Fejes József Balázs:
A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (2).
pp. 115-129.
ISSN 0025-0260
(2014)
Előnézet |
Szöveg
Fejes_2014_Kontextus_MP.pdf - Megjelent verzió Download (374kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|
|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
| Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |
| Publikáció dátuma: | 2014 | |
| Kötet: | 114 | |
| Szám: | 2 | |
| Oldalak: | pp. 115-129 | |
| ISSN: | 0025-0260 | |
| Kiadó: | SZTE BTK | |
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
| Nyelv: | magyar | |
| MTMT rekordazonosító: | 2725289 | |
| Dátum: | 2017. Jan. 25. 22:55 | |
| Utolsó módosítás: | 2019. Júl. 30. 14:58 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7616 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

