![]() | Up a level |
Hódi, Ágnes, Tóth, Edit, B. Németh, Mária:
Development of hungarian students' reading literacy.
In:
Education and Training.
Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 237-249.
(2019)
ISBN 9786155946042
B. Németh, Mária, Juhász, Fruzsina, Hódi, Ágnes, Tóth, Edit:
IKT-eszközök használata óvodás korban - egy szülői kérdőív nyílt végű tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 7 (2-3).
pp. 170-186.
ISSN 2063-9945
(2019)
B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Hódi, Ágnes, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Tóth, Edit:
Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1).
pp. 68-78.
ISSN 1215-5233
(2019)
Hódi, Ágnes, Tóth, Edit, B. Németh, Mária, Fáyné Dombi, Alice:
Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2).
pp. 22-41.
ISSN 2063-9546
(2019)
Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Tóth, Edit:
Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1).
pp. 95-136.
ISSN 0025-0260
(2017)
Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Tóth, Edit:
Text formats in the frameworks and reports of system-level reading assessment programs.
DOCERE, 3-4.
pp. 27-60.
ISSN 2559-9240
(2017)
Fáyné Dombi, Alice, Hódi, Ágnes, Kiss, Renáta Mária:
IKT az óvodában : kihívások és lehetőségek.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (1).
pp. 91-117.
ISSN 0025-0260
(2016)
Hódi, Ágnes, Tóth, Edit:
A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9).
pp. 51-72.
ISSN 1215-5233
(2016)
Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Korom, Erzsébet, Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária:
Az egészségműveltség online mérése.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 147-177.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Hódi, Ágnes, Adamikné Jászó, Anna, Józsa, Krisztián, Ostorics, László, Zsigriné Sejtes, Györgyi:
Az olvasás-szövegértés alkalmazási dimenziójának online diagnosztikus értékelése.
In:
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 105-190.
(2015)
ISBN 978-963-19-7935-0
Hajagos-Tóth, Judit, Hódi, Ágnes, Seres, Adrienn, Gáspár, Róbert:
Effects of d- and l-limonene on the pregnant rat myometrium in vitro.
CROATIAN MEDICAL JOURNAL, 56 (5).
pp. 431-438.
ISSN 0353-9504
(2015)
Kiss, Renáta Mária, Hódi, Ágnes:
Egynyelvű és kétnyelvű óvodás korú gyermekek fonológiai tudatosságának vizsgálata.
ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 10 (1).
pp. 147-157.
ISSN 1788-9979
(2015)
Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Tóth, Edit:
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4).
pp. 18-30.
ISSN 1215-5233
(2015)
Hódi, Ágnes, Földesi, Imre, Ducza, Eszter, Hajagos-Tóth, Judit, Seres, Adrienn, Klukovits, Anna, Gáspár, Róbert:
Tocopherol inhibits the relaxing effect of terbutaline in the respiratory and reproductive tracts of the rat: The role of the oxidative stress index.
LIFE SCIENCES, 105 (1-2).
pp. 48-55.
ISSN 0024-3205
(2014)
Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Tóth, Edit:
Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco.
Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf.
(Unpublished)
Hódi, Ágnes, Tóth, Edit, D. Molnár, Éva:
Comparing Hungarian Students’ Reading Development in Continuous and Noncontinuous Text Types.
In: To Know Is Not Enough, 2012.04.13-2012.04.17, Vancouver.
Terjedelem: 5 p.-Azonosító: 539124.1.
Csapó, Benő, Józsa, Krisztián, Steklács, János, Hódi, Ágnes, Csíkos, Csaba:
Diagnostic assessment frameworks for reading: Theoretical foundations and practical issues.
In:
Framework for diagnostic assessment of reading.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 183-213.
(2012)
ISBN 978-963-19-7290-0
Csapó, Benő, Józsa, Krisztián, Steklács, János, Hódi, Ágnes, Csíkos, Csaba:
A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In:
Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 189-218.
(2012)
ISBN 978-963-19-7288-7