Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Csapó Benő:
Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3).
pp. 17-29.
ISSN 1215-5233
(2016)
Előnézet |
Szöveg
02.pdf - Megjelent verzió Download (314kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA | |||
Publikáció dátuma: | 2016 | |||
Kötet: | 26 | |||
Szám: | 3 | |||
Oldalak: | pp. 17-29 | |||
ISSN: | 1215-5233 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | magyar | |||
MTMT rekordazonosító: | 3052200 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.17 | |||
Dátum: | 2016. Ápr. 14. 21:54 | |||
Utolsó módosítás: | 2018. Okt. 08. 11:20 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6604 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |