%0 Book Section %A Kéri Anita %A Béla-Csovcsics Andrea %A Marketing-Menedzsment szakcsoport SZTE / GTK / ÜTI [2004-], %A Gazdaságtudományi Kar SZTE GTK [2004-], %B Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai %C Veszprém %D 2019 %F publicatio:16684 %I University of Pannonia %P 162-173 %T Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában : lehetséges? %U http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684/ %X A nonbusiness szféra jelentősége Magyarországon is növekvő tendenciát mutat, hiszen az üzleti szektor szereplői nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám erőforrás és megfelelő marketingismeret hiányában a nonbusiness szervezetek ismertsége alulmarad az üzleti szférában tevékenykedő szereplőkkel szemben. Kurzusunk során összekötöttük a nonbusiness szervezeteket lelkes, gyakorlati tapasztalatra és tanulásra vágyó hallgatókkal, hogy saját marketingötleteikkel és meglátásaikkal segítsék az egyes szervezetek munkáját. Az ötletelés mellett bekapcsolódhattak a szervezet marketingtevékenységébe és megvalósíthatták elképzeléseiket. Azt gondoljuk, hogy egy valós értékteremtő folyamatot sikerült létrehoznunk, melyben a nonbusiness szervezetek, a hallgatók, és mi magunk oktatók is rengeteget tanulhattunk.