relation: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684/ title: Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában : lehetséges? creator: Kéri Anita creator: Béla-Csovcsics Andrea description: A nonbusiness szféra jelentősége Magyarországon is növekvő tendenciát mutat, hiszen az üzleti szektor szereplői nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám erőforrás és megfelelő marketingismeret hiányában a nonbusiness szervezetek ismertsége alulmarad az üzleti szférában tevékenykedő szereplőkkel szemben. Kurzusunk során összekötöttük a nonbusiness szervezeteket lelkes, gyakorlati tapasztalatra és tanulásra vágyó hallgatókkal, hogy saját marketingötleteikkel és meglátásaikkal segítsék az egyes szervezetek munkáját. Az ötletelés mellett bekapcsolódhattak a szervezet marketingtevékenységébe és megvalósíthatták elképzeléseiket. Azt gondoljuk, hogy egy valós értékteremtő folyamatot sikerült létrehoznunk, melyben a nonbusiness szervezetek, a hallgatók, és mi magunk oktatók is rengeteget tanulhattunk. publisher: University of Pannonia date: 2019 type: Könyv része type: NonPeerReviewed format: text identifier: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684/1/KeriAnitaBela-CsovcsicsAndrea-Ujtorekvesekanonbusinessmarketingoktatasaban.pdf format: text identifier: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16684/7/30785426_cimlap_tarj.pdf identifier: Kéri Anita; Béla-Csovcsics Andrea: Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában : lehetséges? In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai. University of Pannonia, Veszprém, pp. 162-173. (2019) ISBN 9786150058603 relation: 30785426 language: hun relation: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/doi/ rights: info:eu-repo/semantics/openAccess