![]() | Up a level |
Hódi, Ágnes, Adamikné Jászó, Anna, Józsa, Krisztián, Ostorics, László, Zsigriné Sejtes, Györgyi:
Az olvasás-szövegértés alkalmazási dimenziójának online diagnosztikus értékelése.
In:
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 105-190.
(2015)
ISBN 978-963-19-7935-0
Józsa, Krisztián, Fejes, József Balázs (szerk.):
PÉK 2013. XI. Pedagógiai Értékelési Konferencia.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.
(2013)
ISBN 978-963-306-212-8
Csapó, Benő, Józsa, Krisztián, Steklács, János, Hódi, Ágnes, Csíkos, Csaba:
Diagnostic assessment frameworks for reading: Theoretical foundations and practical issues.
In:
Framework for diagnostic assessment of reading.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 183-213.
(2012)
ISBN 978-963-19-7290-0
Csapó, Benő, Józsa, Krisztián, Steklács, János, Hódi, Ágnes, Csíkos, Csaba:
A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In:
Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 189-218.
(2012)
ISBN 978-963-19-7288-7
Józsa, Krisztián, Fejes, József Balázs:
A tanulás affektív tényezői.
In:
Mérlegen a magyar iskola.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 367-406.
(2012)
ISBN 978-963-19-7233-7
Józsa, Krisztián, Fejes, József Balázs:
A szociális környezet szerepe a tanulási motiváció alakulásában.
In:
A szociális kompetencia fejlesztésének elméleti és gyakorlati alapjai.
Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 134-162.
(2010)
ISBN 978-963-19-6863-7
Fejes, József Balázs, Józsa, Krisztián:
Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői.
Iskolakultúra, 17 (6-7).
pp. 83-96.
ISSN 1215-5233
(2007)
Fejes, József Balázs, Józsa, Krisztián:
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében.
Magyar Pedagógia, 105 (2).
pp. 185-205.
ISSN 0025-0260
(2005)
Józsa, Krisztián:
Idegen nyelvi készségek fejlettsége angol és német nyelvből a 6. és 10. évfolyamon a 2002/2003-as tanévben. Függelék: országos adatok, statisztikák.
Országos Közoktatási Értékelési és Vizsgaközpont, Budapest.
(2003)