TY - JOUR Y1 - 2024/// N1 - https://recreationcentral.eu/magazinok/xiv-evfolyam-1-szam SP - 29 N2 - A tanulmány fókuszában a márkaasszociációk és az egészségügyi intézmények neveivel kapcsolatos fogyasztói attit?dök feltérképezése áll. A vizsgálat kiinduló kutatási kérdése az egészségügyi intézményekkel kapcsolatos márkanév-asszociációk, fogalmi térképek feltérképezését és elemzését célozza, a fogyasztói percepciók és attit?dök jobb megértése céljából. A vizsgálat során kvalitatív fókuszcsoporttechnikát használtunk a márkaasszociációk fogalmi térképeinek létrehozásához, amelyeket azután összesítettünk és kategorizáltunk. Az els?sorban pozitív asszociációkra és a pozitív márkajellemz?k er?sítésére vonatkozó márkaépítési követelmények beigazolódtak. Az eredmények alapján gyakorlati javaslatként megfogalmazható, hogy az intézményeknek érdemes fenntartani és továbbfejleszteniük márkaépít? tevékenységeiket, különös figyelmet fordítva a könnyen replikálható és a márka pozitív asszociációit er?sít? mémekre. A további vizsgálati területek közé tartozik az asszociáció id?beli stabilitásának longitudinális elemzése; az észlelések mélyebb kvalitatív elemzése; demográfiai vagy klinikai csoportok összehasonlítása. VL - 14 IS - 1 AV - public JF - RECREATION UR - https://recreationcentral.eu/media/pub/magazinok/75/recreation-2024-1-240527190638.pdf#page=29 EP - 32 TI - Magánklinikákkal kapcsolatos asszociációk összegzése memetikai észlelési térkép segítségével ID - publicatio32101 SN - 2064-4981 A1 - Tessényi Judit A1 - Katona Norbert István ER -