![]() | Up a level |
Farsang, Andrea, Szilassi, Péter, Csíkos, Csaba, Szőllősy, László, Kádár, Anett, Pál, Viktor, M. Császár, Zsuzs:
Egy tanulóközpontú módszertani eszköztár fejlesztése Magyarország földrajzának tanításához.
GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT, 4 (3).
pp. 33-47.
ISSN 2560-0745
(2020)
Szűcs, Márta, Bitó, Tamás, Csíkos, Csaba, Párduczné Szöllősi, Andrea, Furau, Cristian, Blidaru, Iolanda, Kapamadzija, Aleksandra, Sedlecky, Katarina, Bártfai, György:
Knowledge and attitudes of female university students on menstrual cycle and contraception.
JOURNAL OF OBSTETRICS AND GYNECOLOGY, 37 (2).
pp. 210-214.
ISSN 0144-3615
(2017)
Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér, Vidákovich, Tibor:
Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
MAGYAR TUDOMÁNY, 178 (11).
pp. 1339-1351.
ISSN 0025-0325
(2017)
Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér, Vidákovich, Tibor:
Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
In:
Az oktatás korproblémái.
ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 68-78.
(2017)
ISBN 978-963-312-275-4
Csíkos, Csaba, Dohány, Gabriella:
Connections between music literacy and music-related background variables: an empirical investigation.
VISIONS OF RESEARCH IN MUSIC EDUCATION, 28.
pp. 1-23.
ISSN 1938-2065
(2016)
Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet, Csapó, Benő:
Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3).
pp. 17-29.
ISSN 1215-5233
(2016)
Korom, Erzsébet, Csíkos, Csaba, Csapó, Benő:
A kutatásalapú tanulás megvalósításának feltételei a természettudományok tanításában.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3).
pp. 30-42.
ISSN 1215-5233
(2016)
Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet:
Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3).
pp. 3-16.
ISSN 1215-5233
(2016)
Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Molnár, Gyöngyvér:
Bevezetés.
In:
A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 11-13.
(2015)
ISBN 978-963-19-7936-7
Csíkos, Csaba, Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő:
A matematika online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti alapjai.
In:
A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 15-28.
(2015)
ISBN 978-963-19-7936-7
Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Molnár, Gyöngyvér (szerk.):
A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest.
(2015)
ISBN 978-963-19-7936-7
Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, B. Németh, Mária, Radnóti, Katalin, Makádi, Mariann, Adorjánné Farkas, Magdolna, Revákné Markóczi, Ibolya, Tóth, Zoltán, Csíkos, Csaba:
Detailed framework for diagnostic assessment of science.
In:
Framework for diagnostic assessment of science.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 175-306.
(2012)
ISBN 978-963-19-7289-4
Csapó, Benő, Józsa, Krisztián, Steklács, János, Hódi, Ágnes, Csíkos, Csaba:
Diagnostic assessment frameworks for reading: Theoretical foundations and practical issues.
In:
Framework for diagnostic assessment of reading.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 183-213.
(2012)
ISBN 978-963-19-7290-0
Csapó, Benő, Józsa, Krisztián, Steklács, János, Hódi, Ágnes, Csíkos, Csaba:
A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In:
Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 189-218.
(2012)
ISBN 978-963-19-7288-7
Csíkos, Csaba, Kelemen, Rita, Verschaffel, Lieven:
Fifth-grade students’ approaches to and beliefs of mathematics
word problem solving.
ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION, 43 (4).
pp. 561-571.
ISSN 1863-9690
(2011)
Csíkos, Csaba:
Attitude towards mathematics and the place for mathematics in students’ beliefs about learning.
In:
Current state of research on mathematical beliefs XVII: Proceedings of the MAVI-17 Conference.
Professional School of Education, Ruhr-Universität Bochum, pp. 43-53.
(2011)
Csíkos, Csaba, Gábri, Katalin, Lajos, Józsefné, Makara, Ágnes, Szendrei, Julianna, Szitányi, Judit, Zsinkó, Erzsébet:
Detailed framework for diagnostic assessment of mathematics.
In:
Framework for diagnostic assessment of mathematics.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 163-316.
(2011)
ISBN 978-963-19-7217-7
Csíkos, Csaba, Csapó, Benő:
Diagnostic assessment frameworks for mathematics.
In:
Framework for diagnostic assessment of mathematics.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 137-162.
(2011)
Csíkos, Csaba, Verschaffel, Lieven:
Mathematical literacy and the application of mathematical knowledge.
In:
Framework for diagnostic assessment of mathematics.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 57-93.
(2011)
ISBN 978-963-19-7217-7
Csíkos, Csaba, Gábri, Katalin, Lajos, Józsefné, Makara, Ágnes, Szendrei, Julianna, Szitányi, Judit, Zsinkó, Erzsébet:
Részletes tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez.
In:
Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 169-328.
(2011)
ISBN 978-963-19-7211-5
Csíkos, Csaba, Csapó, Benő:
A diagnosztikus matematika felmérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In:
Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 141-168.
(2011)
ISBN 978-963-19-7211-5
Csíkos, Csaba, Verschaffel, Lieven:
A matematikai műveltség és a matematikatudás alkalmazása.
In:
Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 59-97.
(2011)
ISBN 978-963-19-7211-5
Csíkos, Csaba, Kinyó, László (szerk.):
Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban: X. Országos Neveléstudományi Konferencia. Budapest, 2010. 11. 04-2010. 11. 06.
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Szeged, pp. 1-308.
(2010)
ISBN 978-963-08-0333-5
Csapó, Benő, Csíkos, Csaba (szerk.):
Developing Potentials for Learning : 12th European Conference for the Research on Learning and Instruction.
University of Szeged, Graduate School of Education, Szeged.
(2007)
ISBN 978-963-482-837-2
Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet:
A tanítás és tanulás kutatása Finnországban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2004 (3).
pp. 45-52.
ISSN 1215-5233
(2004)