A Hungarian approach to learning to learn: An analysis of year 3–4 primary school children’s learning

Habók Anita: A Hungarian approach to learning to learn: An analysis of year 3–4 primary school children’s learning.
In: EDULEARN15 Proceedings 7th International Conference on Education and New Learning Technologies. International Association of Technology, Education and Development, Barcelona, pp. 6736-6745. (2015) ISBN 978-84-606-8243-1

[thumbnail of Habók_merged.pdf] Szöveg
Habók_merged.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (5MB)
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2015
Oldalak: pp. 6736-6745
ISBN: 978-84-606-8243-1
Kiadó: International Association of Technology, Education and Development
Kiadás helye: Barcelona
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2922020
Dátum: 2016. Feb. 01. 11:16
Utolsó módosítás: 2018. Aug. 21. 13:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6119
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben