Szerző: " Kéri Anita"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 21.

Tsiligiris Vangelis; Kéri Anita; Cheah Jeremy: Exploring the relationship between student individual culture and service quality expectations in higher education.
Quality Assurance in Education, 30 (1). pp. 51-72. ISSN 0968-4883 0968-4883 (2022)

Kéri Anita; Prónay Szabolcs: Milyen a jó „komoly játék”? : Játékfejlesztés, tesztelés és hallgatói visszajelzések.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (12). pp. 30-44. ISSN 0133-0179 (2022)

Czégény László; Kéri Anita: Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?
In: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 540-550. (2021) ISBN 9789635038718; 9789635038

Kéri Anita; Hetesi Erzsébet: Is it only the university they are satisfied with? – Foreign student satisfaction and its effect on loyalty.
INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, 09 October 2021 (1). pp. 1-22. ISSN 1865-1984 (2021)

Kéri Anita: Online Teaching Methods and Student Satisfaction during a Pandemic.
International Journal of Educational and Pedagogical Sciences, 15 (4). pp. 369-375. (2021)

Kéri Anita: What does loyalty mean for international students? - Evidence from PhD students at a Hungarian university.
In: Proceedings of 27th CROMAR Congress. Let the masks fall – New consumer in business and research. Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; J. J. Strossmayer University of Osijek, Osijek, pp. 139-152. (2021) ISBN 9789532531848

Kéri Anita: A Co-creation oktatásmódszertani eszköz jelensége a felsőoktatásban és a közgazdászképzésben.
In: Marketing a digitalizáció korában – Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának előadásai. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Győr, pp. 533-544. (2020) ISBN 9786155837760

Kéri Anita: Engaging students – Is co-creation the answer?
In: The Challenges of Analyzing Social and Economic Processes in the 21st Century. University of Szeged; Faculty of Economics and Business Administration, Szeged, pp. 210-221. (2020) ISBN 9789633067772

Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs: Factors Contributing to International Student Loyalty – Is It Satisfaction With The University Solely?
In: EMAC 2020 Annual Conference, 2020. 05. 26-2020. 05.29., Budapest. -Azonosító: 60908.

Dostál Jakub; Kéri Anita: The economic dimension of international students’ volunteering – Opportunities for Central Europe.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 10. pp. 1-19. ISSN 2062-9605 (2020)

Kéri Anita: Developing a Customizable Serious Game and Its Applicability in the Classroom.
International Journal of Educational and Pedagogical Sciences, 13 (5). pp. 553-560. (2019)

Kéri Anita: International student expectations, perceived HEI quality, satisfaction and loyalty : a proposed conceptual model.
In: Proceedings of the 3rd Central European PhD Workshop on Economic Policy and Crisis Management. University of Szeged Faculty of Economics and Business Administration Doctoral School in Economics, Szeged, pp. 174-194. (2019) ISBN 9789633066782

Kéri Anita: Nemzetközi hallgatói motivációk, elvárások, elégedettség és lojalitás – kvalitatív longitudinális kutatás a Szegedi Tudományegyetemen mesterképzést végzett hallgatók körében.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (1). pp. 41-53. ISSN 0133-0179 (2019)

Kéri Anita; Révész Balázs: What do international students think after they finished their education in Hungary? Post-studies research with students from the field of economics.
In: In search of excellence in higher education. Corvinus Universy of Budapest Digital Press, Budapest, pp. 267-283. (2019) ISBN 9789635037797

Kéri Anita; Béla-Csovcsics Andrea: Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában : lehetséges?
In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai. University of Pannonia, Veszprém, pp. 162-173. (2019) ISBN 9786150058603

Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs: Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán.
In: A hatékony marketing. Selye János Egyetem, Komárno, pp. 385-395. (2018) ISBN 9788081222368

Kéri Anita: The PLS-SEM path analysis of foreign students’ motivation and expectations at a Hungarian university.
In: Challenges in national and international economic policies. JATEPress Kiadó, Szeged, pp. 176-197. (2018) ISBN 9789633153642

Kéri Anita: A longitudinal qualitative study of foreign students at the University of Szeged.
Canadian International Journal of Social Science and Education, 14. pp. 7-33. ISSN 2356-847X (2018)

Béla-Csovcsics Andrea; Kéri Anita: Különbségek és hasonlóságok a magyar és külföldi felsőoktatásban tanuló hallgatók önkéntes tevékenysége és motivációja között.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 573-583. (2017) ISBN 9789634291466

Kéri Anita; Hetesi Erzsébet: Külföldi hallgatói motivációk, elvárások és jövőbeli tervek. Miért fontos ezek ismerete a magyar felsőoktatás számára?
In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, pp. 245-255. (2016) ISBN 9789634728504

Kéri Anita: TDK Műhelytanulmányok: A magyar felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók motivációjának vizsgálata.
In: TDK Műhelytanulmányok II. szám - „Első szárnypróbálgatások”. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szeged, pp. 21-38. (2015) ISBN 9789633064160

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 23. 21:02:17 CEST.