relation: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684/
title: Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában : lehetséges?
creator:  Kéri Anita
creator:  Béla-Csovcsics Andrea
description: A nonbusiness szféra jelentősége Magyarországon is növekvő tendenciát mutat, hiszen az üzleti szektor szereplői nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám erőforrás és megfelelő marketingismeret hiányában a nonbusiness szervezetek ismertsége alulmarad az üzleti szférában tevékenykedő szereplőkkel szemben. Kurzusunk során összekötöttük a nonbusiness szervezeteket lelkes, gyakorlati tapasztalatra és tanulásra vágyó hallgatókkal, hogy saját marketingötleteikkel és meglátásaikkal segítsék az egyes szervezetek munkáját. Az ötletelés mellett bekapcsolódhattak a szervezet marketingtevékenységébe és megvalósíthatták elképzeléseiket. Azt gondoljuk, hogy egy valós értékteremtő folyamatot sikerült létrehoznunk, melyben a nonbusiness szervezetek, a hallgatók, és mi magunk oktatók is rengeteget tanulhattunk.
publisher: University of Pannonia
date: 2019
type: Könyv része
type: NonPeerReviewed
format: text
identifier: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684/1/KeriAnitaBela-CsovcsicsAndrea-Ujtorekvesekanonbusinessmarketingoktatasaban.pdf
format: text
identifier: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684/7/30785426_cimlap_tarj.pdf
identifier:     Kéri Anita;  Béla-Csovcsics Andrea: Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában : lehetséges?    In:  Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai.   University of Pannonia, Veszprém, pp. 162-173. (2019)  ISBN 9786150058603     
relation: 30785426
language: hun
relation: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/doi/
rights: info:eu-repo/semantics/openAccess