Items where Author is " Kelemen Valéria"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 7.

Fejes József Balázs, Szűcs Norbert, Kelemen Valéria: A pedagógusképzés és a hátránykompenzálás összekapcsolása: a Motiváció Hallgatói Mentorprogram.
In: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. Felsőoktatás és társadalom (2). Partium Press, Nagyvárad, pp. 269-275. (2015) ISBN 978-963-1233-98-8

Fejes József Balázs, Kelemen Valéria, Sz?cs Norbert: Educational segregation in the Hungarian context.
In: International conference on vocational and adult education: "Gyula Juhász" Faculty of Education, University of Szeged: 17-19. October, 2013 Szeged, Hungary. SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország, pp. 56-65. (2014) ISBN 978-615-5455-02-5

Fejes József Balázs, Kelemen Valéria, Sz?cs Norbert: A Motiváció Hallgatói Mentorprogram modellje: Útmutató felsőoktatási hallgatók részvételével szervezett hátránykompenzáló programok megvalósításához.
SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet, Szeged. (2014) ISBN 978-963-306-306-4

Fejes József Balázs, Kelemen Valéria, Sz?cs Norbert: The model of Motivation Student Mentoring Program: Guidelines for the realisation of disadvantaged compensation programs with the involvement university students.
SZTE JGYPK FI, Szeged, Magyarország. (2014) ISBN 978-963-306-307-1

Kelemen Valéria, Sz?cs Norbert, Fejes József Balázs, Németh Katalin, Csempesz Péter: A Hallgatói Mentorprogram.
In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 107-127. (2013) ISBN 987-963-9573-97-0

Fejes József Balázs, Kelemen Valéria, Sz?cs Norbert: Parent mentoring to prevent transmission of social disadvantage.
SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország. (2013) ISBN 978-963-9927-91-9

Fejes József Balázs, Kelemen Valéria, Sz?cs Norbert: Szülők mentorálása a hátrányos helyzet átörökítésének megelőzése érdekében.
SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország. (2013) ISBN 978-963-9927-77-3

This list was generated on 2019. április 21. 06:22:24 CEST.