Items where Author is "Farkas, Gergely"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 10.

Szabó, Réka, Farkas, Gergely, Keszeg, Mária, Eördegh, Gabriella, Buzás, Norbert, Antal, Márk Ádám: A „kompromisszumos választás” szerepe a fogászati kezeléssel kapcsolatos döntések során.
ORVOSI HETILAP, 160 (38). pp. 1503-1509. ISSN 0030-6002 (2019)

Farkas, Gergely, Málovics, Éva: Énhatékonyság-elvárás mérése magyar vállalkozók reprezentatív mintáján.
TAYLOR: GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI, 2 (28). pp. 161-167. ISSN 2064-4361 (2017)

Farkas, Gergely: Agent-principal problem, stewardship theory and behavioural agency model in the explanation of family business performance.
In: Conference Proceedings DOKBAT 12th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. Zlín, Tomas Bata University in Zlín, pp. 135-144. (2016) ISBN 978-80-7454-592-4

Málovics, Éva, Farkas, Gergely: A „családiság” tényező vizsgálata grounded theory módszerrel: egy kis családi vállalkozás esetpéldája.
In: Térségek versenyképessége, intelligens szakosodása és újraiparosodása. JATEPress, Szeged, pp. 370-384. (2016) ISBN 978-963-315-290-4

Farkas, Gergely: The effects of strategic orientations and perceived environment on firm performance.
Journal of Competitiveness, 8 (1). pp. 55-65. ISSN 1804-171X (2016)

Málovics, Éva, Farkas, Gergely, Vajda, Beáta: Appearance of entrepreneurial values and strategic orientations in the basic values.
International Journal of Business and Management, 3 (1). pp. 18-35. ISSN 2336-2197 (2015)

Málovics, Éva, Vajda, Beáta, Farkas, Gergely: Az értékek szerepe az innovációt támogató vezetési kultúrában.
In: Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek: Az ELI társadalmi, gazdasági megalapozása és multiplikátor hatása. Pátria Nyomda Zrt., Szeged, pp. 213-228. (2015) ISBN 978-963-306-371-2

Farkas, Gergely: Innováció és tudásmenedzsment a családi vállalkozásokban.
In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban. Szegedi Tudományegyetem Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpontja , Szeged, pp. 177-184. (2015) ISBN 978-963-306-412-2

Málovics, Éva, Vajda, Beáta, Farkas, Gergely: Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében.
Vezetéstudomány, 46 (4). pp. 35-43. ISSN 0133-0179 (2015)

Kincsesné Vajda, Beáta, Farkas, Gergely, Málovics, Éva: Student evaluations of training and lecture courses: development of the COURSEQUAL method.
International Review on Public and Nonprofit Marketing, 12 (1). pp. 79-88. ISSN 1865-1984 (2015)

This list was generated on 2021. január 21. 17:15:36 CET.