Szerző: " Dombi Edina"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 28.

Dombi Edina; Kovács-Berta Renáta; Kaufmann Zsófia; Völgyesi Petra; Pál Zoltán: A COVID–19-járvány hatása a perimenopausában érintett nők életminőségére [Quality of life in perimenopausal women affected by COVID–19 pandemic].
ORVOSI HETILAP, 165 (7). pp. 249-259. ISSN 0030-6002 (2024)

Kovács-Berta Renáta; Dombi Edina: Az infertilitás hatása a meddőségben érintett párok szexuális működésére.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 86 (6). pp. 307-313. ISSN 0025-021X (2023)

Kovács-Berta Renáta; Dudok Fanni; Németh Gábor László; Pásztor Norbert; Dombi Edina: A COVID-19 megjelenésének pszichés hatásai, különös tekintettel gravidák mentális egészségére nemzetközi eredmények alapján.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 86 (1). pp. 26-32. ISSN 0025-021X (2023)

Kovács-Berta Renáta; Andrek Andrea; Dombi Edina: Szexuális funkciózavarok, aktivitás- és érdeklődésváltozás a szülés előtti és utáni időszakban [Sexual dysfunction, activity and interest changes in the antenatal and postnatal period].
ORVOSI HETILAP, 164 (46). pp. 1807-1816. ISSN 0030-6002 (2023)

Dombi Edina; Gács Boróka; Stadler Dalma; Zádori János; Németh Gábor László: A meddőségi kezelésben résztvevő páciensek mentális egészségét célzó csoportos pszichológiai beavatkozások és hatásaik áttekintése.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 86 (4). pp. 191-198. ISSN 0025-021X (2023)

Kun Bernadette; Orosz Gábor; Dombi Edina; Demetrovics Zsolt: Bergen Munkafüggőség Skála.
In: Kérdőíves módszerek a klinikai és egészségpszichológiai kutatásban és gyakorlatban I. Medicina Könyvkiadó Zrt., Budapest, pp. 484-487. (2022) ISBN 9789632267890

Kovács-Berta Renáta; Dudok Fanni; Dombi Edina: Study of perceived stress and pandemic effects among university students.
ÉVKÖNYV - ÚJVIDÉKI EGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR, 17 (1). pp. 62-79. ISSN 2217-8198 (2022)

Monostori Dóra; Dombi Edina; Zelena András: A perinatális gyásztámogatás helyzete a pandémia időszakában.
KHARÓN - THANATOLÓGIAI SZEMLE, 26 (3). pp. 32-42. ISSN 1417-975X (2022)

Kovács-Berta Renáta; Dombi Edina: A pandémiával való megküzdés a pozitív pszichológia tükrében.
In: Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia kötet II. Mental Focus Kft, Budapest, pp. 189-211. (2021) ISBN 9786158169134

Dombi Edina; Berta Renáta; Jámbori Szilvia: Az ante- és posztnatális időszakban előforduló hangulati zavarokat befolyásoló szociális, szociodemográfiai és intrapszichés tényezők vizsgálata.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 83. pp. 11-20. ISSN 0025-021X (2020)

Hegyi Borbála Eszter; Kozinszky Zoltán; Badó Attila János; Dombi Edina; Németh Gábor László; Pásztor Norbert: Anxiety and depression symptoms in infertile men during their first infertility evaluation visit.
JOURNAL OF PSYCHOSOMATIC OBSTETRICS & GYNECOLOGY, 40 (4). pp. 311-317. ISSN 0167-482X (2019)

Hegyi Borbála Eszter; Dombi Edina; Németh Gábor László; Pásztor Norbert: Az infertilitás hatása az érintett párok lelki egészségére.
MAGYAR NŐORVOSOK LAPJA, 82 (5). pp. 273-277. ISSN 0025-021X (2019)

Pásztor Norbert; Hegyi Borbála Eszter; Dombi Edina; Németh Gábor László: Psychological Distress and Coping Mechanisms in Infertile Couples.
OPEN PSYCHOLOGY JOURNAL, 12 (1). pp. 169-173. ISSN 1874-3501 (2019)

Dombi Edina: A „puha készségek” (soft skills) fejlesztése és a pályaszocializáció fontossága [Development of “soft skills” and the significance of career socialisation].
In: A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében. Tanulmánykötet. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 19-29. (2019) ISBN 9786155946141; 9786155946196

Monostori Dóra; Dombi Edina; Zelena András: Hibás kommunikációs panelek perinatális veszteség esetén [Wrong communication panels for perinatal loss].
ORVOSI HETILAP, 159 (25). pp. 1033-1036. ISSN 0030-6002 (2018)

Kovács-Berta Renáta; Dombi Edina: Az iskolai zaklatás körforgása: az iskolai zaklatás és az osztálylégkör kapcsolatának vizsgálata 12–14 évesek körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (3). pp. 257-274. ISSN 0025-0260 (2017)

Tóth-Király István; Orosz Gábor; Dombi Edina; Jagodics Balázs; Farkas Dávid; Amoura Camille: Cross-cultural comparative examination of the Academic Motivation Scale using exploratory structural equation modeling.
PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES, 106. pp. 130-135. ISSN 0191-8869 (2017)

Dombi Edina; Roszik Dóra: Elhelyezkedési esélyek vizsgálata a Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak körében.
OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS, 4 (3). pp. 316-331. ISSN 2064-9908 (2017)

Dombi Edina; Kovács-Berta Renáta: Hová lettek a férfiak? Megmenthető‑e a férfiszerep?: A mai kor férfi körképe.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 27 (1-12). pp. 195-197. ISSN 1215-5233 (2017)

Orosz Gábor; Dombi Edina; Tóth-Király István; Roland-Lévy Christine: The Less is More: The 17-Item Zimbardo Time Perspective Inventory.
CURRENT PSYCHOLOGY, 36 (1). pp. 39-47. ISSN 1046-1310 (2017)

Dombi Edina; Kovács Ádám Gábor: Machs in Time and Space: Time orientation of machs with respect to work addiction.
In: Ph Publico: Impulse aus Wissenschaft, Forschung und pädagogischer Praxis 12. E. Weber Verlag GmbH, Mattersburg, pp. 125-132. (2017) ISBN 9783852535692

Molnár Andor; Alattyányi István; Dombi Edina; Fizel Natasa; Gaál Zsuzsanna; Gálfi Márta; Maczelka Noémi; Molnár Sándor; Nagy László; Nagy Miklós; Nóbik Attila; Pálmai Judit; Szász András; Újvári Edit; Varga Emőke (szerk.): SZTE JGYPK Tudományos és Művészeti Diákköri Kaleidoszkóp.
SZTE JGYPK, Szeged. (2017) ISBN 978-963-306-564-8

Orosz Gábor; Dombi Edina; Tóth-Király István; Bőthe Beáta; Jagodics Balázs; Zimbardo Philip G.: Academic cheating and time perspective: Cheaters live in the present instead of the future.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 52. pp. 39-45. ISSN 1041-6080 (2016)

Orosz Gábor; Dombi Edina; Andreassen Cecile Schou; Griffiths Mark D.; Demetrovics Zsolt: Models of Work Addiction: Single Factor and Bi-Factor Models of the Bergen Work Addiction Scale.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION, 14 (5). pp. 662-671. ISSN 1557-1874 (2016)

Bedő Kitti; Dombi Edina: Segítség a tanulók megismeréséhez. Mire is jó a szociometria?
ÚJ KÉP: PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK FOLYÓIRATA, 18 (1-4). pp. 11-16. ISSN 1450-5010 (2016)

Dombi Edina: Személyre szabott fejlesztési lehetőségek a felsőoktatásban : jelentés egy egyéniesített fejlesztési módszer kipróbálásáról.
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 14 (3-4). pp. 111-117. ISSN 1589-519X (2016)

Dombi Edina: A lelki egészség mint érték. Relaxációs technikák az óvodai gyakorlatban.
In: Érték és nevelés : Relaxációs technikák az óvodai gyakorlatban. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 117-127. (2016) ISBN 9786155455582

Dombi Edina: Testkép és időperspektíva kapcsolata.
In: Tavaszi Szél 2014 / Spring Wind 2014. Doktoranduszok Országos Szövetsége, Debrecen, pp. 283-292. (2014) ISBN 978-963-89560-8-8

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 19. 08:53:41 CEST.