TY  - CHAP
SN  - 9786150058603
UR  - http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684/
EP  - 173
N2  - A nonbusiness szféra jelent?sége Magyarországon is növekv? tendenciát mutat, hiszen az üzleti szektor szerepl?i nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám er?forrás és megfelel? marketingismeret hiányában a nonbusiness szervezetek ismertsége alulmarad az üzleti szférában tevékenyked? szerepl?kkel szemben. Kurzusunk során összekötöttük a nonbusiness szervezeteket lelkes, gyakorlati tapasztalatra és tanulásra vágyó hallgatókkal, hogy saját marketingötleteikkel és meglátásaikkal segítsék az egyes szervezetek munkáját. Az ötletelés mellett bekapcsolódhattak a szervezet marketingtevékenységébe és megvalósíthatták elképzeléseiket. Azt gondoljuk, hogy egy valós értékteremt? folyamatot sikerült létrehoznunk, melyben a nonbusiness szervezetek, a hallgatók, és mi magunk oktatók is rengeteget tanulhattunk.
AV  - public
PB  - University of Pannonia
Y1  - 2019///
CY  - Veszprém
T2  - Ismerjük a vev?t? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának el?adásai
SP  - 162
TI  - Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában : lehetséges?
ID  - publicatio16684
A1  -  Kéri Anita
A1  -  Béla-Csovcsics Andrea
ER  -