Vissza |
Korom Erzsébet; Bús Enikő; B. Németh Mária:
The effect of teaching strategies on 4th grade children's scientific reasoning skills.
In:
Research, Practice and Collaboration in Science Education.
Dublin City University, Dublin, pp. 509-517.
(2018)
ISBN 9781873769843
Gilmore Linda; Islam Shaheen; Younesian Sharifeh; Bús Enikő; Józsa Krisztián:
Mastery motivation of university students in Australia, Hungary, Bangladesh and Iran.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2).
pp. 178-191.
ISSN 2062-9605
(2017)
Molnár Gyöngyvér; Bús Enikő (szerk.):
PÉK 2016. XIV. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Előadás-összefoglalók = CEA 2016 14. Conference on Educational Assessment : Program - Abstracts.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.
(2016)
ISBN 978-963-306-478-8
Bús Enikő:
Adat, mérés, fejlesztés – nemzetközi példák az oktatási adatok felhasználására.
EDUCATIO, 24 (3).
pp. 134-136.
ISSN 1216-3384
(2015)
Kinyó László; Bús Enikő:
Az iskolai és iskolán kívüli társas tevékenységek jellemzői és összefüggései az online adatgyűjtésből származó háttéradatokkal 9-12 éves diákok körében.
Iskolakultúra, 25 (4).
pp. 31-48.
ISSN 1215-5233
(2015)
Bús Enikő:
Problémaközpontúság és tanítási módszerek vizsgálata általános és középiskolai pedagógusok körében.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2014.
Új kutatások a neveléstudományokban
.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, Debrecen, pp. 59-67.
(2015)
ISBN 978-615-5509-17-9
Bús Enikő:
Tanárképzés Finnországban.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (11).
pp. 17-28.
ISSN 1215-5233
(2015)
Csapó Benő; Bodorkós László; Bús Enikő:
A tanárképző központok működési standardjainak és akkreditációs szempontjainak kialakítása.
In:
A tanárképzés jövőjéről.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 29-42.
(2015)
ISBN 978-963-682-986-5
Bús Enikő:
A probléma-alapú tanítás/tanulás alkalmazása humán tantárgyak területén.
ISKOLAKULTÚRA, 23 (11).
pp. 34-43.
ISSN 1215-5233
(2013)