Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea:
Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3).
pp. 183-213.
ISSN 0025-0260
(2015)
Előnézet |
Szöveg
Fejes_MPed20153.pdf - Megjelent verzió Download (637kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |||
Publikáció dátuma: | 2015 | |||
Kötet: | 115 | |||
Szám: | 3 | |||
Oldalak: | pp. 183-213 | |||
ISSN: | 0025-0260 | |||
Kiadó: | SZTE BTK | |||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | magyar | |||
MTMT rekordazonosító: | 2982145 | |||
DOI azonosító: | https://www.doi.org/10.17670/MPed.2015.3.183 | |||
Dátum: | 2016. Aug. 05. 11:43 | |||
Utolsó módosítás: | 2019. Júl. 15. 11:56 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7623 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |