The MOOC business model: the e-business and autonomous work inflection point in higher education?

Majó-Petri Zoltán; Kazár Klára: The MOOC business model: the e-business and autonomous work inflection point in higher education?
JOURNAL L ASSOCIATION 1901 SEPIKE, 14. pp. 102-108. ISSN 2196-9531 (2016)

[thumbnail of MPZ_KK_2016_SEPIKE_MOOC_preprint.pdf]
Előnézet
Szöveg
MPZ_KK_2016_SEPIKE_MOOC_preprint.pdf - Benyújtott verzió

Download (345kB) | Előnézet
[thumbnail of JournalLAssociation1901“SEPIKE”-Ed_14-cimlap_tartalom.pdf]
Előnézet
Szöveg
JournalLAssociation1901“SEPIKE”-Ed_14-cimlap_tartalom.pdf - Címlap/Tartalomjegyzék

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of MPZ_KK_2016_SEPIKE_MOOC_published.pdf]
Előnézet
Szöveg
MPZ_KK_2016_SEPIKE_MOOC_published.pdf - Megjelent verzió

Download (447kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL L ASSOCIATION 1901 SEPIKE
Publikáció dátuma: 2016
Kötet: 14
Oldalak: pp. 102-108
ISSN: 2196-9531
Kar/Egység: Gazdaságtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3134841
Dátum: 2016. Nov. 28. 10:58
Utolsó módosítás: 2020. Jan. 28. 08:42
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9912

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben