Items where Author is "Csíkos, Csaba"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 25.

Farsang, Andrea, Szilassi, Péter, Csíkos, Csaba, Szőllősy, László, Kádár, Anett, Pál, Viktor, M. Császár, Zsuzs: Egy tanulóközpontú módszertani eszköztár fejlesztése Magyarország földrajzának tanításához.
GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT, 4 (3). pp. 33-47. ISSN 2560-0745 (2020)

Szűcs, Márta, Bitó, Tamás, Csíkos, Csaba, Párduczné Szöllősi, Andrea, Furau, Cristian, Blidaru, Iolanda, Kapamadzija, Aleksandra, Sedlecky, Katarina, Bártfai, György: Knowledge and attitudes of female university students on menstrual cycle and contraception.
JOURNAL OF OBSTETRICS AND GYNECOLOGY, 37 (2). pp. 210-214. ISSN 0144-3615 (2017)

Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér, Vidákovich, Tibor: Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
MAGYAR TUDOMÁNY, 178 (11). pp. 1339-1351. ISSN 0025-0325 (2017)

Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet, Molnár, Gyöngyvér, Vidákovich, Tibor: Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
In: Az oktatás korproblémái. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, pp. 68-78. (2017) ISBN 978-963-312-275-4

Csíkos, Csaba, Dohány, Gabriella: Connections between music literacy and music-related background variables: an empirical investigation.
VISIONS OF RESEARCH IN MUSIC EDUCATION, 28. pp. 1-23. ISSN 1938-2065 (2016)

Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet, Csapó, Benő: Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 17-29. ISSN 1215-5233 (2016)

Korom, Erzsébet, Csíkos, Csaba, Csapó, Benő: A kutatásalapú tanulás megvalósításának feltételei a természettudományok tanításában.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 30-42. ISSN 1215-5233 (2016)

Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet: Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2016)

Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Molnár, Gyöngyvér: Bevezetés.
In: A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 11-13. (2015) ISBN 978-963-19-7936-7

Csíkos, Csaba, Molnár, Gyöngyvér, Csapó, Benő: A matematika online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti alapjai.
In: A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 15-28. (2015) ISBN 978-963-19-7936-7

Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Molnár, Gyöngyvér (szerk.): A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest. (2015) ISBN 978-963-19-7936-7

Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, B. Németh, Mária, Radnóti, Katalin, Makádi, Mariann, Adorjánné Farkas, Magdolna, Revákné Markóczi, Ibolya, Tóth, Zoltán, Csíkos, Csaba: Detailed framework for diagnostic assessment of science.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 175-306. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Csapó, Benő, Józsa, Krisztián, Steklács, János, Hódi, Ágnes, Csíkos, Csaba: Diagnostic assessment frameworks for reading: Theoretical foundations and practical issues.
In: Framework for diagnostic assessment of reading. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 183-213. (2012) ISBN 978-963-19-7290-0

Csapó, Benő, Józsa, Krisztián, Steklács, János, Hódi, Ágnes, Csíkos, Csaba: A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In: Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 189-218. (2012) ISBN 978-963-19-7288-7

Csíkos, Csaba, Kelemen, Rita, Verschaffel, Lieven: Fifth-grade students’ approaches to and beliefs of mathematics word problem solving.
ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION, 43 (4). pp. 561-571. ISSN 1863-9690 (2011)

Csíkos, Csaba: Attitude towards mathematics and the place for mathematics in students’ beliefs about learning.
In: Current state of research on mathematical beliefs XVII: Proceedings of the MAVI-17 Conference. Professional School of Education, Ruhr-Universität Bochum, pp. 43-53. (2011)

Csíkos, Csaba, Gábri, Katalin, Lajos, Józsefné, Makara, Ágnes, Szendrei, Julianna, Szitányi, Judit, Zsinkó, Erzsébet: Detailed framework for diagnostic assessment of mathematics.
In: Framework for diagnostic assessment of mathematics. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 163-316. (2011) ISBN 978-963-19-7217-7

Csíkos, Csaba, Csapó, Benő: Diagnostic assessment frameworks for mathematics.
In: Framework for diagnostic assessment of mathematics. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 137-162. (2011)

Csíkos, Csaba, Verschaffel, Lieven: Mathematical literacy and the application of mathematical knowledge.
In: Framework for diagnostic assessment of mathematics. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 57-93. (2011) ISBN 978-963-19-7217-7

Csíkos, Csaba, Gábri, Katalin, Lajos, Józsefné, Makara, Ágnes, Szendrei, Julianna, Szitányi, Judit, Zsinkó, Erzsébet: Részletes tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez.
In: Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 169-328. (2011) ISBN 978-963-19-7211-5

Csíkos, Csaba, Csapó, Benő: A diagnosztikus matematika felmérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In: Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 141-168. (2011) ISBN 978-963-19-7211-5

Csíkos, Csaba, Verschaffel, Lieven: A matematikai műveltség és a matematikatudás alkalmazása.
In: Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 59-97. (2011) ISBN 978-963-19-7211-5

Csíkos, Csaba, Kinyó, László (szerk.): Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban: X. Országos Neveléstudományi Konferencia. Budapest, 2010. 11. 04-2010. 11. 06.
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Szeged, pp. 1-308. (2010) ISBN 978-963-08-0333-5

Csapó, Benő, Csíkos, Csaba (szerk.): Developing Potentials for Learning : 12th European Conference for the Research on Learning and Instruction.
University of Szeged, Graduate School of Education, Szeged. (2007) ISBN 978-963-482-837-2

Csapó, Benő, Csíkos, Csaba, Korom, Erzsébet: A tanítás és tanulás kutatása Finnországban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2004 (3). pp. 45-52. ISSN 1215-5233 (2004)

This list was generated on 2021. január 21. 23:11:45 CET.