Items where Author is "B. Németh, Mária"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 26.

Hódi, Ágnes, Tóth, Edit, B. Németh, Mária: Development of hungarian students' reading literacy.
In: Education and Training. Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 237-249. (2019) ISBN 9786155946042

B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Hódi, Ágnes, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Tóth, Edit: Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 68-78. ISSN 1215-5233 (2019)

Hódi, Ágnes, Tóth, Edit, B. Németh, Mária, Fáyné Dombi, Alice: Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2). pp. 22-41. ISSN 2063-9546 (2019)

Korom, Erzsébet, Bús, Enikő, B. Németh, Mária: The effect of teaching strategies on 4th grade children's scientific reasoning skills.
In: Research, Practice and Collaboration in Science Education. Dublin City University, Dublin, pp. 509-517. (2018) ISBN 9781873769843

Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Tóth, Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1). pp. 95-136. ISSN 0025-0260 (2017)

Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Tóth, Edit: Text formats in the frameworks and reports of system-level reading assessment programs.
DOCERE, 3-4. pp. 27-60. ISSN 2559-9240 (2017)

Korom, Erzsébet, Pásztor, Attila, Gyenes, Tamás, B. Németh, Mária: Kutatási készségek online mérése a 8–11. évfolyamon.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 117-130. ISSN 1215-5233 (2016)

Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Korom, Erzsébet, Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária: Az egészségműveltség online mérése.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 147-177. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, B. Németh, Mária, Makádi, Mariann, Veres, Gábor, Radnóti, Katalin, Adorjánné Farkas, Magdolna, Kissné Gera, Ágnes, Tóth, Zoltán, Revákné Markóczi, Ibolya: Melléklet. A természettudományos tudás elemei tartalmi területenként és korcsoportonként.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 315-396. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Tóth, Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233 (2015)

Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, B. Németh, Mária, Makádi, Mariann, Kissné Gera, Ágnes, Radnóti, Katalin, Adorjánné Farkas, Magdolna, Tóth, Zoltán, Revákné Markóczi, Ibolya: A természettudomány tartalmi területei az online diagnosztikus értékelés szempontjából.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 203-314. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Korom, Erzsébet, Pásztor, Attila, Veres, Gábor, B. Németh, Mária: A természettudományos gondolkodás online diagnosztikus értékelése.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 35-116. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Pásztor, Attila, Korom, Erzsébet, B. Németh, Mária, Gyenes, Tamás: A természettudományos gondolkodás vizsgálata online tesztkörnyezetben.
In: Pedagógusok, tanulók, iskolák – az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa : tartalmi összefoglalók: XV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Budapest, 2015. november 19-21. Óbudai Egyetem, Budapest, Magyarország, p. 244. (2015) ISBN 978-615-5460-53-1

B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Kissné Gera, Ágnes, Veres, Gábor, Adorjánné Farkas, Magdolna, Makádi, Mariann, Radnóti, Katalin: A természettudományos tudás alkalmazásának online diagnosztikus értékelése.
In: A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 117-202. (2015) ISBN 978-963-19-7937-4

Hódi, Ágnes, B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Tóth, Edit: Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco. Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf. (Unpublished)

B. Németh, Mária: A természettudományos tudás változása 1999 és 2010 között a 7. évfolyamon.
In: Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése: tanulmányok Csapó Benő tiszteletére : konferencia, Szeged, 2013. március 9. (szerk. Molnár Gyöngyvér - Korom Erzsébet). Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt., Budapest, Magyarország, pp. 11-30. (2013) ISBN 978-963-19-7494-2

Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, B. Németh, Mária, Radnóti, Katalin, Makádi, Mariann, Adorjánné Farkas, Magdolna, Revákné Markóczi, Ibolya, Tóth, Zoltán, Csíkos, Csaba: Detailed framework for diagnostic assessment of science.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 175-306. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Korom, Erzsébet, B. Németh, Mária, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Csapó, Benő: Diagnostic assessment frameworks for science.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 147-174. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, B. Németh, Mária, Radnóti, Katalin, Makádi, Mariann, Revákné Markóczi, Ibolya, Tóth, Zoltán: Részletes tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez.
In: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 179-309. (2012) ISBN 978-963-19-7236-8

B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet: Science literacy and the application of scientific knowledge.
In: Framework for diagnostic assessment of science. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 55-87. (2012) ISBN 978-963-19-7289-4

Korom, Erzsébet, B. Németh, Mária, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet, Csapó, Benő: A diagnosztikus természettudomány felmérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása: elméleti alapok és gyakorlati kérdések.
In: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 151-177. (2012) ISBN 978-963-19-7236-8

B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet: A természettudományos műveltség és az alkalmazható tudás értékelése.
In: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 59-92. (2012) ISBN 978-963-19-7236-8

B. Németh, Mária, Korom, Erzsébet, Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet: A természettudományos tudás nemzetközi és hazai vizsgálata.
In: Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 131-190. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

B. Németh, Mária, Habók, Anita: A 13 és 17 éves tanulók viszonya a tanuláshoz.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 106 (2). pp. 83-105. ISSN 0025-0260 (2006)

B. Németh, Mária: Követelmények és minőség.
In: Neveléstudomány az ezredfordulón. Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 339-352. (2001) ISBN 963-19-1269-8

Csapó, Benő, B. Németh, Mária: Mit tudnak tanulóink az általános és a középiskola végén?: a természettudományos ismeretek alkalmazása.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 45 (8). pp. 3-11. ISSN 1215-1807 (1995)

This list was generated on 2020. február 17. 23:02:56 CET.