%P 29-32
%L publicatio32101
%J RECREATION
%D 2024
%A  TessĂŠnyi Judit
%A  Katona Norbert IstvĂĄn
%X A tanulmány fókuszában a márkaasszociációk és az egészségügyi intézmények neveivel kapcsolatos fogyasztói attitűdök feltérképezése áll. A vizsgálat kiinduló kutatási kérdése az egészségügyi intézményekkel kapcsolatos márkanév-asszociációk, fogalmi térképek feltérképezését és elemzését célozza, a fogyasztói percepciók és attitűdök jobb megértése céljából. A vizsgálat során kvalitatív fókuszcsoporttechnikát használtunk a márkaasszociációk fogalmi térképeinek létrehozásához, amelyeket azután összesítettünk és kategorizáltunk. Az elsősorban pozitív asszociációkra és a pozitív márkajellemzők erősítésére vonatkozó márkaépítési követelmények beigazolódtak. Az eredmények alapján gyakorlati javaslatként megfogalmazható, hogy az intézményeknek érdemes fenntartani és továbbfejleszteniük márkaépítő tevékenységeiket, különös figyelmet fordítva a könnyen replikálható és a márka pozitív asszociációit erősítő mémekre. A további vizsgálati területek közé tartozik az asszociáció időbeli stabilitásának longitudinális elemzése; az észlelések mélyebb kvalitatív elemzése; demográfiai vagy klinikai csoportok összehasonlítása.
%T MagĂĄnklinikĂĄkkal kapcsolatos asszociĂĄciĂłk ĂśsszegzĂŠse memetikai ĂŠszlelĂŠsi tĂŠrkĂŠp segĂ­tsĂŠgĂŠvel
%V 14
%O https://recreationcentral.eu/magazinok/xiv-evfolyam-1-szam
%I szte
%N 1
%R MTMT:34748993