Items where Author is "Hódi, Ágnes"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 18.

Hódi, Ágnes, Tóth, Edit, B. Németh, Mária: Development of hungarian students' reading literacy.
In: Education and Training. Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 237-249. (2019) ISBN 9786155946042

B. Németh, Mária, Juhász, Fruzsina, Hódi, Ágnes, Tóth, Edit: IKT-eszközök használata óvodás korban - egy szülői kérdőív nyílt végű tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 7 (2-3). pp. 170-186. ISSN 2063-9945 (2019)

B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Hódi, Ágnes, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Tóth, Edit: Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 68-78. ISSN 1215-5233 (2019)

Hódi, Ágnes, Tóth, Edit, B. Németh, Mária, Fáyné Dombi, Alice: Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2). pp. 22-41. ISSN 2063-9546 (2019)

Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Tóth, Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1). pp. 95-136. ISSN 0025-0260 (2017)

Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Tóth, Edit: Text formats in the frameworks and reports of system-level reading assessment programs.
DOCERE, 3-4. pp. 27-60. ISSN 2559-9240 (2017)

Fáyné Dombi, Alice, Hódi, Ágnes, Kiss, Renáta Mária: IKT az óvodában : kihívások és lehetőségek.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (1). pp. 91-117. ISSN 0025-0260 (2016)

Hódi, Ágnes, Tóth, Edit: A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9). pp. 51-72. ISSN 1215-5233 (2016)

Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Korom, Erzsébet, Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária: Az egészségműveltség online mérése.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 147-177. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Hódi, Ágnes, Adamikné Jászó, Anna, Józsa, Krisztián, Ostorics, László, Zsigriné Sejtes, Györgyi: Az olvasás-szövegértés alkalmazási dimenziójának online diagnosztikus értékelése.
In: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 105-190. (2015) ISBN 978-963-19-7935-0

Hajagos-Tóth, Judit, Hódi, Ágnes, Seres, Adrienn, Gáspár, Róbert: Effects of d- and l-limonene on the pregnant rat myometrium in vitro.
CROATIAN MEDICAL JOURNAL, 56 (5). pp. 431-438. ISSN 0353-9504 (2015)

Kiss, Renáta Mária, Hódi, Ágnes: Egynyelvű és kétnyelvű óvodás korú gyermekek fonológiai tudatosságának vizsgálata.
ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 10 (1). pp. 147-157. ISSN 1788-9979 (2015)

Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Tóth, Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233 (2015)

Hódi, Ágnes, Földesi, Imre, Ducza, Eszter, Hajagos-Tóth, Judit, Seres, Adrienn, Klukovits, Anna, Gáspár, Róbert: Tocopherol inhibits the relaxing effect of terbutaline in the respiratory and reproductive tracts of the rat: The role of the oxidative stress index.
LIFE SCIENCES, 105 (1-2). pp. 48-55. ISSN 0024-3205 (2014)

Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Tóth, Edit: Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco. Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf. (Unpublished)

Hódi, Ágnes, Tóth, Edit, D. Molnár, Éva: Comparing Hungarian Students’ Reading Development in Continuous and Noncontinuous Text Types.
In: To Know Is Not Enough, 2012.04.13-2012.04.17, Vancouver. Terjedelem: 5 p.-Azonosító: 539124.1.

Csapó, Benő, Józsa, Krisztián, Steklács, János, Hódi, Ágnes, Csíkos, Csaba: Diagnostic assessment frameworks for reading: Theoretical foundations and practical issues.
In: Framework for diagnostic assessment of reading. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 183-213. (2012) ISBN 978-963-19-7290-0

Csapó, Benő, Józsa, Krisztián, Steklács, János, Hódi, Ágnes, Csíkos, Csaba: A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In: Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 189-218. (2012) ISBN 978-963-19-7288-7

This list was generated on 2021. január 25. 02:58:45 CET.