Vissza |
Dombi Edina; Kovács-Berta Renáta; Kaufmann Zsófia; Völgyesi Petra; Pál Zoltán:
A COVID–19-járvány hatása a perimenopausában érintett nők életminőségére [Quality of life in perimenopausal women affected by COVID–19 pandemic].
ORVOSI HETILAP, 165 (7).
pp. 249-259.
ISSN 0030-6002
(2024)
Kovács-Berta Renáta; Dombi Edina:
Az infertilitás hatása a meddőségben érintett párok szexuális működésére.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 86 (6).
pp. 307-313.
ISSN 0025-021X
(2023)
Kovács-Berta Renáta; Dudok Fanni; Németh Gábor László; Pásztor Norbert; Dombi Edina:
A COVID-19 megjelenésének pszichés hatásai, különös tekintettel gravidák mentális egészségére nemzetközi eredmények alapján.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 86 (1).
pp. 26-32.
ISSN 0025-021X
(2023)
Kovács-Berta Renáta; Andrek Andrea; Dombi Edina:
Szexuális funkciózavarok, aktivitás- és érdeklődésváltozás a szülés előtti és utáni időszakban [Sexual dysfunction, activity and interest changes in the antenatal and postnatal period].
ORVOSI HETILAP, 164 (46).
pp. 1807-1816.
ISSN 0030-6002
(2023)
Dombi Edina; Gács Boróka; Stadler Dalma; Zádori János; Németh Gábor László:
A meddőségi kezelésben résztvevő páciensek mentális egészségét célzó csoportos pszichológiai beavatkozások és hatásaik áttekintése.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 86 (4).
pp. 191-198.
ISSN 0025-021X
(2023)
Kun Bernadette; Orosz Gábor; Dombi Edina; Demetrovics Zsolt:
Bergen Munkafüggőség Skála.
In:
Kérdőíves módszerek a klinikai és egészségpszichológiai kutatásban és gyakorlatban I.
Medicina Könyvkiadó Zrt., Budapest, pp. 484-487.
(2022)
ISBN 9789632267890
Kovács-Berta Renáta; Dudok Fanni; Dombi Edina:
Study of perceived stress and pandemic effects among university students.
ÉVKÖNYV - ÚJVIDÉKI EGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR, 17 (1).
pp. 62-79.
ISSN 2217-8198
(2022)
Monostori Dóra; Dombi Edina; Zelena András:
A perinatális gyásztámogatás helyzete a pandémia időszakában.
KHARÓN - THANATOLÓGIAI SZEMLE, 26 (3).
pp. 32-42.
ISSN 1417-975X
(2022)
Kovács-Berta Renáta; Dombi Edina:
A pandémiával való megküzdés a pozitív pszichológia tükrében.
In:
Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia kötet II.
Mental Focus Kft, Budapest, pp. 189-211.
(2021)
ISBN 9786158169134
Dombi Edina; Berta Renáta; Jámbori Szilvia:
Az ante- és posztnatális időszakban előforduló hangulati zavarokat befolyásoló szociális, szociodemográfiai és intrapszichés tényezők vizsgálata.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 83.
pp. 11-20.
ISSN 0025-021X
(2020)
Hegyi Borbála Eszter; Kozinszky Zoltán; Badó Attila János; Dombi Edina; Németh Gábor László; Pásztor Norbert:
Anxiety and depression symptoms in infertile men during their first infertility evaluation visit.
JOURNAL OF PSYCHOSOMATIC OBSTETRICS & GYNECOLOGY, 40 (4).
pp. 311-317.
ISSN 0167-482X
(2019)
Hegyi Borbála Eszter; Dombi Edina; Németh Gábor László; Pásztor Norbert:
Az infertilitás hatása az érintett párok lelki egészségére.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 82 (5).
pp. 273-277.
ISSN 0025-021X
(2019)
Pásztor Norbert; Hegyi Borbála Eszter; Dombi Edina; Németh Gábor László:
Psychological Distress and Coping Mechanisms in Infertile Couples.
OPEN PSYCHOLOGY JOURNAL, 12 (1).
pp. 169-173.
ISSN 1874-3501
(2019)
Dombi Edina:
A „puha készségek” (soft skills) fejlesztése és a pályaszocializáció fontossága [Development of “soft skills” and the significance of career socialisation].
