TY  - JOUR
Y1  - 2024///
N1  - https://recreationcentral.eu/magazinok/xiv-evfolyam-1-szam
SP  - 29
N2  - A tanulmány fókuszában a márkaasszociációk és az egészségügyi intézmények neveivel kapcsolatos fogyasztói attit?dök feltérképezése áll. A vizsgálat kiinduló kutatási kérdése az egészségügyi intézményekkel kapcsolatos márkanév-asszociációk, fogalmi térképek feltérképezését és elemzését célozza, a fogyasztói percepciók és attit?dök jobb megértése céljából. A vizsgálat során kvalitatív fókuszcsoporttechnikát használtunk a márkaasszociációk fogalmi térképeinek létrehozásához, amelyeket azután összesítettünk és kategorizáltunk. Az els?sorban pozitív asszociációkra és a pozitív márkajellemz?k er?sítésére vonatkozó márkaépítési követelmények beigazolódtak. Az eredmények alapján gyakorlati javaslatként megfogalmazható, hogy az intézményeknek érdemes fenntartani és továbbfejleszteniük márkaépít? tevékenységeiket, különös figyelmet fordítva a könnyen replikálható és a márka pozitív asszociációit er?sít? mémekre. A további vizsgálati területek közé tartozik az asszociáció id?beli stabilitásának longitudinális elemzése; az észlelések mélyebb kvalitatív elemzése; demográfiai vagy klinikai csoportok összehasonlítása.
VL  - 14
IS  - 1
AV  - public
JF  - RECREATION
UR  - https://recreationcentral.eu/media/pub/magazinok/75/recreation-2024-1-240527190638.pdf#page=29
EP  - 32
TI  - Magánklinikákkal kapcsolatos asszociációk összegzése memetikai észlelési térkép segítségével
ID  - publicatio32101
SN  - 2064-4981
A1  -  Tessényi Judit
A1  -  Katona Norbert István
ER  -