Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban

Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Csapó Benő: Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3). pp. 17-29. ISSN 1215-5233 (2016)

[thumbnail of 02.pdf]
Előnézet
Szöveg
02.pdf - Megjelent verzió

Download (314kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA
Publikáció dátuma: 2016
Kötet: 26
Szám: 3
Oldalak: pp. 17-29
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3052200
DOI azonosító: https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.17
Dátum: 2016. Ápr. 14. 21:54
Utolsó módosítás: 2018. Okt. 08. 11:20
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6604

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben