Habók Anita:
A Hungarian approach to learning to learn: An analysis of year 3–4 primary school children’s learning.
In:
EDULEARN15 Proceedings 7th International Conference on Education and New Learning Technologies.
International Association of Technology, Education and Development, Barcelona, pp. 6736-6745.
(2015)
ISBN 978-84-606-8243-1
|
Szöveg
Habók_merged.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (5MB) |
| Szerző azonosítók: |
|
|
|---|---|---|
| Mű típusa: | Könyv része | |
| Publikáció dátuma: | 2015 | |
| Oldalak: | pp. 6736-6745 | |
| ISBN: | 978-84-606-8243-1 | |
| Kiadó: | International Association of Technology, Education and Development | |
| Kiadás helye: | Barcelona | |
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
| Nyelv: | angol | |
| MTMT rekordazonosító: | 2922020 | |
| Dátum: | 2016. Feb. 01. 11:16 | |
| Utolsó módosítás: | 2018. Aug. 21. 13:32 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6119 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika