![]() | Up a level |
Jámbori, Szilvia, Fejes, József Balázs, Gál, Zita, Kasik, László, Szabó Hangya, Lilla, Nagy, Krisztina:
Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 18-35.
ISSN 1215-5233
(2019)
Kasik, László, Gál, Zita, Jámbori, Szilvia, Fejes, József Balázs, Nagy, Krisztina, Szabó Hangya, Lilla:
Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 49-61.
ISSN 1215-5233
(2019)
Kasik, László, Gál, Zita (szerk.):
Osztályfőnöki óra: Másképp! : Módszertani segédanyag pedagógusoknak gyakorlatokkal és tématervekkel.
Mozaik Kiadó, Szeged.
(2019)
ISBN 978 963 697 822 8
Kasik, László, Gál, Zita:
Serdülők általános és specifikus negatív orientációja kortársi problémáikkal kapcsolatban – kérdőíves és történetalapú elemzés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (2).
pp. 113-129.
ISSN 0025-0260
(2019)
Szabó Hangya, Lilla, Jámbori, Szilvia, Gál, Zita, Kasik, László, Fejes, József Balázs:
Serdülők és fiatal felnőttek identitása az önértékelés és a társas támogatás függvényében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 36-48.
ISSN 1215-5233
(2019)
Gál, Zita, Kasik, László:
Social problem-solving in the classroom.
In:
Psychological Applications and Trends 2019.
InScience Press, pp. 86-90.
(2019)
ISBN 9789895431229
Gál, Zita, Kasik, László, Jámbori, Szilvia, Fejes, József Balázs, Nagy, Krisztina:
A problémamegoldás kapcsolata az élettel való elégedettséggel és az iskolai jólléttel – középiskolások és egyetemisták longitudinális vizsgálata.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban, 2018: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések.
L' Harmattan Kiadó, Budapest, pp. 158-172.
(2019)
ISBN 9789634145660
Nagy, Krisztina, Gál, Zita, Jámbori, Szilvia, Kasik, László, Fejes, József Balázs:
A tanulói jóllét és az önértékelés jellemzőinek feltárása középiskolások és egyetemisták körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 3-17.
ISSN 1215-5233
(2019)
Kasik, László, Guti, Kornél, Gál, Zita, Gáspár, Csaba, Tóth, Edit, Fejes, József Balázs:
Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA).
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 10 (2).
pp. 59-76.
ISSN eISSN: 2073-7629
(2018)
Kasik, László, Fejes, József Balázs, Guti, Kornél, Gáspár, Csaba, Zsolnai, Anikó:
Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, 33 (1).
pp. 86-101.
ISSN 0885-6257
(2018)
Braunitzer, Gábor, Őze, Attila, Nagyné Eördegh, Gabriella, Pihokker, Anna, Rózsa, Petra, Kasik, László, Kéri, Szabolcs, Nagy, Attila:
The development of acquired equivalence from childhood to adulthood — A cross-sectional study of 265 subjects.
PLOS ONE, 12 (6).
Terjedelem: 15 p-Azonosító: e017952.
ISSN 1932-6203
(2017)
Zsolnai, Anikó, Kasik, László (szerk.):
Új kutatások a neveléstudományokban 2016: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged.
(2017)
ISBN 978-963-306-567-9
Kasik, László, Guti, Kornél, Tóth, Edit, Fejes, József Balázs:
Az elkerülés mint folyamat – az elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (2).
pp. 219-253.
ISSN 0025-0260
(2016)
Zsolnai, Anikó, Kasik, László:
Coping Strategies and Social Problem Solving in Adolescence.
In:
Open Spaces for Interactions and Learning Diversities.
Sense Publishers, pp. 121-126.
(2016)
ISBN 978946300338-4
Zsolnai, Anikó, Kasik, László:
Online testing of Hungarian children's prosocial behavior.
International Journal of School and Educational Psychology, 5 (2).
pp. 65-73.
ISSN 2168-3603
(2016)
Kasik, László, Gál, Zita:
Parents’ and teachers’ opinions of preschool children's social problem-solving and behavioural problems.
EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE, 186 (10).
pp. 1632-1648.
ISSN 0300-4430
(2016)
Kasik, László:
Person-Based Social Problem Solving Among 10-, 14- and 16-Year-Olds.
JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH, 7.
Terjedelem: 10 p.-Azonosító: e4.
ISSN eISSN: 1838-0956
(2016)
Zsolnai, Anikó, Kasik, László (szerk.):
A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia : Szeged, 2016. november 17-19 : program és absztraktkötet.
MTA Pedagógiai Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, Szeged.
(2016)
ISBN 9789633065136
Zsolnai, Anikó, Kasik, László:
Az együttműködő viselkedés és az alapérzelem-felismerés online vizsgálata.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest, Magyarország, pp. 71-95.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Zsolnai, Anikó, Kasik, László, Braunitzer, Gábor:
Coping strategies at the ages 8, 10 and 12.
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 35 (1).
pp. 73-92.
ISSN 0144-3410
(2015)
Kasik, László:
Development of Social Problem Solving - A Longitudinal Study (2009-2011) in a Hungarian Context.
EUROPEAN JOURNAL OF DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY, 12 (2).
pp. 142-157.
ISSN 1740-5629
(2015)
Szilágyi, Éva, Kasik, László:
Fogvatartottak szociálisprobléma-megoldó gondolkodása és agresszivitása.
BÖRTÖNÜGYI SZEMLE, 34 (4).
pp. 49-68.
ISSN 1417-4758
(2015)
Kasik, László:
Relationship between Cooperation, Competition and Family Background at the Ages of 8-18 in a Hungarian Context.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL, 5 (1).
pp. 25-41.
ISSN 2062-9605; eISSN: 2064-2199
(2015)
Kasik, László:
Személyközi problémák és megoldásuk.
Gondolat Kiadó, Budapest, Magyarország.
(2015)
ISBN 978-963-693-442-2
Gál, Zita, Kasik, László:
A helyzet- és személyspecifikus problémamegoldás kapcsolata a tudatelméleti működéssel 4-6 éves korban.
Magyar Pedagógia, 115 (4).
pp. 297-318.
ISSN 0025-0260
(2015)
Kasik, László, Guti, Kornél:
A kortársi versengés és problémamegoldás jellemzői serdülők körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 70 (1/11).
pp. 179-195.
ISSN 0025-0279
(2015)
Kasik, László:
A személyspecifikus problémamegoldás jellemzői 10, 14 és 16 évesek körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 15 (4).
pp. 23-44.
ISSN 1419-872X
(2015)
Gáspár, Csaba, Kasik, László:
A szociálisprobléma-megoldás, az empátia és a szorongás kapcsolata serdülők körében.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (10).
pp. 48-60.
ISSN 1215-5233
(2015)
Kasik, László:
A szociálisprobléma-megoldás fejlődése serdülőkorban – két longitudinális vizsgálat tapasztalatai.
Magyar Pedagógia, 115 (2).
pp. 139-153.
ISSN 0025-0260
(2015)
Zsolnai, Anikó, Kasik, László:
Functioning of social skills from middle childhood to early adolescence in Hungary.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 6 (2).
pp. 54-68.
ISSN eISSN: 2073-7629
(2014)
Kasik, László, Guti, Kornél, Gáspár, Csaba:
Hátrányos és nem hátrányos helyzetű tanulók szociálisprobléma-megoldó gondolkodása.
Magyar Pedagógia, 114 (1).
pp. 49-63.
ISSN 0025-0260
(2014)
Kasik, László, Gál, Zita:
Mit tekintenek 7, 10 és 14 éves diákok személyközi problémának?
ISKOLAKULTÚRA, 9.
pp. 3-24.
ISSN 1215-5233
(2014)
Kasik, László, Gál, Zita:
Óvodások szociálisprobléma-megoldó gondolkodása szüleik és pedagógusaik véleménye alapján.
Magyar Pedagógia, 114 (3).
pp. 189-213.
ISSN 0025-0260
(2014)
Spekker, Olga, Kasik, László, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet:
A NAT (2012) szociális kompetencia fejlesztésére irányuló feladatainak lehetséges megvalósulása a biológiaórákon.
A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT, 21 (2).
pp. 3-14.
ISSN 1216-6626
(2013)
Kasik, László, Kelemen, Rita:
A szociális kompetencia fejlődésének és fejlesztésének elméleti alapjai.
In:
Progresszív pedagógiák gyakorlata.
Projektpedagógia - projektmódszer
.
Reálstúdió Oktatási és Kereskedelmi Bt., Budapest, pp. 56-78.
(2011)
ISBN 978-963-08-2244-2
Kasik, László:
A szociálisérdek-érvényesítés néhány dimenziójának működése és érzelmi háttere 8-18 évesek körében.
Magyar Pedagógia, 111 (2).
pp. 141-181.
ISSN 0025-0260
(2011)
D. Molnár, Éva, Kasik, László (szerk.):
PÉK 2010: VIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia: program és tartalmi összefoglalók.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola , Szeged.
(2010)
ISBN 978-963-306-009-4
Kasik, László:
A szociálisprobléma-megoldó gondolkodás és képesség jellemzői.
In:
A szociális kompetencia fejlesztésének elméleti és gyakorlati alapjai: tanulmánygyűjtemény.
Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 97-114.
(2010)
ISBN 978-963-19-6863-7
Fejes, József Balázs, Kasik, László, Kinyó, László:
Bevezetés a mentorálás kutatásába.
Iskolakultúra, 19 (5-6).
pp. 40-54.
ISSN 1215-5233
(2009)
Braunitzer, Gábor, Kasik, László, Benedek, György:
A kognitív idegtudomány, idegélettan és a neveléstudomány kapcsolata – a társas viselkedés együttes vizsgálatának lehetőségei.
Iskolakultúra, 19 (7-8).
pp. 3-13.
ISSN 1215-5233
(2009)
Fejes, József Balázs, Kasik, László, Kinyó, László:
Beszámoló a IV. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról.
Iskolakultúra, 16 (11).
pp. 92-97.
ISSN 1215-5233
(2006)