Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Csapó Benő:
Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (3).
pp. 17-29.
ISSN 1215-5233
(2016)
Előnézet |
Szöveg
02.pdf - Megjelent verzió Download (314kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA |
Publikáció dátuma: | 2016 |
Kötet: | 26 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 17-29 |
ISSN: | 1215-5233 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 3052200 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.17 |
Dátum: | 2016. Ápr. 14. 21:54 |
Utolsó módosítás: | 2018. Okt. 08. 11:20 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6604 |
Actions (login required)
Tétel nézet |