The effects of applying of concept mapping on students' achievement

Habók Anita: The effects of applying of concept mapping on students' achievement.
In: Veda pre vzedalnie - vzdelanie pre vedu, Tudomány az oktatásért - oktatás a tudományért, Science for education - education for sience I.. Nyitra, Szlovákia, 2011.10.20-2011.10.21. Konstantin Filozófus Egyetem, Közép-Európai Tanulmányok Kara, Nyitra, pp. 151-155. (2011) ISBN 978-80-8094-973-0

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
Text
Nyitra_HA.pdf - Published Version

Download (2MB) | Preview
Item Type: Book Section
Date: 2011
Page Range: pp. 151-155
ISBN: 978-80-8094-973-0
Publisher: Konstantin Filozófus Egyetem, Közép-Európai Tanulmányok Kara
Place of Publication: Nyitra
Faculty: Faculty of Arts
Department: Neveléstudományi Intézet
Institution: Szegedi Tudományegyetem
MTMT id: 1769295
Related URLs:
Date Deposited: 2012. Jul. 18. 06:44
Last Modified: 2018. Jul. 23. 12:37
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/891

Available Versions of this Item

  • The effects of applying of concept mapping on students' achievement. (2012. Jul. 18. 06:44) [Currently Displayed]

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year