Dancs Katinka; Kinyó László:
Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel.
Magyar Pedagógia, 115 (4).
pp. 363-382.
ISSN 0025-0260
(2015)
Előnézet |
Szöveg
Dancs_MPed20154.pdf - Megjelent verzió Download (663kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | Magyar Pedagógia | ||
Publikáció dátuma: | 2015 | ||
Kötet: | 115 | ||
Szám: | 4 | ||
Oldalak: | pp. 363-382 | ||
ISSN: | 0025-0260 | ||
Kiadó: | Magyar Tudományos Akadémia | ||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | magyar | ||
MTMT rekordazonosító: | 2982160 | ||
Kapcsolódó URL-ek: | |||
Dátum: | 2016. Júl. 19. 10:09 | ||
Utolsó módosítás: | 2019. Júl. 15. 10:40 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7064 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |