferencia. Budapest, 2010. 11. 04-2010. 11. 06.
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Szeged, pp. 1-308. (2010) ISBN 978-963-08-0333-5

Kinyó, László, Barassevich, Tamás: A társadalomtudományi műveltség fejlődésének befolyásoló tényezői és a fejlesztés megalapozása kisiskoláskorban.
Új Pedagógiai Szemle, 60 (1-2). pp. 32-54. ISSN 1215-1807 (2010)

Fejes, József Balázs, Kasik, László, Kinyó, László: Bevezetés a mentorálás kutatásába.
Iskolakultúra, 19 (5-6). pp. 40-54. ISSN 1215-5233 (2009)

Kinyó, László: Nemzetközi és magyarországi állampolgári-műveltség kutatások.
Magyar Pedagógia, 109 (4). pp. 399-425. ISSN 0025-0260 (2009)

Molnár, Gyöngyvér, Kinyó, László (szerk.): PÉK 2009. VII. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2009. április 24–25.
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. (2009) ISBN 978-963-06-7134-7

Kinyó, László: Specific Aspects of Civic Competence: The Views and Beliefs of Students in Different Forms of Hungarian Vocational Education on Societal and Economic Participation.
In: Newsletter from EARLI SIG 13 Moral and Democratic Education – Issue # 4. 13th EARLI Conference. Amsterdam, 2009. 08. 25-08. 29. UNSPECIFIED, Amsterdam, pp. 46-48. (2009)

Csapó, Benő, Molnár, Gyöngyvér, Kinyó, László: A magyar oktatási rendszer szelektivitása a nemzetközi összehasonlító vizsgálatok eredményeinek tükrében.
Iskolakultúra, 19 (3-4). pp. 3-13. ISSN 1215-5233 (2009)

Kinyó, László, Kelemen, Rita: Az EARLI budapesti konferenciájának plenáris előadásai.
Iskolakultúra, 18 (3-4). pp. 151-159. ISSN 1215-5233 (2008)

Kinyó, László: Csengery János szerepe Szeged város tudományos közéletében és a Ferenc József Tudományegyetem fejlődésében.
Magyar Pedagógia, 107 (1). pp. 67-77. ISSN 0025-0260 (2007)

Fejes, József Balázs, Kasik, László, Kinyó, László: Beszámoló a IV. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról.
Iskolakultúra, 16 (11). pp. 92-97. ISSN 1215-5233 (2006)

Kinyó, László: Iskolaigazgatók értékelése itthon és külföldön.
Iskolakultúra, 16 (6). pp. 70-79. ISSN 1215-5233 (2006)

Kinyó, László: A magyar történelmi események, korszakok megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján.
Magyar Pedagógia, 105 (4). pp. 409-432. ISSN 0025-0260 (2005)

Kinyó, László: A narratív készség fejlődése és szerepe a történelemtanításban.
Magyar Pedagógia, 105 (2). pp. 109-126. ISSN 0025-0260 (2005)

This list was generated on 2021. január 18. 15:53:11 CET.