In:
A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében. Tanulmánykötet.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 19-29.
(2019)
ISBN 9786155946141; 9786155946196
Monostori Dóra; Dombi Edina; Zelena András:
Hibás kommunikációs panelek perinatális veszteség esetén [Wrong communication panels for perinatal loss].
ORVOSI HETILAP, 159 (25).
pp. 1033-1036.
ISSN 0030-6002
(2018)
Kovács-Berta Renáta; Dombi Edina:
Az iskolai zaklatás körforgása: az iskolai zaklatás és az osztálylégkör kapcsolatának vizsgálata 12–14 évesek körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (3).
pp. 257-274.
ISSN 0025-0260
(2017)
Tóth-Király István; Orosz Gábor; Dombi Edina; Jagodics Balázs; Farkas Dávid; Amoura Camille:
Cross-cultural comparative examination of the Academic Motivation Scale using exploratory structural equation modeling.
PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES, 106.
pp. 130-135.
ISSN 0191-8869
(2017)
Dombi Edina; Roszik Dóra:
Elhelyezkedési esélyek vizsgálata a Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak körében.
OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS, 4 (3).
pp. 316-331.
ISSN 2064-9908
(2017)
Dombi Edina; Kovács-Berta Renáta:
Hová lettek a férfiak? Megmenthető‑e a férfiszerep?: A mai kor férfi körképe.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 27 (1-12).
pp. 195-197.
ISSN 1215-5233
(2017)
Orosz Gábor; Dombi Edina; Tóth-Király István; Roland-Lévy Christine:
The Less is More: The 17-Item Zimbardo Time Perspective Inventory.
CURRENT PSYCHOLOGY, 36 (1).
pp. 39-47.
ISSN 1046-1310
(2017)
Dombi Edina; Kovács Ádám Gábor:
Machs in Time and Space: Time orientation of machs with respect to work addiction.
In:
Ph Publico: Impulse aus Wissenschaft, Forschung und pädagogischer Praxis 12.
E. Weber Verlag GmbH, Mattersburg, pp. 125-132.
(2017)
ISBN 9783852535692
Molnár Andor; Alattyányi István; Dombi Edina; Fizel Natasa; Gaál Zsuzsanna; Gálfi Márta; Maczelka Noémi; Molnár Sándor; Nagy László; Nagy Miklós; Nóbik Attila; Pálmai Judit; Szász András; Újvári Edit; Varga Emőke (szerk.):
SZTE JGYPK Tudományos és Művészeti Diákköri Kaleidoszkóp.
SZTE JGYPK, Szeged.
(2017)
ISBN 978-963-306-564-8
Orosz Gábor; Dombi Edina; Tóth-Király István; Bőthe Beáta; Jagodics Balázs; Zimbardo Philip G.:
Academic cheating and time perspective: Cheaters live in the present instead of the future.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 52.
pp. 39-45.
ISSN 1041-6080
(2016)
Orosz Gábor; Dombi Edina; Andreassen Cecile Schou; Griffiths Mark D.; Demetrovics Zsolt:
Models of Work Addiction: Single Factor and Bi-Factor Models of the Bergen Work Addiction Scale.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION, 14 (5).
pp. 662-671.
ISSN 1557-1874
(2016)
Bedő Kitti; Dombi Edina:
Segítség a tanulók megismeréséhez. Mire is jó a szociometria?
ÚJ KÉP: PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK FOLYÓIRATA, 18 (1-4).
pp. 11-16.
ISSN 1450-5010
(2016)
Dombi Edina:
Személyre szabott fejlesztési lehetőségek a felsőoktatásban : jelentés egy egyéniesített fejlesztési módszer kipróbálásáról.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 14 (3-4).
pp. 111-117.
ISSN 1589-519X
(2016)
Dombi Edina:
A lelki egészség mint érték. Relaxációs technikák az óvodai gyakorlatban.
In:
Érték és nevelés : Relaxációs technikák az óvodai gyakorlatban.
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 117-127.
(2016)
ISBN 9786155455582
Dombi Edina:
Testkép és időperspektíva kapcsolata.
In:
Tavaszi Szél 2014 / Spring Wind 2014.
Doktoranduszok Országos Szövetsége, Debrecen, pp. 283-292.
(2014)
ISBN 978-963-89560-8-8