Dancs Katinka; Kinyó László:
Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel.
Magyar Pedagógia, 115 (4).
pp. 363-382.
ISSN 0025-0260
(2015)
Előnézet |
Szöveg
Dancs_MPed20154.pdf - Megjelent verzió Download (663kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Magyar Pedagógia |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 115 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 363-382 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kiadó: | Magyar Tudományos Akadémia |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 2982160 |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Dátum: | 2016. Júl. 19. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2019. Júl. 15. 10:40 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7064 |
Actions (login required)
Tétel nézet |