In-service teachers’ perceptions of project-based learning

Habók Anita; Nagy Judit: In-service teachers’ perceptions of project-based learning.
SPRINGERPLUS, 5. Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 83. ISSN 2193-1801 (2016)

[thumbnail of HA_NJ_2016.pdf]
Előnézet
Szöveg
HA_NJ_2016.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: SPRINGERPLUS
Publikáció dátuma: 2016
Kötet: 5
Oldalak: Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 83
ISSN: 2193-1801
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3080071
DOI azonosító: https://doi.org/10.1186/s40064-016-1725-4
Dátum: 2016. Jún. 24. 16:04
Utolsó módosítás: 2019. Jún. 14. 14:39
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7471
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 38 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben