Vissza |
Tsiligiris Vangelis; Kéri Anita; Cheah Jeremy:
Exploring the relationship between student individual culture and service quality expectations in higher education.
Quality Assurance in Education, 30 (1).
pp. 51-72.
ISSN 0968-4883 0968-4883
(2022)
Kéri Anita; Prónay Szabolcs:
Milyen a jó „komoly játék”? : Játékfejlesztés, tesztelés és hallgatói visszajelzések.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (12).
pp. 30-44.
ISSN 0133-0179
(2022)
Czégény László; Kéri Anita:
Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?
In:
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference.
Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 540-550.
(2021)
ISBN 9789635038718; 9789635038
Kéri Anita; Hetesi Erzsébet:
Is it only the university they are satisfied with? – Foreign student satisfaction and its effect on loyalty.
INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, 09 October 2021 (1).
pp. 1-22.
ISSN 1865-1984
(2021)
Kéri Anita:
Online Teaching Methods and Student Satisfaction during a Pandemic.
International Journal of Educational and Pedagogical Sciences, 15 (4).
pp. 369-375.
(2021)
Kéri Anita:
What does loyalty mean for international students? - Evidence from PhD students at a Hungarian university.
In:
Proceedings of 27th CROMAR Congress. Let the masks fall – New consumer in business and research.
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; J. J. Strossmayer University of Osijek, Osijek, pp. 139-152.
(2021)
ISBN 9789532531848
Kéri Anita:
A Co-creation oktatásmódszertani eszköz jelensége a felsőoktatásban és a közgazdászképzésben.
In:
Marketing a digitalizáció korában – Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának előadásai.
Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Győr, pp. 533-544.
(2020)
ISBN 9786155837760
Kéri Anita:
Engaging students – Is co-creation the answer?
In:
The Challenges of Analyzing Social and Economic Processes in the 21st Century.
University of Szeged; Faculty of Economics and Business Administration, Szeged, pp. 210-221.
(2020)
ISBN 9789633067772
Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs:
Factors Contributing to International Student Loyalty – Is It Satisfaction With The University Solely?
In: EMAC 2020 Annual Conference, 2020. 05. 26-2020. 05.29., Budapest.
-Azonosító: 60908.
Dostál Jakub; Kéri Anita:
The economic dimension of international students’ volunteering – Opportunities for Central Europe.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 10.
pp. 1-19.
ISSN 2062-9605
(2020)
Kéri Anita:
Developing a Customizable Serious Game and Its Applicability in the Classroom.
International Journal of Educational and Pedagogical Sciences, 13 (5).
pp. 553-560.
(2019)
Kéri Anita:
International student expectations, perceived HEI quality, satisfaction and loyalty : a proposed conceptual model.
In:
Proceedings of the 3rd Central European PhD Workshop on Economic Policy and Crisis Management.
University of Szeged Faculty of Economics and Business Administration Doctoral School in Economics, Szeged, pp. 174-194.
(2019)
ISBN 9789633066782
Kéri Anita:
Nemzetközi hallgatói motivációk, elvárások, elégedettség és lojalitás – kvalitatív longitudinális kutatás a Szegedi Tudományegyetemen mesterképzést végzett hallgatók körében.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (1).
pp. 41-53.
ISSN 0133-0179
(2019)
Kéri Anita; Révész Balázs:
What do international students think after they finished their education in Hungary? Post-studies research with students from the field of economics.
In:
In search of excellence in higher education.
Corvinus Universy of Budapest Digital Press, Budapest, pp. 267-283.
(2019)
ISBN 9789635037797
Kéri Anita; Béla-Csovcsics Andrea:
Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában : lehetséges?
In:
Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai.
University of Pannonia, Veszprém, pp. 162-173.
(2019)
ISBN 9786150058603
Kéri Anita; Kazár Klára; Révész Balázs:
Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán.
In:
A hatékony marketing.
Selye János Egyetem, Komárno, pp. 385-395.
(2018)
ISBN 9788081222368
Kéri Anita:
The PLS-SEM path analysis of foreign students’ motivation and expectations at a Hungarian university.
In:
Challenges in national and international economic policies.
JATEPress Kiadó, Szeged, pp. 176-197.
(2018)
ISBN 9789633153642
Kéri Anita:
A longitudinal qualitative study of foreign students at the University of Szeged.
Canadian International Journal of Social Science and Education, 14.
pp. 7-33.
ISSN 2356-847X
(2018)
Béla-Csovcsics Andrea; Kéri Anita:
Különbségek és hasonlóságok a magyar és külföldi felsőoktatásban tanuló hallgatók önkéntes tevékenysége és motivációja között.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 573-583.
(2017)
ISBN 9789634291466
Kéri Anita; Hetesi Erzsébet:
Külföldi hallgatói motivációk, elvárások és jövőbeli tervek. Miért fontos ezek ismerete a magyar felsőoktatás számára?
In:
EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, pp. 245-255.
(2016)
ISBN 9789634728504
Kéri Anita:
TDK Műhelytanulmányok: A magyar felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók motivációjának vizsgálata.
In:
TDK Műhelytanulmányok II. szám - „Első szárnypróbálgatások”.
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szeged, pp. 21-38.
(2015)
ISBN 9789633064160