TY - CHAP SN - 9786150058603 UR - http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684/ EP - 173 N2 - A nonbusiness szféra jelent?sége Magyarországon is növekv? tendenciát mutat, hiszen az üzleti szektor szerepl?i nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám er?forrás és megfelel? marketingismeret hiányában a nonbusiness szervezetek ismertsége alulmarad az üzleti szférában tevékenyked? szerepl?kkel szemben. Kurzusunk során összekötöttük a nonbusiness szervezeteket lelkes, gyakorlati tapasztalatra és tanulásra vágyó hallgatókkal, hogy saját marketingötleteikkel és meglátásaikkal segítsék az egyes szervezetek munkáját. Az ötletelés mellett bekapcsolódhattak a szervezet marketingtevékenységébe és megvalósíthatták elképzeléseiket. Azt gondoljuk, hogy egy valós értékteremt? folyamatot sikerült létrehoznunk, melyben a nonbusiness szervezetek, a hallgatók, és mi magunk oktatók is rengeteget tanulhattunk. AV - public PB - University of Pannonia Y1 - 2019/// CY - Veszprém T2 - Ismerjük a vev?t? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának el?adásai SP - 162 TI - Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában : lehetséges? ID - publicatio16684 A1 - Kéri Anita A1 - Béla-Csovcsics Andrea ER -