Habók Anita; Nagy Judit:
In-service teachers’ perceptions of project-based learning.
SPRINGERPLUS, 5.
Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 83.
ISSN 2193-1801
(2016)
Előnézet |
Szöveg
HA_NJ_2016.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | SPRINGERPLUS |
Publikáció dátuma: | 2016 |
Kötet: | 5 |
Oldalak: | Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 83 |
ISSN: | 2193-1801 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3080071 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1186/s40064-016-1725-4 |
Dátum: | 2016. Jún. 24. 16:04 |
Utolsó módosítás: | 2019. Jún. 14. 14:39 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7471 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 38 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |