Kinyó László; Dancs Katinka:
7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adat-felvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal.
Magyar Pedagógia, 115 (2).
pp. 93-113.
ISSN 0025-0260
(2015)
Előnézet |
Szöveg
Kinyo_MPed2015293.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | Magyar Pedagógia | ||
| Publikáció dátuma: | 2015 | ||
| Kötet: | 115 | ||
| Szám: | 2 | ||
| Oldalak: | pp. 93-113 | ||
| ISSN: | 0025-0260 | ||
| Kiadó: | Magyar Tudományos Akadémia | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | magyar | ||
| MTMT rekordazonosító: | 2922223 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2015.2.93 | ||
| Dátum: | 2016. Júl. 19. 10:55 | ||
| Utolsó módosítás: | 2019. Júl. 17. 15:50 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7067 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika