%L publicatio16684 %C VeszprĂŠm %A KĂŠri Anita %A BĂŠla-Csovcsics Andrea %R MTMT:30785426 %D 2019 %B IsmerjĂźk a vevĹt? : A vĂĄsĂĄrlĂĄs pszicholĂłgiĂĄja: Az EgyesĂźlet a MarketingoktatĂĄsĂŠrt ĂŠs KutatĂĄsĂŠrt XXV. OrszĂĄgos konferenciĂĄjĂĄnak elĹadĂĄsai %I University of Pannonia %X A nonbusiness szfĂŠra jelentĹsĂŠge MagyarorszĂĄgon is nĂśvekvĹ tendenciĂĄt mutat, hiszen az Ăźzleti szektor szereplĹi nem kĂŠpesek egyedĂźl megoldĂĄst talĂĄlni a tĂĄrsadalmi igĂŠnyekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igĂŠnyeket kielĂŠgĂteni, ĂĄm erĹforrĂĄs ĂŠs megfelelĹ marketingismeret hiĂĄnyĂĄban a nonbusiness szervezetek ismertsĂŠge alulmarad az Ăźzleti szfĂŠrĂĄban tevĂŠkenykedĹ szereplĹkkel szemben. Kurzusunk sorĂĄn ĂśsszekĂśtĂśttĂźk a nonbusiness szervezeteket lelkes, gyakorlati tapasztalatra ĂŠs tanulĂĄsra vĂĄgyĂł hallgatĂłkkal, hogy sajĂĄt marketingĂśtleteikkel ĂŠs meglĂĄtĂĄsaikkal segĂtsĂŠk az egyes szervezetek munkĂĄjĂĄt. Az ĂśtletelĂŠs mellett bekapcsolĂłdhattak a szervezet marketingtevĂŠkenysĂŠgĂŠbe ĂŠs megvalĂłsĂthattĂĄk elkĂŠpzelĂŠseiket. Azt gondoljuk, hogy egy valĂłs ĂŠrtĂŠkteremtĹ folyamatot sikerĂźlt lĂŠtrehoznunk, melyben a nonbusiness szervezetek, a hallgatĂłk, ĂŠs mi magunk oktatĂłk is rengeteget tanulhattunk. %P 162-173 %T Ăj tĂśrekvĂŠsek a nonbusiness marketing oktatĂĄsĂĄban : lehetsĂŠges?