![]() | Up a level |
Jámbori, Szilvia, Fejes, József Balázs, Gál, Zita, Kasik, László, Szabó Hangya, Lilla, Nagy, Krisztina:
Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 18-35.
ISSN 1215-5233
(2019)
Kasik, László, Gál, Zita, Jámbori, Szilvia, Fejes, József Balázs, Nagy, Krisztina, Szabó Hangya, Lilla:
Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 49-61.
ISSN 1215-5233
(2019)
Kasik, László, Gál, Zita (szerk.):
Osztályfőnöki óra: Másképp! : Módszertani segédanyag pedagógusoknak gyakorlatokkal és tématervekkel.
Mozaik Kiadó, Szeged.
(2019)
ISBN 978 963 697 822 8
Kasik, László, Gál, Zita:
Serdülők általános és specifikus negatív orientációja kortársi problémáikkal kapcsolatban – kérdőíves és történetalapú elemzés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (2).
pp. 113-129.
ISSN 0025-0260
(2019)
Szabó Hangya, Lilla, Jámbori, Szilvia, Gál, Zita, Kasik, László, Fejes, József Balázs:
Serdülők és fiatal felnőttek identitása az önértékelés és a társas támogatás függvényében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 36-48.
ISSN 1215-5233
(2019)
Gál, Zita, Kasik, László:
Social problem-solving in the classroom.
In:
Psychological Applications and Trends 2019.
InScience Press, pp. 86-90.
(2019)
ISBN 9789895431229
Gál, Zita, Kasik, László, Jámbori, Szilvia, Fejes, József Balázs, Nagy, Krisztina:
A problémamegoldás kapcsolata az élettel való elégedettséggel és az iskolai jólléttel – középiskolások és egyetemisták longitudinális vizsgálata.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban, 2018: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések.
L' Harmattan Kiadó, Budapest, pp. 158-172.
(2019)
ISBN 9789634145660
Nagy, Krisztina, Gál, Zita, Jámbori, Szilvia, Kasik, László, Fejes, József Balázs:
A tanulói jóllét és az önértékelés jellemzőinek feltárása középiskolások és egyetemisták körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 3-17.
ISSN 1215-5233
(2019)
Kasik, László, Guti, Kornél, Gál, Zita, Gáspár, Csaba, Tóth, Edit, Fejes, József Balázs:
Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA).
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 10 (2).
pp. 59-76.
ISSN eISSN: 2073-7629
(2018)
Kasik, László, Gál, Zita:
Parents’ and teachers’ opinions of preschool children's social problem-solving and behavioural problems.
EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE, 186 (10).
pp. 1632-1648.
ISSN 0300-4430
(2016)
Gál, Zita:
Az osztályközösségben mért társas pozíció és a tudatelmélet kapcsolata alsó tagozatos diákok körében.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (10).
pp. 36-47.
ISSN 1215-5233
(2015)
Gál, Zita, Kasik, László:
A helyzet- és személyspecifikus problémamegoldás kapcsolata a tudatelméleti működéssel 4-6 éves korban.
Magyar Pedagógia, 115 (4).
pp. 297-318.
ISSN 0025-0260
(2015)
Gál, Zita:
A tudatelmélet életkori változásainak és szerepének áttekintése óvodáskortól fiatal felnőttkorig.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (5-6).
pp. 59-73.
ISSN 1215-5233
(2015)
Kasik, László, Gál, Zita:
Mit tekintenek 7, 10 és 14 éves diákok személyközi problémának?
ISKOLAKULTÚRA, 9.
pp. 3-24.
ISSN 1215-5233
(2014)
Gál, Zita, Katona, Katalin, Janacsek, Karolina, Németh, Dezső:
Tudatelméleti működés bűnelkövetőknél.
PSZICHOLÓGIA, 34 (3).
pp. 289-310.
ISSN 0230-0508
(2014)
Kasik, László, Gál, Zita:
Óvodások szociálisprobléma-megoldó gondolkodása szüleik és pedagógusaik véleménye alapján.
Magyar Pedagógia, 114 (3).
pp. 189-213.
ISSN 0025-0260
(2014)
Gál, Zita, Egyed, Katalin, Pászthy, Bea, Németh, Dezső:
Tudatelméleti deficit anorexia nervosában.
Psychiatria Hungarica, 26 (1).
pp. 12-25.
ISSN 0237-7896
(2011)